نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مائوریسیو پوچتینو: فعلا انتظار زیادی از اندومبله نداشته باشید

mp1

مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تیم تاتنهام معتقد است تانگوی اندومبله، خرید گران قیمت این فصل تیمش نیاز به زمان بیشتری برای جا افتادن در ترکیب این تیم دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

مائوریسیو پوچتینو می‌گوید تاتنهام علی رغم شکستن رکورد نقل و انتقالات تاریخش و خرید تانگوی اندومبله با مبلغ ۶۵ میلیون پوند، نباید در حال حاضر انتظارات زیادی از این هافبک فرانسوی داشته باشد. اسپرز در تابستان جاری این هافبک ۲۳ ساله را از تیم المپیک لیون به خدمت گرفت. در طول دیدار های پیش فصل او چشمه ای از توانایی های خود را در تیم جدیدش نشان داده و انتظار می رود عملکرد های قابل قبول تری از این بازیکن در آینده دیده شود. مائوریسیو پوچتینو تطابق یافتن با زندگی در انگلیس را مشکل می داند و معتقد است باید به اندومبله زمان کافی داد تا بتواند تاثیرش را در زمین نشان دهد.

صحبت های مائوریسیو پوچتینو در خصوص وضعیت تانگوی اندومبله

باید این را بپذیریم که او برای تطابق یافتن با فرهنگ، کشور و عادت‌های جدید نیاز به زمان بیشتری دارد. اندومبله تنها ورودی جدید باشگاه است و این کار او را سخت تر میکند. وقتی چند بازیکن جدید به تیم اضافه می شوند، آنها می توانند به یکدیگر کمک کنند اما ما تنها اندومبله را جذب کردیم. در حال حاضر نیاز داریم تا به زمان کافی بدهیم اما از نحوه مطابقت یافتن او با تیم خوشحال هستم. او برای پیشرفت و یادگیری بیشتر مشتاق است اما زمان نیاز دارد تا بهترین فرم او را در زمین ببینیم.

مائوریسیو پوچتینو سرانجام پس از دو پنجره نقل و انتقال بدون خرید، توانست در این تابستان بازیکنی جدید را به ترکیب تیمش اضافه کند. اندومبله بازیکن جدید تاتنهام به حساب می آید و در روزهای اخیر که مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر جزیره به پایان می رسد، ممکن است بازیکنان جدیدی نیز به ترکیب اسپرز اضافه شوند اما بنظر می رسد سرمربی آرژانتینی از ترکیب حال حاضرش راضی باشد.

از ترکیبی که دارم راضی و خوشحال هستم. در هر فصل ما همواره به دنبال پیشرفت و ارتقای ترکیب و تلاش برای یافتن بازیکنان مناسب برای قویتر کردن تیم هستیم. هنوز چند روز وقت باقی مانده و باید ببینیم در این روزها چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

گزارش ها حاکی از آن است که تاتنهام هاتسپر همچنان به دنبال اهدافی در بازار نقل و انتقالات است. یکی از این گزینه ها، رایان سسنیون مدافع چپ تیم فولام است. همچنین شایعاتی در خصوص علاقه تیم انگلیسی به جیووانی لو سلسو هافبک تیم رئال بتیس شنیده می شود و ممکن است در این روزهای باقی مانده شاهد پیوستن این بازیکن آرژانتینی به جمع شاگردان پوچتینو باشیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل