نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ شرایط بازی اتلتیکو مادرید و بارسلونا در هفته پانزدهم لالیگا

55

تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و بارسلونا امشب ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف یکدیگر می‌روند. در این مطلب در آستانه این بازی به شرایط تیم‌ها و اظهارنظر مربیان دو تیم خواهیم پرداخت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص شرایط دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا در هفته پانزدهم لالیگا

این دیدار که در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید برگزار می‌شود اهمیت زیادی برای تیم مادریدی دارد. چرا که علی رغم فصول گذشته که دیگو سیمئونه و یارانش لالیگا را خوب شروع می‌کردند، اتلتی نتوانسته نتایج مطلوبی را حتی با وجود خریدهای گران قیمت تابستانی‌ خود بدست آورد. تیم چولو در لالیگا هم اکنون با یک بازی بیشتر، در رده چهارم جدول قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا برای صعود از گروه باید بازی آخر را ببرد. دیگو کاستا چند ماه مصدوم است؛ ژائو فلیکس به تازگی از مصدومیت برگشته و تنها گلزن تیم، موراتا است. پس از چند هفته ناکامی در کسب نتایج مطلوب، بازی امشب می‌تواند نقطه عطفی برای تیم مادریدی باشد. آنها اصولا در خانه بهتر از بارسا عمل می‌کنند و کمتر مغلوب این تیم می‌شوند. این بازی هم می‎‌تواند از لحاظ جایگاهی به روخی بلانکوس کمک کند و هم اینکه هواداران را تا حدودی راضی نگه دارد.  از سوی دیگر این بازی اهمیت ویژه‌ای برای یاران ارنستو والورده دارد. چرا که بارسا صدر جدول را موقتا به رئال مادرید واگذار کرده و سعی دارد با فرم بهتری گام به میدان بگذارد. مسی و سوارز در اوج خود هستند و انتظار می‌رود بتوانند همانند بازی‌های قبلی خودی نشان دهند؛ تیم در خط دفاعی بهتر از قبل کار می‌کند و گریزمان هم رفته رفته بیشتر جا می‌افتد ولی این بازیکن هنوز نتوانسته در سایه این دو بازیکن کاری از پیش ببرد و برخی کارشناسان نیز معتقد هستند گریزمان نیز همانند مهاجم یا وینگرهایی که در طول این سال‌ها در کار این دو نتوانسته اند کاری از پیش ببرند او نیز به همی سرنوشت دچار شده است.


دمبله باز مصدوم شده و این یعنی از این پس در بسیاری از بازی‌ها شاهد حضور مثلث msg در ترکیب خواهیم بود. بارسا امسال در بازی‌های خارج از خانه عملکرد دلچسبی نداشته و همین باعث شده بسیاری با دیده تردید به نتیجه احتمالی بازی فردا نگاه کنند ولی با این حال بیشتر افراد در بنگاه‌ها و یا سایت شرط‌بندی این بازی را به نفع بارسا پیش‌بینی کرده‌اند. اتلتیکو در صورتی که پیروز شود می‌تواند جایگاه دیگر تیم شهر مادرید را در صدر جدول تثبیت کند تا رئال در بازی که دو هفته دیگر در برابر بارسا دارد با خیالی راحت‌تر به مصاف این تیم برود.

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۳-۲ به نفع بارسلونا پیش‌بینی کرده‌اند.

ارنستو والورده سرمربی تیم بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص شرایط تیم خود و بازیکنان ارائه کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با اتلتیکو مادرید را چطور می‌بینید؟

آنها از انگیزه زیادی در مقابل ما برخوردار هستند و برای پیروزی پا به میدان مسابقه خواهند گذاشت. در دو دیداری که در واندا مترو پولیتانو به میدان رفتیم، آنها از ما جلو افتادند. ما مجبور بودیم گل خورده را جبران کنیم. اتلتی از همان سبک پیروی می‌کند. اتلتی فارغ از اینکه چطور دفاع کند، خوب حمله می‌کند. آنها در تورین هم عالی بازی کردند و مثل همیشه دیدار جذابی مقابل آنها خواهیم داشت و امیدوار هستم بازی خوبی را شاهد باشیم. بازی در زمین اتلتی برای هر تیمی یک محک است. می‌خواهیم نمایش بسیار خوبی داشته باشیم و ببریم. در خارج از خانه در مجموع امسال خوب نبوده‌ایم. باید سه امتیاز را بگیریم. هم برای بازپس گیری صدر هم خوب تمام کردن سال. تیمی که فردا پیروز شود به لحاظ روحی هم گام بلندی برداشته است. ما به سه امتیاز این مسابقه اجتیاج خواهیم داشت و تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار می‌گیریم و بازیکنان به این موضوع آگاه هستند.

توپ طلا به چه کسی می‌رسد؟

اصولا در مورد این عناوین صحبت خاصی نمی‌کنم ولی همیشه دوست دارم به بهترین بازیکن رای بدهم و از نظر من مسی از بقیه بهتر بوده و اگر قرار به رای دادن باشد قطعا به او رای خواهم داد.

 

نظر شما در خصوص بازگشت گریزمان به ورزشگاه واندا مترو پولیتانو و رویارویی با تیم سابق؟

هواداران سهم عمده‌ای در یک باشگاه دارند و برای آنها خودشان تصمیم می‌گیرند. مردم هر طور دلشان بخواهد از او استقبال می‌کنند و کاری نمی‌توان کرد. او برای اتلتیکو همه چیزش را گذاشت. او پس از پنج سال تصمیم گرفت برای باشگاه دیگری بازی کند و همین. این مسئله نباید روی تیم و آنتوان تاثیری بگذارد. ما به بازی در جو وحشتناک عادت داریم. برای گریزمان دیداری احساسی خواهد بود و اگر هواداران هم به او فشار بیاورند امری طبیعی است و او باید بتواند خود را با شرایط تطبیق دهد و از پس مسئولیتی که بر عده اوست به نحو احسن برآید.

از سفر پیکه به نیویورک خبر دارید؟ آیا او از شما اجازه گرفته بود؟

من صحبت خاصی در اینباره نمی‌توانم بیان کنم. من مستند را ندیدم و نمی‌توانم حرفی بزنم. پخش این مستند تصمیم باشگاه بود. این ویدیو چیزهایی را نشان می‌دهند و برخی چیزها را نه. بعضی چیزها را هم دوست نداریم پخش شود چون محرمانه است و فقط به بازیکنان باشگاه و کادرفنی بازمی‌گردد.

شرایط امتیتی و راکیتیچ به چه صورت است؟

درباره وضعیت او سوال‌های زیادی پرسیده می‌شود و حتی قبل از بازی ما در لیگ قهرمانان مقابل دورتموند نیز این سوالات مطرح بود، اما او خیلی خوب به این انتقادات جواب داد و ما هم از این بابت خوشحالیم. از روند ریکاوری او بین هر دو بازی خوشحالیم. دوست داریم در همین فرم بماند و از این طریق بتواند تمامی سوالات را آنطور که می‌خواهد پاسخ دهد. بازی دادن به او هم یکی از احتمالات است. او به تیم تعادل لازم را می‌بخشد. او امسال کمتر از همیشه بازی کرده چون بازیکنان زیاد دیگری در خط میانی داریم. مقابل دورتموند خوب کار کرد.

آیا آرتورو ویدال فشار و یا تهدیدی به باشگاه برای جدا شدن کرده است؟

هیچ فشاری به من وارد نشده است و فکر نمی‌کنم او همچنین قصدی داشته باشد. به نظر من که عقیده شخصی او بوده است. قبل از بازار زمستانی بازی‌های مهمی داریم. آرتورو از اول هم خیلی خوب با تیم وفق پیدا کرد. از عملکرد او خوشحالیم. وقتی به بارسا آمد، می‌دانست به تیمی با سبک بازی مشخص می‌آید. همه بازیکنان دوست دارند در همه بازی‌ها به میدان بروند که شدنی نیست. بنابراین برخی خوشحال‌ترند و برخی ناراحت و این موضوع امری طبیعی است. در بازی‌ها و تمرینات است که هر فرد می‌تواند خود را به سرمربی و کادرفنی ثابت کند و در نهایت سرمربی با توجه به آمادگی بازیکنان تصمیم می‌گیرد که او را در ترکیب قرار دهد و یا خیر.

اوضاع مصدومیت دمبله به چه صورت پیش می‌رود؟

بعد از مصدومیت دمبله خیلی ناراحت بود و خودش را اذیت می‌کرد ولی با او صحبت کردم و همه چیز آرام‌تر شده است. طبعا او غایب مهمی است. به خاطر استعداد و نقشی که دارد. او را با بازیکنان آکادمی که خوب کار کرده‌اند، جایگزین خواهیم کرد. عثمان در فرم خوبی بود و این، ناراحتی‌اش را بیشتر می‌کند. همه چیز به مصدومیت اولیه برمی‌گردد. نمی‌دانم مشکل مزمنی در همسترینگ پایش دارد یا نه چون هیچ اطلاعی از این مسائل ندارم. دمبله زمانی که به بارسا پیوست، بازیکن جوان و مستعدی بود که برای تطبیق با تیم به زمان نیاز داشت. در این مدت خودش را در چند زمینه بهبود داد. حالا بهتر کار می‌کند و به همین خاطر غیبتش اهمیت بیشتری پیدا کرده است. به احتمال زیاد او مصدومیت قبلی داشته که باز هم به این حادثه دچار شده است ولی چاره‌ای نیست و باز هم باید جای او را با بازیکنان دیگر پر کرد.

محرومیت سرخیو بوسکتس؟ جایگزین او کیست؟

تا بازی وقت تصمیم گیری را داریم. ولی گزینه‌های خوب زیادی داریم. خیلی وقت‌ها صحبت از فرنکی است ولی او زیاد می‌دود و به حملات اضافه می‌شود. داشتن یک بازیکن مختص هافبک کنترل کننده، تعادل بیشتری به تیم می‌دهد ولی در هرصورت باید دید اوضاع چطور پیش خواهد رفت.

در خصوص آمار دو تیم بدانید:

دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید نیز در کنفرانسی کوتاهی به برخی سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می‌خوانید. او ابتدا در خصوص بازگشت آنتوان گریزمان به واندا متروپولیتانو و بازی مقابل تیم سابقش صحبت کرد:

آنتوان گریزمان بازیکن سابق ما بوده است و بالاخره پیشینه‌ای از او با تیم ما وجود دارد و اعداد و ارقامی که او در این مدت ثبت کرده است، گویای همه چیز هست. بنابراین نمی خواهم در این مورد صحبت کنم. با او صحبت نخواهم کرد چرا که اکنون برای تیم دیگری بازی می‌کند. تصمیمی که هواداران خواهند گرفت به خودشان مربوط است. با این حال، زمانی که گریزمان زیر نظر من بود، بارها نظرم را در مورد او به طور روشن عنوان کردم. در کل ترجیح می‌دهم در خصوص بازیکنی که متعلق به باشگاه دیگری است صحبتی نکنم. در خصوص هواداران نیز من نمی‌توانم همه چیز را کنترل کنم.

شرایط ژائو فیلیکس پس از مصدومیت چطور پیش می‌رود؟ آیا او در این بازی به میدان خواهد رفت؟

بله او از اول به میدان می‌رود و مطمئن هستم به زودی می‌تواند به شرایط آرمانی خود بازگردد. ژائو روز به روز بهتر می شود. پروسه‌ای که قبل از بازی با گرانادا صحبتش را کردیم در حال کامل شدن و نتیجه دادن است. مطمئنا او از ابتدای بازی در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت و در بازی خواهیم دید که ترجیح ما این است که او در کناره‌ها بازی کند یا در کنار آلوارو موراتا باشد. این تصمیمی است که چند ساعت مانده به بازی آن را خواهم گرفت و خواهید دید چطور پیش می‌رود.

نظر شما در خصوص بازی با بارسلونا؟ آیا پیروز میدان خواهید شد؟

بازی‌ با بارسلونا از نظر من همیشه سخت است و مهم نیست که تیم‌ها در کجای جدول قرار دارند. برخی بازی‌ها همیشه سخت و مهم هستند. آنها رقیب سرسخت و قدرتمندی هستند. در حال حاضر دو بازیکن را به خاطر مصدومیت در کنارمان نداریم و در سال گذشته نیز مصدومان زیادی را در تقابل با آن ها داشتیم. ما جواب‌های متفاوتی برای سناریوهایی که آنها برای ما تدارک خواهند دید، خواهیم داشت. قطعا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت تا جایگاه خود را در جدول ارتقا ببخشیم و از انگیزه آنها برای پیروزی نیز باخبریم. تدابیر زیادی برای این بازی اندیشیده‌ایم تا ببینیم اوضاع چطور پیش می‌رود.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای بین تیم‌های اتلتیکو مادرید و بارسلونا امشب ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل