نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

استفانو سنسی : مقایسه با اینیستا ؟ باعث بال در آوردنم می شود!

4456

شب گذشته اینتر در زمین خود موفق شد اودینزه را با تک گل استفانو سنسی نتیجه ۱-۰ شکست دهد ولی با توجه به اینکه اودینزه عملا یک ساعت انتهای بازی را ده نفره بازی می‌کرد، کسب این پیروزی ضعیف باعث شد آنتونیو کونته در پایان بازی با وجود کسب سه امتیاز از عملکرد تیمش ناراضی باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اینتر با این پیروزی با دو امتیاز بیشتر نسبت به یوونتوس به صدر جدول سری آ راه یافت. نراتزوری با گلی که استفانو سنسی در دقیقه ۴۴ نیمه اول با ضربه سر به ثمر رساند موفق شدند از سه بازی اول خود در فصل جدید سری آ سه پیروزی بدست بیاورند. پس از این بازی استفانو سنسی در گفتگو با خبرنگاران گفت:

از گلی که زدم خوشحالم چون چیزی است که همیشه باعث خوشحالی هوادارانمان می‌شود. پیشروی و جابه‌جایی چیزی بود که این هفته سرمربی از ما خواست و چیزی که مهم است پیروزی برای تیم است آن هم در برابر تیمی سرسخت‌.

خوشحالی استفانو سنسی از مقایسه با اینیستا


گل با ضربه سر؟

به من می گفتند که قد کوتاهی دارم! ما باید بهتر شویم و گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. از همه هواداران بابت تشویق هایشان ممنونم. خوشحالم اما از فردا به بازی بعد فکر می‌کنیم. شاید اهداف زیادی داریم که برای آن‌ها تلاش می‌کنیم، سخت است اما می‌توان به آن‌ها دست یافت.

مقایسه با اینیستا ؟

خوشحالم از این مقایسه، چیزی که باعث بال درآوردنم می‌شود اما من باید روی زمین بمانم. ما تازه در شروع کار هستیم و باید تا پایان کار ادامه دهیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل