نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تهدید بی سابقه اولی هوینس : اگر تر اشتگن در تیم ملی بازی کند، بازیکن به مانشافت نمی دهیم

254656

اولی هوینس ، رئیس باشگاه بایرن مونیخ ، سرمربی تیم ملی آلمان را تهدید کرد که اگر به جای مانوئل نویر از دروازه‌بان بارسلونا، تر اشتگن در تیم ملی استفاده کند به بازیکنان بایرن اجازه حضور در تیم ملی را نخواهد داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

به گزارش bild، اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ، فدراسیون فوتبال آلمان و یواخیم لوو سرمربی این تیم را تهدید کرده که اگر در تیم ملی آلمان به جای مانوئل نویر، سنگربان بایرن به مارک آندره تر اشتگن، دروازه‌بان بارسا بازی داده شود او مقابله به مثل کرده و به بازیکنان بایرن اجازه حضور در تیم ملی را نخواهد داد.بر اساس گزارش روزنامه آلمانی بیلد، هوینس در گفتگو با این روزنامه درباره دعوای بایرن و تیم ملی بر سر مانوئل نویر و تراشتگن گفت:

ما این را هرگز قبول نخواهیم کرد. قبل از اینکه چنین اتفاقی بیفتد این را می‌گویم که ما در این صورت دیگر به تیم ملی بازیکن نخواهیم داد.

ورود اولی هوینس به دعوای نویر و تر اشتگن


اما روزنامه بیلد بعد از تهدید اولی هوینس به سراغ اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی آلمان رفته و از او پرسیده که آیا تهدید هوینس او را نگران کرده یا نه. بیرهوف در پاسخ گفت:

نه، چون یک باشگاه بر اساس قوانین فیفا متعهد و ملزم است که بازیکنانش را در اختیار تیم ملی کشور قرار دهد.

روزنامه بیلد در گزارش خود می‌گوید از منابع نزدیک به تیم ملی آلمان دریافته که یواخیم لوو قصد دارد در یکی از بازی‌های پیش روی مانشافت، یکی بازی با آرژانتین در روز ۹ اکتبر و بازی با استونی در روز ۱۳ اکتبر از مارک آندره تراشتگن به عنوان دروازه‌بان اول تیمش استفاده کند. مارک آندره تراشتگن سنگربان بارسلونا در چند هفته اخیر عملکرد بسیار درخشانی از خود به نمایش گذاشته است و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان وقت آن رسیده است که او به دروازه‌بان شماره یک آلمان تبدیل شود. تراشتگن در آخرین اظهارات خود نیز از نیمکت نشینی در تیم ملی آلمان ابراز نارضایتی کرده بود. هوینس نیز در جواب این صحبت ها به اشپورت ۱ گفت:

تر اشتگن جوک گفته است! رسانه‌ها در غرب آلمان خیلی از تراشتگن حمایت می کنند که انگار او ۱۷ قهرمانی جهان دارد. من در رسانه های جنوب آلمان هم حمایت خاصی از نویر نمی بینم. تراشتگن هیچ حقی برای بازیز کردن ندارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل