نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

الکسیس سانچز : با اینتر به دنبال کسب جام هستم

01 1

الکسیس سانچز اعلام کرد که کارلس پویول بهترین کاپیتانی بوده که او کنارش بازی کرده است. سانچز با اینتر روز چهارشنبه در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در هفته دوم به مصاف بارسلونا، تیم سابق اش خواهد رفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

این بازیکن اهل شیلی در سال‌ های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ در بارسلونا بازی کرد و به همراه پویول در سال ۲۰۱۳ فاتح لالیگا شد. سانچز می‌گوید:

زمانی که به بارسلونا آمدم، همه می‌ گفتند که این بهترین بارسلونای تاریخ است. گواردیولا، مسی، ژاوی، اینیستا، و افرادی که حالا نیستند در این تیم بودند و پویول هم بود، که از دید من کاپیتانی بی‌ نظیر بود. او بهترین کاپیتانی بود که در دوران بازی‌ ام تاکنون داشته‌ ام. بازی در بارسلونا جذاب بود. من یاد گرفتم نوع دیگری فوتبال بازی کنم و مالکیت توپ را داشته باشم. در بارسلونا چیز های زیادی یاد گرفتم که باعث پیشرفت من شدند. من در کنار بازیکنان با کیفیتی بازی می‌ کردم که فاتح جام جهانی شده بودند، و هر روز از نظر فیزیکی و ارتباطات در میدان بهتر می‌ شدند.

الکسیس سانچز و اینتر در رویای کسب جام


سانچز در ادامه در مورد راه شکست بارسلونا در نیوکمپ گفت:

بارسلونا در خانه خود تیمی بسیار قدرتمند است و اگر یک یا دو شانس گلزنی در برابر اشان به دست آوردید، نباید آن ها را هدر دهید. با منچستر یونایتد در نیوکمپ برابر بارسلونا بازی کردم و ما سه یا چهار شانس واضح گلزنی را از دست دادیم. سپس آن ها یک یا دو فرصت گلزنی را داشتند و از آن استفاده کردند و سه بر صفر برنده شدند. برای شکست آن ها نباید فرصت های گلزنی خود را از دست بدهید. باید همه جوانب را بررسی کنید تا گل نخورید و از آن سمت موقعیت های خود را تبدیل به گل کنید.

و در انتها این بازیکن ۳۰ ساله در مورد بازگشت به ایتالیا و اهداف و آرزوهای اش در لیگ قهرمانان صحبت کرد:

هر بازیکن می خواهد لیگ قهرمانان را فتح کند. باید آن را برای پیروزی و قهرمانی بازی کرد و نه فقط برای رقابت و حضور در آن. من لیگ قهرمانان را برای قهرمانی بازی می کنم. اینتر در حال ساختن تیمی قدرتمند برای آینده خود است و آن ها چندین سال است که جامی را فتح نکرده اند و من تصمیم گرفتم به ایتالیا بازگردم تا به همراه این تیم که سرمربی و برخی بازیکنان اش را از قبل می شناختم، فاتح جامی باشم. فکر می کنم این هدف هر بازیکنی است که در کارنامه خود جام هایی را داشته باشد و به آن افتخار کند.

شایان ذکر است نزدیک به یک ماه پیش باشگاه اینتر به طور رسمی از به خدمت گیری الکسیس سانچز از منچستریونایتد خبر داد و مهاجم شیلیایی فصل ۲۰-۲۰۱۹ را در سری‌آ سپری خواهد کرد. ستاره شیلیایی و باتجربه منچستریونایتد بعد از کش و قوس‌های فراوان و با قراردادی قرضی و یک سال راهی اینتر شد و به نظر می‌رسد فعالیت نراتزوری در بازار نقل و انتقالات تابستانی با خرید الکسیس سانچز به اتمام رسید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل