نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

اوله گونار سولسشر: پنالتی واضحی روی مارکوس رشفورد گرفته نشد

ogss

اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی شیاطین سرخ بعد از کسب تساوی خارج از خانه مقابل آلکمار پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

سرمربی نروژی منچستر یونایتد معتقد است خطایی که روی مارکوس رشفورد، مهاجم تیمش درون محوطه جریمه اتفاق افتاده یک پنالتی آشکار بوده است. صحنه ای که اگرچه توسط داور پنالتی تشخیص داده نشد تا منچستر یونایتد در هلند مقابل آلکمار با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شود.

در بازی ای که موقعیت های گلزنی بسیار معدودی داشت، مارکوس رشفورد مهاجم منچستر یونایتد به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و دقایقی بعد از حضور در زمین بود که توسط مدافع حریف درون محوطه جریمه متوقف شد. بعد از پایان دیدار اوله گونار سولسشر بار دیگر با اعتراض به داوری اذعان داشت که تیمش در این دیدار باید صاحب یک ضربه پنالتی میشده است. در دیدار قبلی یونایتد در برابر آرسنال نیز سرمربی نروژی مدعی شده بود که سئاد کولاسیناچ مدافع آرسنال در داخل محوطه جریمه با دست توپ را لمس کرده اما این صحنه از چشم داور دور مانده است.

صحبت های اوله گونار سولسشر در خصوص بازی مقابل آلکمار

پنالتی ۱۰۰ درصدی روی رشفورد گرفته نشد. نمی دانم که در این فصل قرار است چندبار دیگر پنالتی هایمان گرفته نشود. مقابل آرسنال بازی می توانست ۲-۰ شود و اینجا هم می توانستیم با آن پنالتی ۱-۰ پیش بیافتیم. در مجموع عملکرد مناسبی را در یک دیدار خارج از خانه مقابل یک تیم خوب داشتیم اما به اینجا آمده بودیم که مسابقه را پیروز شویم.

داوید دخه آ سنگربان منچستر یونایتد نیز برابر حریف هلندی چند مهار دیدنی داشت. ملی پوش اسپانیایی در خصوص پنالتی رشفورد صحبت کرد.

از زاویه من تشخیص خطا بسیار دشوار بود. بعد از بازی با مارکوس صحبت کردم و او گفت که آن خطا ۱۰۰ درصد پنالتی بوده است. من با توجه به موقعیتی که داشتم نتوانستم صحنه را به خوبی ببینم اما حدس می زنم که پنالتی بود.

بازیکنان منچستر یونایتد در این دیدار خارج از خانه نتوانستند شوت داخل چارچوب روانه دروازه حریف کنند اما در مجموع دو بازی در لیگ اروپا چهار امتیاز کسب کرده اند. اوله گونار سولسشر همچنان تمرکز خود را روی نگاه به جنبه های مثبت گذاشته است. از سولسشر در خصوص عملکرد برندون ویلیامز، مدافع چپ ۱۹ ساله ای که نخستین بازی خود را برای منچستر انجام می داد سوال پرسیده شد.

ویلیامز فوق العاده بود. شما نمی توانید در نخستین بازی خود و در چنین پستی، نمایشی به این اندازه درخشان ارائه دهید. این پسر قطعا در آینده بیشتر از قبل پیشرفت خواهد کرد.

لازم به ذکر است با این تساوی، روند ناکامی های منچستر یونایتد در بازی های خارج از خانه به ۱۰ بازی رسید. شیاطین سرخ در ۱۰ دیدار خارج از خانه اخیر خود در تمامی مسابقات بردی به دست نیاورد اند که این بدترین رکورد یونایتد در ۳۰ سال اخیر به حساب می آید. آخرین پیروزی منچستر یونایتد در دیدار های خارج از خانه به پیروزی ۳-۱ مقابل پاری سن ژرمن در ماه مارچ باز می گردد. در این بازه زمانی یونایتد شش بازی را واگذار کرده و چهار دیدار را نیز با نتیجه تساوی به پایان رسانده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل