نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کنفرانس خبری ارنستو والورده پیش از دیدار برابر تیم لیورپول: کلین شیت خیلی برایمان اهمیت دارد

er

تیم بارسلونا امشب در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم لیورپول خواهد رفت. بازی در ورزشگاه ۹۹۳۴۵ هزار نفری و خانگی آن ها نیوکمپ برگزار خواهد شد و لازم به ذکر است بارسلونا در بازی قبل تیم منچستر یونایتد را از پیش رو برداشته بود. لیونل مسی آرژانتینی با ۱۰ گل زده تا به اینجا عنوان بهترین گلزن این دوره را به خود اختصاص داده است و در بازی امشب نیز در صورت گلزنی می تواند آمار خود را ارتقا ببخشد. ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از برگزاری این بازی به نقل از سایت یوفا گفت:

شرایط لیونل مسی

او روحیه خوبی دارد و در این بازی ها به اندازه کافی به او استراحت داده ایم. بازی ها فشردگی زیادی دارند ولی بازیکنان از جمله لیونل مسی آماده بازی امشب می باشند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

نظر شما در خصوص بازی امشب ؟

همانطور که دیدید فشردگی بازی ها برایمان بسیار زیاد است ولی معتقدم می توانیم از پس شرایط این بازی بر بیاییم. در طول هفته گذشته ۳ بازی در هفته را انجام دادیم. همینطور در لیگ کارمان را تمام و قهرمانی خود را مسجل کردیم و منچستر یونایتد را نیز در مرحله قبلی شکست دادیم.

لیورپول در این فصل لیگ برتر تنها در یک بازی شکست خورده که همین قدرت آن ها را نشان می دهد. شکست دادن آن ها ساده نیست. هدف ما گل نخوردن و پیروزی در این بازی هست زیرا کلین شیت در نیوکمپ نیز خیلی برایمان اهمیت دارد. از نظر من ۱۵ دقیقه ابتدایی هر نیمه بازی خیلی مهم است. لیوپول از فرصت هایش نهایت استفاده را خواهد کرد و شاگردان کلوپ سرعت بالایی دارند و از کوچیکترین خطای ما نهایت استفاده را خواهند کرد.ما بازی سختی پیش رو داریم.

همان طوری که می دانید لیوپول در حال مبارزه با تیم منچستر سیتی برای کسب جام لیگ جزیره نیز می باشد و فشردگی کار آن ها نیز همچون ما زیاد است. ولی آن ها همیشه از فرصت هایشان استفاده می کنند و یک اشتباه از ما کافی است تا آن ها به دروازه نزدیک و گل بزنند. من بازی این تیم مقابل چلسی را نیز تماشا کردم آن ها در اوایل نیمه دوم کار تیم چلسی را تمام کردند. تیم هایی که کلوپ سرپرستی می کند همیشه تهاجمی و خطرناک بازی می کنند و ما هم از این قضیه در امان نخواهیم بود.

ما خوشحال هستیم که در لالیگا قهرمان شده ایم. بودن در این رقابت ها به صورت ثابت به ثبات تیمی و کار گروهی کمک می کند. شاید لیورپول نتوانسته به بازیکنان خود استراحت دهد، اما خستگی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان معنا ندارد و آن ها هم قطعا نهایت تلاش خود را برای صعود به فینال خواهند کرد.

نظر شما در مورد مصاحبه اخیر یورگن کلوپ در مورد شرایط نیو کمپ؟

لیورپول تیم قدرتمندی است و هواداران خوبی دارد. اگر این گونه نبود آن ها بیشتر از یک شکست در کارنامه خود داشتند. هواداران بارسا نیز همیشه برای این تیم سنگ تمام می گذارند و شرایط را برای تیم حریف سخت می کنند. در بعضی بازی های این فصل بیش از ۹۰ هزار نفر به استادیوم آمده اند. به احتمال زیاد این قضیه در بازی با لیورپول هم تکرار خواهد شد.

شرایط لوییس سوارز به چه گونه است؟

همان طور که می دانید سوارز بازیکن سابق لیورپول است ولی الان برای بارسا توپ می زند. من حس می کنم سوارز انگیزه بیشتری برای بازی با لیورپول دارد. درست است همیشه او تلاش خود را می کند ولی قطعا این بازی برای او شرایط دیگری را دارد و امیدوارم بتواند به هدف خود که گلزنی باشد برسد.

در کنار والورده، فیلیپ کوتینیو بازیکن تیم بارسلونا در خصوص بازی امشب گفت:

ما دوست داریم کار را در نیو کمپ تمام کنیم ولی لیوپول تیم قدرتمندی می باشد و جو آنفیلد در بازی برگشت نیز فوق العادست.هدف اصلی ما صعود به فینال این دوره و قهرمانی است ولی لیوپول هم برای این هدف خواهد جنگید و این کار ما را سخت می کند. با توجه به اینکه آن ها امسال بسیار قدرتمند تر از قبل نیز می باشند کار ما در بازی امشب آسان نخواهد بود. تک تک ما نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا پیروز باشیم.

لیورپول فقط به سادیو مانه، روبرتو فرمینو و محمد صلاح متکی نیست و همگی این بازیکنان خوب هستند.من بازی های این فصل آن ها را تماشا کرده ام و آن ها از انگیزه بالایی برخوردار هست. از طرفی این اولین بازی من در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هست و از این بابت بسیار هیجان زده ام و دوست دارم حضور در فینال و قهرمانی را تجربه کنم.

ایوان راکیتیچ هافبک کروات بلوگرانا هم در مورد بازی امشب چنین گفت:

من معتقعدم ما باید در راستای بازی های خوبمان این بازی نیز خوب باشیم. مسی در حال حاضر رهبر تیم ماست و ما به او اعتماد داریم. گل زدن ما در خانه و گل نخوردن برایمان خیلی مهم است. بازی سختی در پیش است. لیوپول حریف قدرتمندی است ولی در حال حاضر ما بسیار با اعتماد به نفس هستیم و بازی های زیبایی ارائه می دهیم. پس از قهرمانی در لالیگا تمام تمرکزمان را روی لیگ قهرمانان اروپا قرار دادیم. تیم های یورگن کلوپ اصولا با نظم زیادی بازی می کنند. آن ها در خط حمله پر سرعت هستند و به دفاع آن ها نیز به سختی می توان رسوخ کرد فن دایک در حال حاضر یکی از بهترین دفاع های جهان است و من برای او احترام زیادی قائل هستم. نا گفته نماند او جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر را نیز به خود اختصاص داده است. بنابر این ما بازی خیلی سختی پیش رو داریم ولی در عین حال هماهنگی در تیممان زیاد است. جو آنفیلد در بازی برگشت نیز کار را برایمان سخت می کند ولی ما هم همه قدرت ظاهر خواهیم شد.

لوییس سوارز بازیکن سابق تیم لیوپول و حال حاضر بارسا نیز در مصاحبه ای گفت:

این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا جای هیچ اشتباهی نیست و دیدید در بازی منچستر و تنها یک لحظه غفلت چه اتفاقی خواهد افتاد. ما بعد از مدت ها توانستیم به این مرحله از لیگ قهرمانان برسیم و انگیزه بالایی برای پیروزی داریم. بعد از سه فصل متوالی که لیگ قهرمانان در تصرف رئال مادرید بود حالا نوبت ماست تا به قهرمانی فکر کنیم. امیدوارم بتوانیم از این بازی سخت پیروز از میدان خارج شویم و با صعود به فینال قهرمان شویم. لیورپول تیم سابق من است و من هنوز با بعضی هم تیمی هایم صحبت می کنم ولی الان من به بارسا تعلق دارم و همه تلاشم برای پیروزی تیمم را خواهم کرد.

نکات آماری تیم بارسلونا و ارنستو والورده برابر تیم لیورپول

بد نیست در خصوص آمار تیم بارسلونا بدانید: بارسلونا در مقابل تیم های انگلیسی در لیگ قهرمانان ۲۷ بار به پیروزی رسیده که این، بهترین آمار یک باشگاه مقابل تیم های یک کشور خاص در تاریخ لیگ قهرمانان است ولی آن ها در نیمه نهایی ها مقابل این تیم ها تنها یکبار موفق به صعود به فینال شدند. آن ها تاکنون ۴ بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل انگلیسی ها قرار گرفته اند و از این ۴ بار، تنها یک بار موفق به صعود به فینال شده است. تیم رئال مادرید با ۵۵۱ گل در تاریخ لیگ قهرمانان پیشتازی می کند و بارسا در انتظار زدن ۵۰۰ امین گل خود است آن ها با احتساب ۴ گلی که به تیم منچستر یونایتد در مرحله قبل زدند ۴۹۹ گله می باشند. لازم به ذکر است رئال مادرید (۱۳ قهرمانی، ۳ نایب قهرمانی)، آث میلان (۷ قهرمانی، ۴ نایب قهرمانی) و بایرن مونیخ (۵ قهرمانی، ۵ نایب قهرمانی) و دو تیم بارسلونا و لیورپول با ۵ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی مشترکا در رده چهارم پرافتخارترین تیم های اروپایی قرار دارند و می توانند این بار با حضور در فینال این آمار را نیز جا به جا کنند.

پیش‌بینی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل