نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

اوله گونار سولسشر :کسی توقع ندارد منچستر یونایتد به سطح لیورپول و سیتی برسد

43 4

تیم های فوتبال منچستر یونایتد و لستر سیتی در هفته پنجم لیگ جزیره فردا ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر می روند و اوله گونار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم خود ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اوله گونار سولسشر و منچستر یونایتد می توانند در بازی مقابل لستر سیتی پیروز شوند؟!

اوله گونار سولسشر سرمربی منچستر یونایتد نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

وضعیت بازیکنان به چه صورت است؟

شرایط بازیکنان خوب است و بهتر هم خواهم شد. همواره نمی توان از من انتظار داشت که بتوانم از همه بازیکنان در زمین استفاده کنم. بلکه باید میزان آمادگی آن ها را بسنجم و هر کدام آماده تر بود را داخل زمین قرار دهم. برخی بازیکنان با مصدومیت مواجه شدند و باید دید که از چه ترکیبی استفاده خواهم کرد. هفته آینده نیز حتی با این هفته شاید شرایط اش متفاوت باشد به همین خاطر با دقت باید بر روی بازیکنانی که با تجربه تر هستند و آمادگی بالایی دارند تمرکز کنم تا بتوانیم در بازی مقابل لستر سیتی نتیجه لازم را کسب کنیم. شای از برخی بازیکنان نظیر خوان ماتا؛ ماتیج در هفته های اول استفاده نکردم ولی شاید لازم باشد بازیکنان با سن بیشتر را به زمین بفرستم و این تاکتیک را نیز امتحان کنیم زیرا بازیکنان با تجربه در همین مواقع باید به کمک تیم بیایند.

نظر شما در خصوص بازی با تیم لستر سیتی؟

لستر سیتی تیم خوبی است و همیشه در کورس مبارزه برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول قرار دارند و به همین خاطر بازی ما همیشه در برابر آن ها سخت است. آن ها هم چنین از سرمربی بسیار خوبی همانند برندان راجرز بهره می برند که تیم هایی که او در اختیار دارد همیشه کیفیت بالایی دارند و بازی های خوبی را از خود به نمایش می گذارند. ما نیز برای کسب این سه امتیاز که بسیار به آن نیاز داریم با انگیزه به مصاف آن ها خواهیم رفت تا در صورت امکان امتیاز کامل را به دست آوریم.

مصدومیت پل پوگبا به چه صورت است؟

متاسفانه پوگبا حتی در تمرینات نیز شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته و آمادگی لازم را ندارد و نمی توانیم از او در بازی مقابل لستر استفاده نماییم. معجزه ای هم رخ نخواهد داد تا او به صورت کامل بهبود پیدا کند بنابر این او فعلا در تیم حضور ندارد.


آیا هری مگوایر با شرایط تیم هماهنگ شده است؟

از نظر من او پیشرفت زیادی داشته است و همواره نشان داده که می تواند تیم را رهبری کند. او به عنوان یک رهبر وارد رختکن تیم شد و هم چنین درون زمین هم یک رهبر بوده است و به نظرم مشتاق رویا رویی با تیم سابق خود است. حالا این جا در تیم منچستر یونایتد است و می‌ خواهد نقش بزرگی در آینده باشگاه ایفا کند. ما پس از بررسی‌ ها دیدیم همان کسی است که می ‌خواهیم و به همین خاطر آن هزینه را روی او انجام دادیم و ماه ها برای آوردن او به تیم تلاش کردیم. لسترسیتی نمی‌خواست او را از دست بدهد و ما به زور این کار را انجام دادیم. البته چند شب پیش در دیدار بزرگداشت کمپانی توان بازی سازی مایکل کریک در قلب خط دفاع را هم دیدیم. شاید این دو نفر می ‌توانستند کنار هم بازی کنند. از بابت داشتن او بسیار خوشحال هستم زیرا معتقد هستم او می تواند بسیار برای تیم و آینده ما مفید واقع شود. هم چنین باید بگویم که او می تواند در آینده برای منچستر کاپیتانی بزرگ باشد که رهبری تیم را به خوبی بر عهده می گیرد. او از لحاظ رفتاری و عملکرد نیز دارای روحیه کاپیتانی است و از نظر من او با همین روند می تواند به الگو برای دیگران تبدیل شود.

وضعیت مارسیال به چه صورت است؟

من همواره امیدوار هستم که بازیکنان بیشتری آماده بازی با وست هم باشند و آنتونی و پل در این دسته بندی قرار می‌گیرند و حداقل امیدوار هستم که به این صورت اتفاق بیفتد و آن ها را بتوانیم در بازی بعدی در اختیار داشته باشیم ولی واقعا از شرایط بیشتر بهبودی آن ها اطلاعاتی ندارم.

نظر شما در خصوص نزدیک شدن دنیل جیمز به رکورد گلزنی اوله گونار سولسشر در ابتدای دوران حضور در منچستریونایتد چیست؟

دنیل جیمز بازیکن بسیار بزرگ با پتانسیل بالا است و برای ما تعجبی ندارد که او تا این حد پیشرفت داشته و عملکرد به این خوبی را از خود بر جای گذاشته است. حتی وقتی با گیگز هم در مورد او صحبت می کردم به همین نتیجه رسیدیم. زمانی که در اولین بازی خود در اولدترافورد گلزنی می‌کنید، اعتماد به نفس به دست می‌آورید و او عملکرد خیلی خوبی برای ما داشته است و در آینده چیز های بیشتری از دنیل خواهیم دید. سرعت و توانایی او در پیشروی با توپ درون و اطراف محوطه جریمه تعیین کننده است. او روی ضربات با پای راست و چپ خود کار کرده است و ما شاهد به ثمر رسیدن گل‌های بیشتری توسط دن خواهیم بود و من از بابت این که او در تیم حضور دارد خوشحال هستم و امیدوارم او به همین روند و کیفیت خوب بازی اش ادامه دهد.


نظر شما در خصوص صحبت های پل اسکولز که بر این عقیده است که منچستر یونایتد حداقل تا دو سال آینده قهرمان لیگ جزیره نخواهد شد، چیست؟

اسکولز قبلا بازیکن منچستر یونایتد بوده است بنابر این می داند که ما چه شرایطی داریم. با وضعیتی که تیم های منچستر سیتی و لیورپول نیز از لحاظ آمادگی دارند مشخص است که کسی از ما انتظار ندارد که بتوانیم در رقابت با آن ها قرار بگیریم و به یک باره همه چیز را عوض کنیم. ولی باید کمی صبر کنیم تا اثبات شود که راهی که در پیش گرفته ایم درست یا خیر.

شرایط تمدید قرار داد داوید دخیا به چه صورت است؟

از نظر من داوید دخیا بهترین دروازه بان جهان است و او می داند که من دوست دارم او در تیم بماند و قرار داد خود را تمدید کند. امیدوار هستم بتوانم او را متقاعدکنم که در منچستر باقی بماند و در این تیم کار خود را به اتمام برساتد. بین داوید و باشگاه صحبت های مفصلی انجام شده و من امیدوار هستم در نهایت هر چه که شد او در تیم باقی بماند زیرا به حضور او احتیاج داریم.

به نظر شما چه نتیجه ای در بازی تیم های منچستر یونایتد و لستر سیتی رقم خواهد خورد؟
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل