نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کوکه: اتلتیکو مادرید فصل خوبی را پشت سر گذاشته است

koke

کوکه هافبک اتلتیکو مادرید می‌گوید نمی‌داند منظور مردم از فوتبال خوب یا بد چیست.

کوکه درباره فصلی که اتلتیکو مادرید سپری کرد گفت: انتظارات از اتلتیکو بسیار بالا بوده ولی باید واقع بین باشیم. به نظر من تیم فصل خوبی داشت. فصل فوق العاده‌ای که البته در چند بازی مهم شکست خوردیم. هنوز بابت حذف مقابل یووه ناامیدیم ولی به تیم بزرگی باختیم. فینال بزرگی را که در ورزشگاه خانگی خودمان برگزار می شود از دست دادیم اما به نظرم تلخ ترین حذف در کوپا دل ری بود. باید تحت هر شرایطی از مرحله یک هشتم نهایی عبور می‌کردیم. در هر صورت فصل خوبی خواهد بود چون ما باز هم بالاتر از رئال مادرید در لیگ نایب قهرمان شدیم.

کاپیتان فصل آینده

در صورت جدایی دیگو گودین بازوبند به من خواهد رسید و آن را با نهایت افتخار بر بازو می‌بندم و سعی می‌کنم مثل همه بزرگان سابق برای تیم رهبر باشم.

سبک بازی اتلتیکو مادرید

کوکه هافبک اتلتیکو مادرید

ما با همان سبکی بازی می‌کنیم که در هفت سال اخیر بازی می‌کردیم و موفقیت‌های زیادی هم کسب کردیم. هر وقت سعی کردیم آن را عوض کنیم، اوضاع بدتر شد. تغییر سبک به ذهن من هم خطور نمی‌کند. این درست است که از ما انتقاد می‌شود چون بازیکنان خوبی برای خوب بازی کردن داریم ولی معنای خوب فوتبال بازی کردن چیست؟ ازنظر من فقط بارسلونا فوتبال خوبی بازی می‌کند. آنها شانس نخست قهرمانی اروپا هستند چون وقتی مسی روی فرم باشد، کار زیادی نمی‌توان انجام داد. در فوتبال فعلی هیچ کس شبیه مسی نیست و تا سال‌ها شبیه او نخواهد آمد. رئال مادرید مثل بارسلونا فوتبال بازی نمی‌کند ولی سه لیگ قهرمانان پیاپی را فتح کرد.

آنتوان گریزمان؟

او با باشگاه قرارداد دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد باید در اتلتیکو ماندنی باشد. او در مادرید خوشحال است و خوب هم کار می‌کند. مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد که او از اتلتی جدا شود.

دیگو سیمئونه؟

با او تاریخ اتلتیکو عوض شد. او باعث شد ما احساس کنیم افراد مهمی هستیم. با او به بازیکنانی خوب و ذهنیتی برنده تبدیل شدیم.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل