نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فدراسیون فوتبال ایران به صورت رسمی با مارک ویلموتس قرارداد امضا کرد

5 7

پس از جدایی کارلوس کی روش، فدراسیون فوتبال به شدت به دنبال جذب سرمربی خارجی بود که در نهایت مهدی تاج با مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بلژیک به توافق رسید و در نهایت هدایت تیم ملی فوتبال ایران را قبول کرد.

امضای قرارداد مارک ویلموتس با تیم ملی فوتبال ایران

چندی پیش مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسمی رسید و هدایت تیم ملی فوتبال ایران را قبول کرد. مراسم معارفه وی امروز در هتل المپیک برگزار شد و قرارداد او تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به صورت رسمی امضا شد. به این ترتیب این مربی بلژیکی به صورت رسمی سرمربی تیم ملی ایران شد. همچنین در این مراسم، دستیار ایرانی مارک ویلموتس هم مشخص شد. وحید هاشیمان، بازیکن سابق تیم ملی ایران به عنوان دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد.

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران در این نشست خبری در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

ایران کشور بزرگی است و فرهنگ این کشور را از طریق ویدیو ها شناختم. ایران مجموعه های ورزشی خوبی دارد و در ورزشگاه آزادی و مجموعه پک همه چیز وجود دارد. مهمترین هدف ما صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ است. برای فرزندانم سخت بود، اما در نهایت راضی شدند تا به ایران بیایند. می خواهیم در کنار یکدیگر تیم خوبی بسازیم و امیدوارم همکاری خوبی با باشگاه ها داشته باشیم. هر هفته بازی های لیگ را دنبال خواهیم کرد. در های تیم ملی به روی همه باز است. اینطور نیست که فقط لژیونر ها در تیم ملی حضور داشته باشند. مانوئل فریرا دستیار من است. همچنین وحید هاشیمان را به عنوان دستیار ایرانی انتخاب کرده ام. هاشیمان سابقه بین المللی خوبی دارد. امیدوارم در دیدار های تدارکاتی با کره جنوبی و سوریه شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کنم. در پایان آرزو می کنم تا ایران و بلژیک به جام جهانی قطر صعود کنند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل