نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ارنستو والورده در آستانه اخراج از تیم بارسلونا ؛ روبرتو مارتینز می آید!

12312

طبق اخبار منتشر شده در رسانه های اسپانیایی، این احتمال وجود دارد که تیم بارسلونا با ارنستو والورده قطع همکاری کند و روبرتو مارتینز را به جای او منصوب کند.

ارنستو والورده که نتوانسته است در ۲ فصل گذشته، رضایت هواداران را از عملکرد خود بدست بیاورد، با حمایت جوزپ ماریا بارتومئو قرار بود که فصل آینده نیز هدایت بلوگرانا را برعهده داشته باشد که این موضوع حسابی باعث اعتراض هواداران شد تا در نهایت هیئت مدیرۀ این باشگاه، بارتومئو را متقاعد کرده است تا عذر والورده را بخواهد.  بر اساس ادعایی که رادیو کاتالونیا مطرح کرده است، ارنستو والورده تا ساعاتی دیگر رسماً از هدایت بلوگراناها برکنار می‌شود تا طبق ادعایی که صبح امروز مطرح شده بود، روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک که اصالتی کاتالانی دارد جایگزین وی شود. از طرفی دیگر گفته می شود تیری آنری ستاره سابق بارسلونا که دستیار مارتینز نیز در گذشته بوده است در این جایگاه نیز باز هم حضور خواهد گرفت و مربی آبی اناری ها خواهد شد. اگر خروج والورده قطعی شد، آنگاه باشگاه اقدام رسمی را برای انتصاب مارتینز انجام خواهد داد. البته او با بلژیک قرارداد دارد و از قرار معلوم هیچ بند فسخی هم در قراردادش نیست. بنابراین اگر همه چیز جدی شد، بارسا باید با فدراسیون فوتبال بلژیک به توافق برسد.

خداحافظی تیم بارسلونا با ارنستو والورده ؟

بارسا به دنبال سرمربی‌ای است که فوتبال هجومی‌تری نسبت به والورده ارائه کند؛ در تمرینات نسبت به بازیکنان سخت‌گیرتر باشد، شهامت بیشتری از خود نشان دهد به خصوص وقتی پای نیمکت نشین کردن بزرگان تیم به میان بیاید. خصوصیاتی که از نظر بارسا، روبرتو مارتینز آنها را دارد. در مورد این مربی بد نیست بدانید مارتینز به عنوان مربی٬ در فصل ۰۸-۲۰۰۷ موفق شد تیم سوانزی سیتی را به مقام قهرمانی در لیگ دسته اول انگلستان برساند تا این تیم را به لیگ برتر انگلستان راهیابی کرده باشد. وی در این فصل به عنوان مربی سال لیگ دسته اول انگلستان انتخاب گردید.

او همچنین در فصل ۱۳-۲۰۱۲ تیم ویگان اتلتیک را با پیروزی مقابل تیم منچستر سیتی به مقام قهرمانی جام حذفی انگلستان نیز رساند. وی در پایان فصل ۱۳-۲۰۱۲ از ویگان اتلتیک جدا شد و هدایت تیم فوتبال اورتون را بر عهده گرفت. در سال ۲۰۱۶ او به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک انتخاب شد. مارتینز بلژیک را در جام جهانی ۲۰۱۸ به مقام سوم رساند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل