نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ آیا یوونتوس توانایی حفظ صدر جدول را دارد؟

7878

شب گذشته یوونتوس که دو هفته بود صدر جدول سری‌آ را تقدیم اینتر کرده بود، امشب و با درخشش کریستیانو رونالدو موفق به غلبه بر سمپدوریا شد تا با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر دوباره صدرنشین شود. یاران آنتونیو کونته باید در آخرین بازی سال ۲۰۱۹، بازی آینده خود را پیروز شوند تا از کورس قهرمانی عقب نمانند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

سمپدوریا در همان دقایق ابتدایی و توسط مورو صاحب موقعیت شد، اما مریح دمیرال این بازیکن را متوقف کرد و داور نیز اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه ۱۸ سمپدوریا فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه سر رامیرز روی ارسال موریو با اختلاف کمی از کنار دروازه بوفون به بیرون رفت. اما در دقیقه ۲۰ یوونتوس به گل اول دست یافت. روی ارسال الکس ساندرو، پائولو دیبالا با یک ضربه تماشایی و والی به گوشه دروازه سمپدوریا موفق شد گل اول یوونتوس را وارد دروازه حریف کند.

در دقیقه ۲۶ ایگواین در محوطه جریمه سمپدوریا صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه پای چپ او از بالای دروازه تیم رقیب به بیرون رفت. اما در ادامه تیم میزبان کمی جلو کشید و دقیقه ۳۵ سمپدوریا به گل تساوی دست یافت. روی اشتباه الکس ساندرو، جانلوکا کاپراری در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه دقیق او وارد دروازه جیجی بوفون شد تا بازی با تساوی ۱-۱ دنبال شود. اما این پایان کار نبود و یوونتوس با افزایش حملات خود در دقیقه ۴۴ به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال الکس ساندرو، کریستیانو رونالدو با یک پرواز تماشایی و ضربه سر دقیق موفق شد دروازه سمپدوریا را باز کند تا نیمه نخست با برتری ۱-۲ یوونتوس به پایان برسد.

یوونتوس این فصل هم به صدر سری‌آ چسبیده است؟


سمپدوریا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می‌توانست در دقیقه ۵۲ به گل تساوی دست یابد، اما ضربه والی جانکتو با عکس العمل بوفون مواجه شد. در دقیقه ۵۷ و روی پاس دیبالا، ماتوئیدی صاحب فرصت بسیار خوبی مقابل دروازه سمپدوریا شد اما توپ به شانه این بازیکن برخورد کرده و از دست رفت. در دقیقه ۶۳ و روی ارسال دانیلو، این بار بونوچی می‌توانست دروازه سمپدوریا را باز کند اما ضربه او توسط آئودرو مهار شد و این موقعیت هم از دست رفت. در دقیقه ۶۹ این بار رابیو فرصت خوبی برای رونالدو فراهم کرد، اما ضربه این ستاره پرتغالی بعد از ورود به محوطه با مهار گلر حریف مهار شد. در دقیقه ۷۹ این بار رامیرز با یک ضربه آکروباتیک شانس خود را برای باز کردن دروازه یووه امتحان کرد که بوفون موفق به مهار این ضربه شد. در لحظات پایانی کاپراری از سمپدوریا اخراج شد تا در نهایت یوونتوس ۱-۲ در این دیدار پیروز شود و به صدر جدول و با سه امتیاز بیشتر نسبت به اینتر صعود کند.

پس از پیروزی ۲-۱ یوونتوس مقابل سمپدوریا در هفته هفدهم سری‌آ، مائوریسیو ساری پس از بازی به گفتگو با اسکای ایتالیا پرداخت:

گل‌های زیبایی از دیبالا و رونالدو دیدیم و عملکرد تیم در نیمه اول سطح بالا بود. در نیمه دوم کمی گیج شدیم اما ریسک نکردیم. وقتی گل رونالدو را دیدم، با خودم چه گفتم؟ همان چیزی را که با دیدن گل دیبالا گفتم. به خودم گفتم لعنتی، چطور ممکن است؟ انگار دقایق ایستاده بودند و او را برروی هوا معلق مانده بود. صحنه گل رونالدو باور نکردنی بود و هیچکدام باورمان نمی‌شد که چطور ممکن است او بتواند به این شدت به هوا خیر بردارد.

وی ادامه داد:

غیبت ده لیخت؟ او مصدومیتی جزئی داشت و البته بازی‌های زیاد و متعددی در این فصل انجام داده است. در نتیجه، دیدم که ده لیخت خسته است و این درحالی بود که دمیرال پرانرژی را در دسترس داشتیم. رابیو؟ خوب است پس از مصدومیتی طولانی، او در سه بازی متوالی توانست بازی کند. آدریان می‌تواند سورپرایز یوونتوس در نیم فصل دوم باشد چون پتانسیل اصلی او بیشتر از چیزی است که تاکنون به نمایش گذاشته است. امیدوار هستیم در نیم فصل دوم چند بازیکن دیگرمان به روند مسابقات اضافه شوند.

هیگواین؟ در نیمه دوم او کمی خسته شد و تصمیم به تعویضش گرفتم. هیگواین طی این مدت بازی‌های زیادی انجام داده و خسته است. استفاده از مثلث تهاجمی؟ ممکن است در یک دیدار دیبالا، رونالدو و هیگواین از ابتدا به میدان بروند و ممکن است در دیداری دیگر، یکی از آن‌ها بازی نکند. مهم‌ترین مسئله در بازی کردن آن‌ها میزان آمادگیشان است. اگر این سه بازیکن آماده نباشند، نمی‌توانند در کنار هم بازی کنند. در حال حاضر به غیر از مسئله خستگی، هر سه بازیکن آمادگی خوبی دارند. داگلاس کاستا؟ در تلاش هستیم او کم کم به شرایط آرمانی برگردد و به همین علت فعلا او برای دقایقی محدود می‌تواند بازی کند.


این دیدار از سویی دیگر مهم بود و مائوریسیو ساری موفق شد در ۱۶۹مین حضورش بر روی نیمکت مربیگری در سری‌آ به رکورد ۱۰۰ برد دست یابد و بدین ترتیب در میان مربیانی که برای اولین بار از فصل ۱۹۹۴/۹۵ به بعد در سری‌آ مربیگری کرده‌اند به سریع‌ترین مربی بدل شد که به این رکورد دست می‌یابد. پیش از این کارلو آنچلوتی با کسب ۱۰۰ برد در ۱۸۵ بازی رکورددار بود. ساری در خصوص رسیدن به رکورد سریع‌ترین دستیابی به صد پیروزی در سری آ گفت:

همه چیز به تیم‌هایی که مربی آن‌ها بوده‌ام ربط دارد. خوش‌شانس بوده‌ام که هدایت تیم‌هایی را برعهده گرفته‌ام که درصد برد بالایی داشته اند. اگر در امپولی می‌ماندم شاید چند سال طول می‌کشید به رکورد صد برد در سری آ برسم. خوشحال هستم که سرمربیگری تیم‌هایی با این کیفیت را برعهده داشتم. رسیدن به این رکورد سخت است و برای من ممکن شده است. امیدوار هستم شاگردانم در ادامه نیز به روند رو به رشد خود ادامه دهند.

به هر شکل باید تا روز یکشنبه صبر کرد و دید که اینتر برابر جنوا چه نتیجه‌ای خواهد گرفت و آیا کونته و شاگردانش با برد به صدر برخواهند گشت یا نه. لازم به ذکر است در صورت پیروزی اینتر، هر دو تیم یووه و اینتر در امتیازات مساوی هستند و اینتر با توجه به تفاضل گل در صدر قرار می‌گیرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل