نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ادن هازارد: در رئال مادرید باید هرساله قهرمان شوید

hazard33

ادن هازارد ستاره جدید تیم رئال مادرید که فصل گذشته را همراه تیم چلسی با قهرمانی لیگ اروپا به پایان رساند از اهمیت کسب جام در تیم جدیدش می گوید.

ادن هازارد ملی‌پوش بلژیکی رئال مادرید از اهمیت بالا بردن جام در هر فصل با کهکشانی ها صحبت کرد. هازارد تابستان جاری با انتقالی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست تا لوس بلانکو پس از سپری کردن فصلی اسفناک در رقابت‌های مختلف، برای فصل آینده دوباره امیدوار به کسب قهرمانی های متعدد باشند. مادرید فصل گذشته را در لالیگا با رتبه سوم پایین تر از رقیب سنتی و قهرمان بارسلونا و اتلتیکو مادرید تیم همشهری به پایان رساند. در لیگ قهرمانان اروپا پس از سه مرتبه قهرمانی پیاپی، اینبار در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب آژاکس آمستردام شد و در کوپا دل ری هم بار دیگر قافله را به بارسلونا در مرحله نیمه نهایی باخت. ادن هازارد که فصل گذشته در آخرین بازی خود برای چلسی قهرمانی لیگ اروپا را به آبی های لندنی هدیه داد اهمیت فتح عناوین قهرمانی در سانتیاگو برنابئو را به خوبی میداند و مصمم است تا نام خود را در تاریخ پر از افتخار این باشگاه اسپانیایی ثبت کند.

صحبت های ادن هازارد در مورد حضور در رئال مادرید

وقتی برای رئال مادرید بازی می‌کنید نیاز دارید تا هر فصل در جامی قهرمان شوید. شما همیشه باید برنده باشید. اگر در اینجا لیگ قهرمانان اروپا را قهرمان نشوید هواداران از شما ناامید خواهند شد چون انتظار قهرمانی در اروپا هرساله در این باشگاه وجود دارد. در این تیم همیشه باید برنده باشید و این دلیلی است که در اینجا حضور دارم. میخواهم در بازی های زیادی حضور داشته باشم، گلهای فراوان به ثمر برسانم و در پایان فصل جام ها را بالای سر ببرم.

ادن هازارد در جریان دیدار دوستانه برابر بایرن مونیخ که با شکست ۳-۱ مادرید همراه شد اولین بازی خود را برای کهکشانی ها انجام داد. کاپیتان تیم ملی بلژیک شب گذشته نیز همراه رئال مادرید برابر آرسنال قرار گرفت که این دیدار در وقت های قانونی با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در ضربات پنالتی رئال مادرید موفق شد آرسنال را شکست دهد. دیداری که با مصدومیت شدید مارکو آسنسیو نیز همراه شد. ادن هازارد در بخش دیگری از صحبت های ود در مورد سبک بازی خود صحبت کرد.

من با آزادی زیادی در زمین بازی می‌کنم. این امر بسیار سختی است زیرا در فوتبال مدافعان و هافبک ها وجود دارند اما من چنین بازیکنی هستم. اگر در زمین آزادی عمل نداشته باشم نمی‌توانم به خوبی بازی کنم و این نهایتا به نیمکت نشین شدنم منجر خواهد شد. مایل هستم تا در زمین به توپ نزدیک باشم و به جناحین مختلف بروم و با غریزه خودم بازی کنم. در مورد هر حرکتم در زمین فکر نمی کنم و در لحظه تصمیم می گیرم چه کاری انجام دهم.

لازم به ذکر است رئال مادرید پس از انجام دو دیدار دوستانه برابر بایرن مونیخ و آرسنال در بازی بعدی خود در ورزشگاه متلایف شهر نیوجرسی به مصاف رقیب همشهری یعنی اتلتیکو مادرید خواهد رفت. بعد از این دیدار کهکشانی ها برای رقابت در جام موسوم به آئودی کاپ به مونیخ سفر خواهد کرد. رئال مادرید در نیمه نهایی آئودی کاپ به مصاف تاتنهام انگلیس خواهد رفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل