نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

اونای امری: مصدومیت آسنسیو ممکن است برای آرسنال هم خبر بدی باشد

emery

اونای امری سرمربی اسپانیایی تیم آرسنال در روزهای اخیر امیدوار است تا تیمش بتواند با دنی سبایوس هافبک رئال مادرید قراردادی قرضی کند اما بعد از مصدومیت شدید مارکو آسنسیو ممکن است نظر رئال مادرید در مورد این انتقال تغییر کند.

اونای امری معتقد است مصدومیت جدی مارکو آسنسیو در جریان دیدار رئال مادرید برابر آرسنال ممکن است خبر بدی برای آرسنال باشد. آسنسیو شب گذشته در دیدار مقابل توپچی های لندن تنها بیست دقیقه در زمین حاضر بود. ستاره اسپانیایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شده و در نهایت کهکشانی ها در ضربات پنالتی بتوانند به پیروزی برسند. آسنسیو اما دقایقی بعد از گلزنی با مصدومیتی جدی مواجه شد تا به بیمارستان انتقال یابد. زین الدین زیدان سرمربی لوس بلانکوس مصدومیت زانوی بازیکنش را نگران کننده خواند و اونای امری سرمربی آرسنال نیز نگرانی خود را بابت مصدومیت بازیکن اسپانیایی ابراز کرد.

از آنجایی که مصدومیت آسنسیو طولانی مدت خواهد بود ممکن است این آسیب دیدگی روی آینده دنی سبایوس هدف این روزهای آرسنال نیز تاثیر بگذارد. در روزهای اخیر مذاکرات خوبی میان سران دو باشگاه انجام شده و بنظر می رسد انتقال قرضی سبایوس در همین هفته قطعی شود. بعد از بازی خبرنگاران از اونای امری در مورد وضعیت دنی سبایوس و تاثیرگذاری مصدومیت آسنسیو روی این انتقال سوال کردند.

صحبت های اونای امری در مورد وضعیت دنی سبایوس

نمی دانم که مصدومیت آسنسیو روی این انتقال تاثیر می گذارد یا خیر. هدف ما این بود که در این بازی مصدوم نداشته باشیم اما متاسفانه تیم حریف یکی از بازیکنانش را برای مدتی طولانی از دست داد. خبر مصدومیت مارکو علاوه بر رئال مادرید ممکن است برای ما هم خبر بدی باشد. نمی‌دانم که بعد از بازی امشب شرایط تغییر می کند یا نه.

از اونای امری در خصوص آینده لورن کوشیلنی کاپیتان آرسنال سوال پرسیده شد. بازیکنی که از رفتن به اردوی آرسنال در کشور ایالات متحده خودداری کرد و شایعاتی در مورد انتقالش به تیم‌هایی نظیر لیون، بوردو و بورسیا دورتموند شنیده می شود. قرارداد کنونی کوشیلنی با آرسنال تنها یک سال اعتبار دارد و مربی اسپانیایی توپچی ها معتقد است هر کاری برای نگه داشتن بازیکن ۳۳ ساله در جمع توپچی ها انجام داده است.

با کوشیلنی در این مورد صحبت کردم. تلاش کردم تا موقعیتش در اینجا و ادامه دادن کارش را توضیح بدهم و راه حلی برای ماندنش در تیم پیدا کنم. اما با توجه به اینکه با ما به تور پیش فصل نیامد، تنها راه حل این موضوع بین او و باشگاه خواهد بود. او تصمیم گرفت تا در اردو شرکت نکند. من به تصمیمش احترام میگذارم اما من هم مسئولیت‌هایی دارم. لورن و باشگاه نیز هرکدام مسئولیت های جداگانه ای دارند. حالا این مسئله از دست من خارج است و تنها میان او و باشگاه خواهد بود. ایده من این است که با نفراتی که در حال حاضر داریم ادامه بدهم اما سعی می کنیم در روزهای آتی نفرات جدیدی را نیز به ترکیب تیم اضافه کنیم. اولویت اما با کسانی است که می‌خواهند همراه تیم کار کنند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل