نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مسابقات اسنوکر مَسترز ۲۰۱۹ ؛ رویا رویی بری هاوکینز و نیل رابرتسون

اسنوکر مَسترز ۲۰۱۹

مسابقات اسنوکر مَسترز ۲۰۱۹ ؛ بری هاوکینز در مقابل نیل رابرتسون

رقابت‌های مَسترز ۲۰۱۹ اکنون جذاب‌تر از همیشه در سالن اَلِکساندر پالاس شهر لندن در حال برگزاری است و رقابت‌ها به دور یک چهارم نهایی رسیده‌است. در دور نخست این رقابت‌ها، جان هیگینز، مارک ویلیامز و مارک اَلِن از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا رقابت‌های مَسترز مثل همیشه مملو از شگفتی باشد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

دیگر مدعیان از جمله رانی اُسالیوان و مارک سِلبی اما کار را بسیار با قدرت آغاز کردند تا نشان دهند همچنان بخت اول قهرمانی در این مسابقات به حساب می‌آیند. در این میان نیل رابِرتسون استرالیایی و بَری هاوکنیز انگلیسی نیز بسیار خوب عمل کردند و توانستند حریفان مدعی خود را با اختلاف خوبی شکست دهند تا ثابت کنند آماده وارد مسابقات امسال شدند. اکنون بازی این دو بدون شک جذاب‌ترین بازی دور یک چهارم نهایی خواهد بود. پیش‌بینی مسابقات اسنوکر مَسترز ۲۰۱۹ بسیار دشوار است و همین امر نیز سبب می‌شود تا انتظار بازی نزدیکی را از این دو داشته‌باشیم.

نیل رابِرتسون؛ ماشین ملبورن در صدد بازگشت به اوج

نیل رابِرتسون که در سال ۲۰۱۰ توانست عنوان قهرمانی جهان را ازآن خود کند، تبدیل به جذاب‌ترین نام دنیای اسنوکر پس از رانی اُسالیوان شده‌بود و مدعی اصلی همه‌ی تورنومنت‌های بزرگ به خصوص رقابت‌های مَسترز به حساب می‌آمد. اما اوضاع برای اسنوکرباز استرالیایی خوب پیش نرفت و فرم بد او باعث شد حتی از جمع ۱۶ بازیکن برتر دنیا نیز خارج شود که این خود ضربه‌ی بزرگی به اعتبار او بود.

نیل رابِرتسون تا کنون توانسته ۲۳ عنوان قهرمانی اسنوکر را در طول دوران حرفه‌ای خود کسب کند که ۱۴ تای آن‌ها از عناوین اصلی اسنوکر به حساب می‌آیند. نقطه قوت بازی نیل بدون شک توانایی فوق‌العاده او در ساخت بِرِیک‌های صد امتیازی است. رابِرتسون تا کنون ۶۰۶ بِرِیک صد امتیازی ثبت کرده‌است که پس از اُسالیوان، هِندری و هیگینز رتبه‌ی چهارم را در تاریخ اسنوکر در اختیار دارد. او همچنین تبدیل به نخستین اسنوکربازی شد که توانسته در یک فصل بیش از ۱۰۰ برِیک صد امتیازی از خود ثبت کند.

نیل رابِرتسون اما در چند تورنومنت اخیر به هیچ وجه خوب کار نکرده‌است و حتی نتوانسته به مرحله نیمه‌نهایی هیچکدام از تورنومنت‌ها برسد. او در دور نخست اما توانست مارک ویلیامز را در یک بازی برتر شکست دهد و به این دور صعود کند. پیش‌بینی مسابقات اسنوکر همیشه کار سختی بوده اما به نظر می‌رسد نیل شانس خوبی برای پیروزی داشته‌باشد.

بَری هاوکینز؛ پرواز آرام شاهین به سوی نیمه‌نهایی

نمایش بَری هاوکینز در مقابل شاون مورفی در دور نخست یکی از مقتدرانه‌ترین نمایش‌های امسال مسابقات مَسترز بوده‌است. هاوکینز که در مقابل قهرمان سابق جهان قرار گرفته‌‌بود توانست به آسانی و با نتیجه‌ی ۶-۲ حریف خود را از پیش رو بردارد تا نشان دهد حضور در چند نیمه‌نهایی پیاپی و همچنین رتبه‌ی ۷ رنکینگ جهانی تصادفی نبوده و او از بهترین‌های جهان است.

هاوکینز که در مقایسه با حریف نامدار خود تنها توانسته ۸ عنوان قهرمانی اسنوکر کسب کند، در تلاش‌است تا با یک بازی حساب‌شده دیگر به نیمه‌نهایی صعود کند. نقطه قوت‌ هاوکینز در بعد هجومی و البته توانایی فوق‌العاده‌اش در زمینه کنترل بازی است. بَری هاوکینز از آن دست بازیکنانی است که تقریبا هیچگاه استرس و فشار مسابقات به او غلبه نمی‌کند، برخلاف نیل رابِرتسون حریف فردای او. همین امر باعث شده که او همیشه بتواند بهترین توان خود را به نمایش بگذارد.

تاریخچه‌ی بازی‌های دو بازیکن نیز بسیار به هم نزدیک است. آن‌ها تا کنون ۲۱ بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که رابِرتسون ۱۱ پیروزی و هاوکینز ۹ پیروزی به دست آورده اند. پیش‌بینی مسابقات اسنوکر آسان نیست و بدون شک این بازی نیز بسیار نزدیک دنبال خواهد شد.

این مسابقه از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روز جمعه در سالن الکساندر پالاس برگزار می‌شود.

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر مسترز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل