نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کنفرانس خبری اونای امری سرمربی آرسنال پس از تساوی مقابل واتفورد

uem

اونای امری سرمربی اسپانیایی آرسنال پس از کسب تساوی در دیدار خارج از خانه مقابل واتفورد، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

اونای امری سرمربی توپچی های لندن فروپاشی تیمش در نیمه دوم برابر واتفورد در ورزشگاه ویکاروج رود را از نزدیک تماشا کرد اما از سرزنش انفرادی بازیکنان تیمش خودداری کرد. این سرمربی اسپانیایی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی تلاش کرد تا بالاترین میزان مسئولیت در قبال کسب این نتیجه و از دست دادن برتری دو گله تیمش را خود بر عهده بگیرد.

اونای امری معتقد است تجربه چنین بازی هایی در دراز مدت به بازیکنان جوان تیمش کمک خواهد کرد. بعد از آن که آرسنال با دبل پیر امریک اوبامیانگ در نیمه اول با ۲ گل از واتفورد جلو افتاد، در نیمه دوم با اشتباه محرز سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، تام کلورلی توانست اختلاف را به حداقل برساند. اما این پایان کار نبود و ۹ دقیقه پیش از پایان بازی، داوید لوئیز با خطای پنالتی روی روبرتو پریرا واتفورد را صاحب ضربه پنالتی کرد. خود پریرا پشت توپ ایستاد و گل تساوی را به ثمر رساند.

واتفورد آمار عجیب ۳۱ شوت به سمت دروازه آرسنال را در این بازی ثبت کرد. آماری که از سال ۲۰۰۳ برای آرسنال در لیگ برتر انگلیس بی سابقه بود. در نقطه مقابل آرسنال تنها ۷ شوت به سمت دروازه حریف داشت که ۴ ضربه در چارچوب بود. بازیکنان واتفورد پس از پایان بازی با ناراحتی زمین را ترک کرده و مدعی بودند که شایسته کسب سه امتیاز کامل این دیدار بوده اند. امری بعد از بازی نتوانست حرف های قانع کننده ای برای هواداران تیمش داشته باشد و تنها از کسب تجربه برای بازیکنان جوان سخن گفت.

صحبت های اونای امری پس از پایان دیدار مقابل واتفورد

ما بازیکنان جوانی در ترکیب داریم و آن ها نیاز دارند تا تجربه هایی مانند بازی امروز را از نزدیک شاهد باشند. متئو گوندوزی بازیکنی جوان و بسیار احساسی است. گاهی اوقات شما نیاز دارید تا اشتباهی انجام دهید تا در ادامه پیشرفت کنید. در نیمه اول او یک اشتباه انجام داد اما آن ها نتوانستند گل بزنند. وقتی اشتباهاتمان را آنالیز و بررسی می کنیم، ترجیح می دهیم که به طور جمعی به این مسئله بپردازیم. من مسئولیت هایی در این باشگاه دارم. نمی خواهم بگویم که در هر لحظه از بازی این اشتباه یک بازیکن خاص یا دیگری بوده است. این وظیفه من است که به بازیکنانم اعتماد به نفس و انگیزه بدهم تا آن ها بتوانند نقشه هایمان را در بازی پیاده کنند.

اونای امری با ابراز نا امیدی از روند بازی تیمش در نیمه دوم و ناتوانی آرسنال در کنترل پرس و فشار پرخاشگرایانه و همه جانبه واتفورد اذغان کرد تیمش به سرعت نیاز به ریکاوری و پیشرفت در زمینه های تدافعی دارد.

نیمه دوم برای ما دشوار آغاز شد از زمانی که آن ها نقشه بازی شان را تغییر داده و شروع به وارد کردن فشار به خط دفاعی ما کردند. اگر می توانستیم پرسینگ آن ها را بشکنیم، می توانستیم با خط هافبک مان ارتباط برقرار کنیم و فضای کافی برای ادامه دادن نقشه بازی را در اختیار داشته باشیم. متاسفانه نتوانستیم بازی را کنترل کنیم و پرس بازیکنان حریف را بشکنیم. آن ها تیم بسیار خوبی دارند و در نیمه دوم این مسئله را به خوبی نشان دادند. در بین دو نیمه از لزوم داشتن آرامش و تمرکز برای رسیدن به اهدافمان صحبت کردیم اما این کار را انجام ندادیم. نیاز به کار و تلاش بیشتری برای پیشرفت خواهیم داشت.

لازم به ذکر است با این تساوی آرسنال به رتبه هفتم لیگ برتر انگلستان سقوط کرد و با هشت امتیاز از پنج بازی پایین تر از تیم هایی نظیر منچستر یونایتد، لستر سیتی و چلسی قرار گرفت. واتفورد نیز همچنان بدون برد با دو امتیاز در رده بیستم لیگ برتر انگلیس جای دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل