نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ادن هازارد بهترین بازیکن تیم چلسی در فصل ۱۹-۲۰۱۸

edddd

برای اولین بار است که بازیکنی هر سه جایزه معتبر باشگاهش را به دست می آورد و این عنوان مهم را کسی به دست نیاورده جز ادن هازارد که به عنوان بهترین بازیکن فصل تیم چلسی در فصل ۲۰۱۸- ۲۰۱۹ انتخاب شد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

این بازیکن ۲۸ ساله بلژیکی عناوین زیادی را همراه با تیم چلسی به دست آورده است که از بین آن ها می توان به بهترین بازیکن از نگاه هواداران، بهترین بازیکن از نگاه بازیکنان چلسی و جایزه بهترین گل فصل در مقابل تیم لیورپول اشاره کرد.همچنین او برای چهارمین فصل پیاپی است که بهترین بازی چلسی لقب می گیرد که تاکنون هیچ بازیکنی آن را کسب نکرده بود. او که در تیم چلسی بازی های درخشانی را از خود به نمایش گذاشته بود، رئال مادرید را به عنوان جدی ترین مشتری خود می بیند.نا گفته نماند خود ادان هازارد نیز تمایل زیادی به پیوستن به تیم رئال مادرید دارد چون قبلا در مصاحبه ای اعلام کرده بود که تیم رئال مادرید آرزوی دوران کودکی اوست.ولی هنوز هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده و پیوستن او به جمع کهکشانی ها در هاله از ابهام قرار دارد.

ادن هازارد ستاره درخشان سال های اخیر تیم چلسی


بد نیست بدانید او از سال ۲۰۰۷ لغایت ۲۰۱۲ در تیم لیل فرانسه بازی می کرد و بازی های درخشان خود در سال ۲۰۱۲  چلسی را در پی خود دید که آبی های لندن توانستند در ۴ جون ۲۰۱۲ او را به خدمت بگیرند.
او همراه با تیم چلسی توانست به عناوین زیر دست پیدا کند:

– لیگ اروپا (۱): ۱۳– ۲۰۱۲
– لیگ برتر انگلستان :۲۰۱۴–۲۰۱۵ / ۲۰۱۶– ۲۰۱۷
– جام اتحادیه انگلستان : ۲۰۱۴–۲۰۱۵
– جام حذفی انگلستان :۲۰۱۷– ۲۰۱۸

در بازی های برگزار شده روز پنجشنبه گذشته نیز تیم چلسی در نیمه نهایی لیگ اروپا توانست با استفاده از ضربات پنالتی به فینال این رقابت ها صعود کند. این دیدار که بین  چلسی و آینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه استمفورد بریج لندن برگزار شد با نتیجه ۱-۱ در زمان قانونی به اتمام رسید و گل اول آبی های لندن روی پاس گل این بازیکن نیز زده شد. همجنین او در این دیدار پنالتی اول چلسی را زد که پنالتی منجر به گل شد و در نهایت این آبی پوشان بودند که با نتیجه ۴ بر ۳ در ضربات پنالتی راهی مسابقه فینال لیگ اروپا شدند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل