نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ادن هازارد : می خواهیم جام قهرمانی لیگ اروپا را به خانه ببریم

33333333

ادن هازارد بازیکن تیم چلسی که امشب در چارچوب فینال لیگ اروپا مقابل تیم آرسنال اروپا بازی مهمی را پیش رو دارد در نشست بری پیش ازاین دیدار شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر به آن ها خواهیم پرداخت:

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

آیا دو برادر دیگر شما هم چنان درتیم چلسی هستند؟

 خیر فقط من در این تیم ماندم و آن دو نفر از این تیم جدا شدند.

آیا بعد از رفتن شما پولیشیچ جایگزین شما خواهد شد؟

در حال حاضر تمام تمرکزم بر روی بازی امشب است و به فکر رفتن یا ماندن از تیم چلسی نیستم ولی اگر این اتفاق بیفتد او جانشین خوبی برای من است. هنوز یک سال از قرار داد من باقی مانده است ولی پارسال در این خصوص با باشگاه صحبت کرده بودم و مشخص نیست آینده چه می شود صبر کنیم تا بعد از بازی امشب ببینیم چه می شود.

در حال حاضر دوست ندارم به هیچ شایعه ای دامن بزنم و شما مرا خوب می شناسید که در این لحظه دوست دارم فقط به فوتبال و بازی مهم پیش رو فکر کنم. بعد از فینال خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. وقتی به تیم چلسی آمدم بازیکن جوانی بودم اما حالا بزرگتر شده ام و تجربه ام از قبل خیلی بیشتر است. از نظر شخصیتی تغییر خاصی نکردم اما به عنوان بازیکن تجربه بیشتری دارم و گل های بیشتر و مهم تری را می زنم. همیشه دوست دارم مثل زمانی که شروع کردم، باشم و دوست ندارم با بالا رفتن سن ام چیزی از کیفیت فوتبال ام کم شود چون همیشه به موفقیت ام فکر می کنم و امید وارم در ادامه موفق باشم.

شایعات پیوستن به تیم آرسنال در زمان آرسن ونگر حقیقت داشت؟

 یله این صحبت برای هنگامی است که من به تیم چلسی نیامده بودم. من حتی می توانستم به تیم های منچستر یونایتد، تاتنهام و سیتی و … بپیوندم اما چلسی را انتخاب کردم و به نظرم تصمیم بسیار درستی گرفتم. من با افراد زیادی از جمله رئیس و دی متئو به صورت حضوری صحبت کردم و تلفنی نیز با دیدیه دروگبا و جو کول صحبت کردم که آن ها برای من چلسی را بهترین باشگاه می دانستند و پس از مشورت با آن ها تصمیمم را گرفتم. وقتی به چلسی آمدم، کمی هراس داشتم چون دروگبا از تیم جدا شده بود و من از این قضیه ناراحت بودم چون او وقتی در تیمی حضور داشت موفقیت و کسب جام راحت به دست می آمد ولی او از تیم رفته بود و من می ترسیدم. امادر این ۷ سال دوران خوبی را با بازیکنان بزرگ سپری کردم که از این بابت خیلی خوشحالم.

شاید من را شناخته باشید من تعداد گل زیاد برایم اهمیتی ندارد. من در کل عملکرد بازی برایم مهم است. این که بتوانم خوب بازی کنم و موثر باشم و در کنار هم تیمی هایم بتوانم عانوین متعددی را کسب کنم. هیچ وقت در فکر کسب برترین گل زن یا پاسور نبوده ام. بهترین مثال دیدار مقابل برزیل در جام جهانی است که من گل نزدم اما بهترین بازی را انجام دادم.همیشه دوست دارم برای بقیه مفید باشم تا فقط به فکر خودم باشم.

آخرین حضور ادن هازارد برای تیم چلسی شاید با قهرمانی در لیگ اروپا خاطره انگیز شود


نظرتان در خصوص این فصل؟

فصل پر فراز و نشیبی بود. گاهی در ۳ تیم اول قرار داشتیم و گاهی پایین تر. گاهی باختیم وگاهی مثل الان به فینال لیگ اروپا صعود کردیم. بهر حال برای هر تیمی این گونه است و در طی فصل شرایط بار ها تغییر می کند. امیدوارم با کمک و حمایت هواداران بتوانیم امشب این جام را به خانه ببریم و هواداران را نیز خوشحال کنیم.

در خصوص این بازی بدانید که این بازی امشب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه باکو آذربایجان برگزار خواهد شد و برای طرفداران دو تیم اهمیت زیادی را خواهد داشت. چون برنده بازی امشب علاوه بر جام امشب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد را نیز کسب خواهد کرد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل