نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ارنستو والورده : بارسلونا بازی خوبی را در برابر والنسیا به نمایش گذاشت

3 15

تیم های فوتبال بارسلونا و والنسیا در هفته چهارم لالیگا اسپانیا شب گذشته ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند و بارسلونا موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ تیم والنسیا را شکست دهد. ارنستو والورده سرمربی آبی اناری ها در کنفرانس خبری بعد از بازی صحبت هایی را در خصوص این مسابقه ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ارنستو والورده و بارسلونا ، بدون حضور لیونل مسی بر والنسیا چیره شدند

ارنستو والورده پس از این مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران به سوالات برخی از آن ها پاسخ داد که در زیر می خوانید:


نظر شما در خصوص شرایط این بازی؟

نکته مثبت این بازی این بود که از ابتدای مسابقه با اراده بالا و از انگیزه زیاد وارد زمین شدیم و همان طور که مشاهده کردید در دقیقه ۲ و بعد در دقیقه ۷ صاحب گل شدیم و نشان دادیم که برای بردن و گل زدن آمده هستیم. البته گاهی زیادی هجومی می‌ شدیم و همین فضای خوبی به حریف برای ضد حملات می‌ داد و این کار خطرناک بود. والنسیا در خط حمله بازیکنانی دارد که از سرعت بالایی برخوردار هستند. ولی در ادامه توانستیم با همین رویه بازی را اداره کنیم و موفق ظاهر شویم و نتیجه را در نهایت به نفع خود به اتمام برسانیم. در کل از این بازی و عملکرد بازیکنان ام راضی هستم و امیدوارم بتوانیم به همین صورت ادامه دهیم.

نظر شما در خصوص بازیکن ۱۶ ساله بارسلونا آنسو فاتی؟

به نظر من برای یک بازیکن ۱۶ ساله بسیار سخت است که بتواند هضم کند که بازیکن بارسلونا بودن چه حسی دارد و این که چگونه بتواند از پس این کار بر بیاید بسیار مهم است ولی او این کار را به خوبی انجام داد. آنسو بازیکنی متمرکز و باهوشی است. این که اولین لمس توپ شما به گل تبدیل شود؛ دومی به پاس گل و سومی با فاصله ‌ای بسیار اندک از کنار تیر دروازه به بیرون برود، اتفاقی عادی نیست. مشتاق هستیم که شناخت بیشتری از فاتی پیدا کنیم و به مهارت‌ های وی پی ببریم تا او بتواند خودش را با سطح تمرینات تیم اول وفق بدهد و چیز های حتی بیشتری برای امان به ارمغان بیاورد. او بین دو نیمه احساس خستگی می‌کرد و این ناشی از ناهماهنگ بودن بدنش با این سطح از رقابت‌ ها است ولی مطمئن هستم در ادامه می تواند برای تیم مفید باشد و با تمرینات بیشتر و هماهنگی لازم با شرایط و بازیکنان از لحاظ بدنی هم آمادگی پیدا کند.

بعضی ها فاتی را با مسی مقایسه می کنند نظر شما در این باره چیست؟

راستش را بخواهید زیاد به این مسائل اهمیتی نمی دهم و برای من مهم نیست. با این سطح بازی او طبیعی است که از او تعریف و تمجید شود و من امیدوار هستم که این تعریف ها بر روی عملکرد اش تاثیری نگذارد و او بتواند با تمرکز به تلاش اش ادامه دهد.


نظر شما در خصوص سکو نشینی‌ های آلنیا؟

در بازی اول در ترکیب قرار گرفت. در این بازی‌ ها او در لیست قرار نگرفت چون رقابت بسیار شدیدی در تیم به خصوص خط میانی وجود دارد. هر کسی می‌تواند هر طور دوست دارد، برداشت کند. همان طور که گفتم در طول فصل قطعا به همه فرصت بازی خواهد رسید چون بازی‌ها زیاد است و مصدوم و محروم خواهیم داد. به کارلس هم بازی می‌رسد چون کیفیت زیادی دارد.

نظرتان در خصوص بازیکنان دیگر؟

این را به شما بگویم که هر کسی بهتر بازی کند به زمین می رود و نمی خواهد که قضیه در این باره سخت و پیچیده شود. خواسته ما مربیان این است که بازیکنان را پر انرژی و با انگیزه ببینیم تا بتوانیم از آن ها در ترکیب استفاده کنیم. آنسو اگرچه در سن بسیار پایین اما بسیار پر انرژی وارد ترکیب شده است. کارلس پرز دیرتر از او به تیم اول رسید چون اعتقاد داشتیم برای پخته شدن به زمان بیشتری نیاز دارد. از چیزی که به نظر می ‌رسد، شرایط آسان‌تر است و از این بابت خوشحال هستم.

شرایط نیمکت نشین‌ ها به چه صورت است؟

شرایط آن ها خوب است و بالاخره به هر بازیکن فرصت بازی کردن داده خواهد شد. ولی باید دید که به بازیکنی که ما به او فرصت می دهیم چطور از آن استفاده می کند زیرا در همان بازی ها باید عملکرد خوبی داشته باشند و خود را نشان دهد تا راهی برای رسیدن به ترکیب اصلی پیدا کنند. در حال حاضر مصدومان زیادی داریم و این در انتخاب ترکیب اثرگذار است. این مسئله قابل کتمان نیست. آنسو زمانی که در تیم دوم بود هم عملکرد بسیار خوبی داشت. به همه فرصت می‌ رسد و طبیعی است وقتی بازیکنی از فرصت‌ هایش استفاده کند، شانس خوبی برای ماندن در ترکیب دارد و این مهم است. هم آنسو و هم کارلس به خوبی از فرصت ‌هایشان استفاده کردند و امیدوار هستم که باقی بازیکنان نیز با دیدن این دو انگیزه خوبی را از خود برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نشان دهند.

از عملکرد فرنکی دی یونگ راضی هستید؟

من او را به عنوان هافبک هجومی به زمین مسابقه فرستادم و این بدین معنی است که قابلیت هایی را در این پست از او دیده ایم و می‌توانیم روی نفوذ ها و گلزنی او حساب کنیم. فرنکی در استفاده از موقعیت ‌ها نیز خوب کار می‌کند. شاید در گلزنی جای پیشرفت بیشتری هم داشته باشد و بتواند با امتحان کردن شانس خود روی شوت از راه دور، تعیین کننده تر و کامل ‌تر شود. وقتی در پست بوسکتس بازی می‌کند اما وضعیت کاملا فرق دارد ولی تا به الان با گل و پاس گلی که به ثمر رساند نشان داده که قابلیت بازی در چند جای زمین را دارد و هر روز در حال پیشرفت کردن است. زیرا او نیز خود را با شرایط این که در بارسلونا بازی کند به خوبی وفق داده است و با کسب تجربه چیز های جدیدی از او خواهیم دید.


آیا شما فقط دو مدافع میانی در اختیار دارید؟

خیر ما تودیبو و مدافعان تیم دوم را هم در اختیار خواهیم داشت. البته این که ما اومتیتی را سر یک مصدومیت بسیار کوچک تا چند هفته در اختیار نخواهیم داشت، مایه تاسف و تعجب است. کاری هم از دستمان برنمی‌آید. گرچه گزینه ‌های دیگری داریم و باید در این زمان از آن ها استفاده کنیم تا وقتی مصدومیت هایی همانند اومتیتی پیش می آید نفرات لازم را در اختیار داشته باشیم.

ارنستو والورده در آخر در خصوص تیم والنسیا اضافه کرد:

به نظر من والنسیا تیم بزرگی است و ترکیب خوبی را در اختیار دارد. با این که آن ها در شرایط نامطلوب به این بازی رسیدند ولی در دقایقی از بازی به ما فشار زیادی را وارد کردند و توانستند دو گل نیز وارد دروازه ما کنند. آن ها تیم خوبی هستند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل