نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

یورگن کلوپ :قصد دارم پس از حضورم در لیورپول، به استراحت بپردازم

یورگن کلوپ

یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول اذعان کرد که پس از دوران حضورش در لیورپول، مدتی به استراحت خواهد پرداخت. این در حالی است که سرمربی آلمانی تا سال 2022 با قرمزهای آنفیلد قرارداد دارد.

مربی 52 ساله در سال 2015 راهی آنفیلد شد. در واقع باشگاه لیورپول به دنبال جانشینی برای برندان راجرز می گشت که در نهایت سرمربی موفق دورتموند را به خدمت گرفت. کلوپ در مدتی کوتاه لیورپول را به تیمی هجومی و هیجان انگیز تبدیل کرد که قادر بود با قدرت های اول اروپا بجنگد ولی در ابتدای حضورش نتوانست موفقیتی کسب کند.

یورگن کلوپ ابتدا در فینال های لیگ کاپ و لیگ اروپا در سال اول خود شکست خورد. وی در سال سوم خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا مغلوب رئال مادرید شد اما در فصل 20-2019 لیگ قهرمانان اروپا، کلوپ با پیروزی برابر تاتنهام توانست فاتح اروپا شود و اولین جام بزرگ خود را به همراه قرمزها کسب کند.

لیورپول فصل جدید را نیز به خوبی شروع کرده است. این تیم علاوه بر کسب سه پیروزی از سه مسابقه ابتدایی خود در لیگ برتر انگلیس، در سوپرکاپ اروپا نیز برابر چلسی پیروز شد تا دومین جام اروپایی خود را در فاصله ای کم با جام قبلی کسب کند.

یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد

به نقل از نشریه کیکر آلمان، وقتی از یورگن کلوپ سوال شد که پس از اتمام قراردادش با لیورپول، چه برنامه ای دارد، مربی لیورپول در این خصوص گفت:

به نظر می آید که به تعطیلات بروم. البته باید کار خود را در باشگاه تمام کنم. آیا فکر می کنید طی سه سال آینده به هدفم می رسم؟ به هر حال هر مدتی طول بکشد، پس از آن به استراحت خواهم پرداخت و فکر می کنم یک سال استراحت کنم و پس از آن تصمیمی قاطعانه خواهم گرفت که به شغل خود ادامه دهم یا خیر. در حال حاضر انرژی لازم را برای انجام کار دارم ولی مشکلی که است، این می باشد که نمی توانم بخشی از یک کار کار انجام دهم. یا کاری نمی کنم یا کاملا آن کار را انجام می دهم. البته احتمالا انرژی ام پس از استراحت مجددا سطحش بالا خواهد رفت که دوباره به فوتبال برگردم و سپس کاری که می خواهم ادامه دهم را انتخاب خواهم کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل