نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کنفرانس خبری اوله گونار سولسشر پس از تساوی منچستر یونایتد مقابل ولورهمپتون

ogs 1

اوله گونار سولسشر سرمربی تیم منچستر یونایتد پس از کسب تساوی خارج از خانه مقابل ولورهمپتون در هفته دوم لیگ برتر انگلیس،‌ پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

در جریان تساوی ۱-۱ تیم های ولورهمپتون و منچستر یونایتد،‌ شیاطین سرخ در حوالی دقیقه ۷۰ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که پل پوگبا پشت توپ ایستاد. روی پاتریسیو سنگربان ولوز ضربه هافبک فرانسوی را مهار کرد تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد. با وجود از دست رفتن دو امتیاز اما اوله گونار سولسشر معتقد است پل پوگبا در کنار مارکوس رشفورد به زدن ضربات پنالتی تیم ادامه خواهد داد. یونایتد در نیمه نخست با تک گل زیبای آنتونی مارسیال از حریف پیش افتاد اما در نیمه دوم این گل با سوپرگل روبن نوس از پشت محوطه جریمه پاسخ داده شد. اواسط نیمه دوم بود که پل پوگبا روی حرکتی که خود انجام داده بود منچستر را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. همانند بازی قبلی برابر چلسی،‌ پوگبا و رشفورد به گفتگو با یکدیگر پرداختند تا یکی از آنها ضربه پنالتی را بزند. نهایتا هافبک فرانسوی پشت توپ ایستاد اما ضربه پرقدرت پوگبا با مهار دیدنی روی پاتریسیو همراه شد تا بازی همچنان با تساوی دنبال شود. سولسشر پس از بازی در خصوص پنالتی از دست رفته پل پوگبا صحبت کرد.

صحبت های اوله گونار سولسشر پس از پنالتی پل پوگبا

«البته که یک پنالتی نصیبمان شد که در اکثر مواقع توپ تبدیل به گل می‌شود و گل شدن توپ امروز نیز می‌توانست دو امتیاز دیگر به ما اضافه کند اما گاهی اوقات دروازبان ها این ضربات را با مهار های فوق العاده دفع می‌کنند. مسئولیت زدن ضربات پنالتی به عهده رشفورد و پوگبا است و انتخاب بین این دو، بسته به شرایط خودشان در بازی می باشد. گاهی اوقات زدن پنالتی به انگیزه بازیکنان برای گلزنی برمیگردد. پوگبا گل های زیادی برای ما به ثمر رسانده اما امشب پاتریسیو یک مهار دیدنی انجام داد. تغییری در این زمینه انجام خواهم داد؟ نه به هیچ عنوان. هر دوی این بازیکنان با انگیزه بالایی در تیم حضور دارند. هفته گذشته مارکوس از روی نقطه پنالتی گل به ثمر رساند اما این هفته پل با انرژی بیشتری در زمین حضور داشت و من بازیکنان دارای اعتماد به نفس را دوست دارم. بازیکنانی که توانایی انجام دادن هر کاری را دارند.»

جدا از مسئله پنالتی،‌ اوله گونار سولسشر دلایل زیادی برای خوشبین بودن به سبک فوتبال تیم خود دارد. یونایتد در برابر حریفی که سال گذشته مقابلش به مشکل خورده بود، بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما در نیمه دوم می توانست گل های بیشتری را مقابل ولورهمپتون دریافت کند. حضور آداما ترائوره در نیمه دوم ولوز را سراپا حمله کرد اما در نهایت سهم گرگ ها تنها یک گل بود تا بازی با تساوی ۱-۱ به پایان برسد. سولسشر در مورد بازی توضیح می دهد.

«ما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. سپس گل اول را به ثمر رساندیم که گل زیبایی هم بود. با شروع نیمه دوم می دانستیم که آنها سراسر حمله خواهند شد. ولوز موقعیت های زیادی خلق کرد و فکر می کنم بخاطر فشار زیادی که به دروازه ما وارد کرده بود لایق رسیدن به گل بود. بعد از گل ولورهمپتون فکر کردم که می توانیم دوباره کنترل بازی را بدست آورده و بازی را پیروز شویم. با این حال فکر می کنم علی رغم اینکه در نیمه دوم کمی بی نظم بازی کردیم اما در مجموع بازی خوبی بود. ما تیم جوانی داریم که هر روزه در حال پیشرفت و یاد گرفتن است. امروز در زمین نکات زیادی را آموختیم.»

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل