نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ادن هازارد : حضور در رئال مادرید ، همیشه یک رویا بود؛ از زیدان یاد می گیرم

2224

ادن هازارد ستاره رئال مادرید در گفتگو با Uefa در مورد انتقال به برنابئو، همکاری با زیدان و تفاوت لالیگا و لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است. او در صحبت هایش گفته است که در مادرید فشار خیل بیشتر از تیم سابق است و او همیشه رویای انتقال به این تیم را در سر داشته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

فکر می کنم اینجا در اسپانیا، هواداران، هواداران واقعی هستند. در انگلیس هواداران زیادی وجود ندارد. مردم آن جا فوتبال رو دوست دارند و همه، پیر و جوان و نوجوان به فوتبال واقعا علاقمند هستند اما آن ها درباره تیم اشان زیاد تعصبی نیستند. وقتی در چلسی بودم زمان باخت مثل هواداران مایوس می‌شدیم اما هیچ وقت احساس نکردم که این یک فاجعه است. در اسپانیا این موضوع متفاوت است و فوتبال همه چیز هواداران است.
به نظر من واقعیت این است که باشگاه در همه جای دنیا مخصوصا فرانسه به رسمیت شناخته می شود و وقتی من فوتبالم را شروع کردم، زیدان در این تیم بازی می کرد. پس برای من، باشگاه رویایی بود. سپس به پیراهن سفید و برنابئو می رسیم، که بهترین ورزشگاه دنیا است. بالاتر از همه، از بچگی هوادار رئال مادرید بودم، پس بی دلیل به اینجا نیامده ام.

رئال مادرید همیشه در برنامه های من بود. وقتی در چلسی هم بازی می‌کردم می دانستم که رویای من بازی کردن برای این باشگاه است. انتظار نداشتم ۷ سال در چلسی بمانم اما اوضاع خوب پیش رفت و شانس این را داشتم هر سال چیزی رو برنده بشوم و فکر کنم به همین دلیل زیاد آنچا ماندم. حالا بودنم در این باشگاه برای من یک رویاست و امیدوارم بهترین نتیجه ممکن رو بگیرم.

ادن هازارد و رسیدن به رویای حضور در رئال مادرید

معارفه در مادرید؟ خیلی خاص بود. وقتی در ان جا هستی حس می کنی که برنابئو خانه توست چرا که به حضور در استادیوم های مختلف عادت دارم. کنفرانس مطبوعاتی متفاوت بود. هواداران را دیدم، مانیتورها را دیدم، مدیر سخنرانی می کرد، همه دوربین ها روی من بود. نمی توانم توصیفش کنم. بسیار احساسی و خوشایند بود. وقتی همه این افراد را می بینی کمی بی صفر می شوی. وقتی که اجازه می دهم پاهایم درون زمین حرف بزنند، حس بهتری پیدا می کنم.
کار کردن با زیدان؟ بیش از یک ماه است که با هم تمرین می کنیم و خوشحال هستم. حس یک بچه کوچک را دارم. هر روز چیزهایی یاد می گیرم. بی نظیر است که با مربی کار کنی که وقتی با او صحبت می کنی می دانی که خودش بازیکن بوده است. سعی می کنم از او چیزهایی یاد بگیرم و مطمئنم که همه چیز خوب پیش می رود.
شایان ذکر است ادن هازارد که پیش از آغاز لالیگا مصدوم شده بود بالاخره برای بازی هفته چهارم مقابل لالیگا آماده شد و هازارد می‌توانست در ترکیب اصلی رئال برابر لوانته قرار گیرد ولی زیدان این عقیده را نداشت و وی را دقیقه ۶۰ به بازی آورد. با این اتفاق، ستاره بلژیکی که از چلسی به سانتیاگو آمده سرانجام اولین بازی خود را برای رئال مادرید در لالیگا به ثبت رساند.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل