نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

اوله گونار سولسشر : منچستر یونایتد به بازیکن جدید نیاز دارد

3 35

تیم های فوتبال ساوتهمپتون و منچستر یونایتد در هفته چهارم لیگ جزیره امروز ۰۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰ به مصاف یکدیگر می روند و اوله گونار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیمش ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اوله گونار سولسشر هم چنان امیدوار به وضعیت کنونی منچستر یونایتد

اوله گونار سولسشر سرمربی منچستر یونایتد نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

آیا الکسیس سانچز به اولترافورد باز خواهد گشت؟

من یقین دارم که او می تواند بازگردد و موفق ظاهر شود. امیدوارم دوران خوبی را در ایتالیا پشت سر بگذارد و ریکاوری مناسبی را برای حضور در زمین انجام دهد زیرا از نظر من او بازیکن توانایی است و می تواند به حالت ایده آلش باز گردد. از الان نمی توانم قولی را که نمی دانم به او بدهم ولی امیدوارم همه چیز در ایتالیا خوب پیش برود و او بتواند به تیم بازگردد چون من با او صحبت کرده ام.

کریس اسمالینگ؟

او نیز همانند الکسیس به صورت یک ساله و قرضی از یونایتد رفته است و امیدوارم بتواند خودش را بازیابی کند و حرفه ای عمل نماید. هر دوی آن ها نماینده منچستر هستند و امیدوارم کریس هم بتواند در بهترین حالت خود ظاهر شود و بعد به تیم بازگردد.


نظرتان در مورد فرد؟ آیا او در منچستر یونایتد خواهد ماند؟

بله او می ماند و در بازی های بیشتری به میدان خواهد رفت. درست است که از بازیکنانی هم چون پل پوگبا و اسکات عقب تر است ولی در مقطعی که منچستر بازی های فشرده دارد او می تواند در خدمت تیم باشد. او در اردوهای پیش فصل و تمرینات نیز خوب ظاهر شد و آماده است تا به میدان برود زیرا در ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر که بازی ها فشرده هستند بازیکنان زیادی دچار مصدومیت می شوند و او در آن مقطع فرصت دارد تا خودی نشان دهد.

نظرتان در خصوص جدایی لوکاکو و سانچز ؟ آیا گزینه مناسبی برای جایگزینی آن ها در نظر گرفته اید؟

راستش را بخواهید به دنبال بازیکن مناسب گشتیم و شرایط اشان را بررسی کردیم ولی چیزی که می خواستیم نشد و فرد مورد نظرمان را نیافتیم. یک نفر کم داریم و باید تیم را تقویت کنیم. هم چنان به دنبال کسب بازیکن مناسب برای جانشینی آن ها هستیم تا ببینیم چه پیش می آید.

نظرتان در مورد میسون گرینوود ۱۷ ساله که باید در خط حمله در کنار آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد در کار هجومی شرکت کند. آیا وضعیت او خوب است؟

او سراسر از انگیزه است و بسیار به فوتبال علاقه مند است زیرا در ذات اش فوتبال وجود دارد. در تمرینات همیشه جزو آخرین نفراتی است که زمین را ترک می کند و سخت در حال تلاش کردن است و گل های خوبی را به ثمر می رساند. گل هایی که ارزش بالا و زیبایی خاصی دارند نه گل های الکی و پیش پا افتاده. در حال یاد دادن گل در منطقه شش قدم به او هستیم زیرا می خواهم که در زمین بر هر جایی تسلط داشته باشد. البته او اثبات کرده که در هر جایی از زمین که حضور داشته باشد می تواند گل های خوبی به ثمر برساند و این نقطه قوت اوست.

به نظر شما چه نتیجه ای در بازی تیم های ساوتهمپتون و منچستر یونایتد رقم خواهد خورد؟
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل