نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

اسنوکر قهرمانی بریتانیا ۲۰۱۸ ؛ جنگ مارک الن و مگوایر بر سر عنوان

magvaer

اسنوکر قهرمانی بریتانیا ۲۰۱۸ ؛ جنگ مارک الن و مگوایر برای رسیدن به نیمه نهایی

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی بریتانیا ۲۰۱۸ وارد دور یک چهارم نهایی شده و حساسیت اکنون به اوج خود رسیده‌است. دور چهارم رقابت‌ها با حذف بزرگانی چون نیل رابِرتسون قهرمان سابق جهان و همچنین مارک ویلیامز مرد شماره ۲ اسنوکر دنیا دنبال شد و در نهایت هشت ورزشکار به دور یک چهارم نهایی رسیدند که بدون شک حساس‌ترین و البته نزدیک‌ترین مسابقه بین مارک َاِلن ایرلندی و ِاستفِن مگوایر اسکاتلندی برگزار خواهد شد.

اَلِن و مَگوایر هر دو پیروز نفسگیر‌ترین بازی‌های دور چهارم بودند. اَلِن در یک بازی دیدنی و نزدیک با نتیجه‌ی ۶-۵ نیل رابرتسون را شکست داد و مَگوایر نیز توانست با همین نتیجه، مارک ویلیامز قهرمان کنونی جهان را از پیش رو بردارد. اکنون مرحله‌ی یک چهارم نهایی صحنه‌ی جدال دو تن از رویِ فرم‌ترین بازیکنان این دوره شده‌است.

مارک َالِن؛ تپانچه ایرلندی خوب شلیک می‌کند

مارک َالِن مرد آماده‌ی این روزهای اسنوکر دنیا تقریبا در بهترین فرم دوران حرفه‌ای خود قرار دارد. مارک َالِن در رقابت‌های قهرمانِ قهرمانان توانست به نیمه نهایی صعود کند و بیشترین تعداد بِرِیک صد امتیازی را بعد از رانی اُسالیوان به ثبت برساند. او در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی بریتانیا ۲۰۱۸ نیز بسیار خوب عمل کرده و با چهار پیروزی اکنون در مرحله‌ی یک چهارم نهایی قرار دارد. او در سه دور ابتدایی به ترتیب باِسم التاهان، مَک لِئود و حسین وفایی از ایران را شکست داد. نقطه‌ی اوج کار َالِن اما دور چهارم بود جایی که او توانست نیل رابرتسون استرالیایی، قهرمان سابق جهان را در دیداری نفسگیر با نتیجه‌ی ۶-۵ از پیش رو بردارد و خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها معرفی کند.

مارک َالِن اکنون رتبه‌ی ۷ رنکینگ جهانی را در اختیار دارد و برای اینکه در همین رتبه باقی بماند نیاز به کسب نتیجه‌ی مطلوب در این رقابت‌ها دارد.

اِستِفن مَگوایر؛ هم خوش‌شانس و هم بامهارت

اِستِفن مَگوایر که اکنون در رتبه‌ی ۱۵ رنکینگ جهانی قرار دارد در خطر از دست دادن رتبه‌ی خود در بین ۱۶ اسنوکرباز برتر جهان است و اگر این اتفاق بیافتد او اجازه‌ی شرکت در تورنومنت‌هایی مثل مَسترز را نخواهد داشت. به همین دلیل مَگوایر با قدرت در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی بریتانیا ۲۰۱۸ حاضر شده و اکنون به دور یک چهارم نهایی نیز صعود کرده‌است.

او در سه دور ابتدایی توانست لیشتِنبرگ، دونالدسون و کارتِر را شکست دهد و در دور چهارم درحالی که سه فریم ابتدایی را به مارک ویلیامز واگذار کرده بود با یک بازگشت دیدنی توانست درنهایت با نتیجه‌ی ۵-۶ پیروز شود و به دور یک چهارم نهایی صعود کند. مَگوایر اکنون با اعتماد به نفس بالا در مقابل مارک َاِلن قرار می‌گیرد و شانس خوبی برای پیروزی در این مسابقه نیز دارد.

این دو تاکنون ۷ بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که اَلِن ۵ پیروزی کسب کرده و مَگوایر نیز ۲ بار برنده شده‌است.

این بازی ساعت ۲۲:۴۵ روز جمعه در سالن باربیکِن سنتِر برگزار می‌شود.

پیش‌بینی مسابقه مارک الن – اِستِفن مَگوایر در سایت بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل