نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آندره‌آ استراماچونی ؛ با سرمربی جدید تیم استقلال آشنا شوید

Andrea Stramaccioni

آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی دنیای فوتبال در سال ۱۹۷۶ متولد شد. مدافع سابق فوتبال ایتالیا در فصل ۱۹۹۴/۹۵ و خیلی زود مجبور شد به دلیل مصدومیت هایی که از ناحیه زانو به آن دچار شده بود فوتبال را کنار بگذرد. پس از این بازنشستگی زودهنگام، استراماچونی تحصیلات خود را در رشته حقوق دانشگاه ساپینزای رم، بزرگترین دانشگاه کشور ایتالیا تکمیل کرد. وی سپس به مربیگری تیم های جوان آماتور روی آورد و در سن ۲۵ سالگی موفق شد با یکی از تیم های آماتور شهر رم به مقام قهرمانی مسابقات استانی دست یابد. در سال۲۰۰۳ این مربی موفق شد مدرک مربیگری در رده جوانان را اخذ کند.

استراماچونی در سال ۲۰۰۵ به کادر مربیگری رده جوانان و آکادمی باشگاه رم پیوست و موفق شد در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ در دو رده مختلف به همراه این تیم ها به مقام قهرمانی ایتالیا دست یابد. در سال ۲۰۰۹ این مربی موفق شد مدرک A مربیگری یوفا را کسب کند که به او اجازه داده می شد در سری C فوتبال ایتالیا به عنوان سرمربی و در سری آ و سری بی نیز به عنوان کمک مربی فعالیت کند. بدون داشتن مدرک حرفه ای مربیگری یوفا، وی تنها قادر بود به عنوان کمک مربی در دسته های بالاتر فعالیت کند.

آکادمی اینتر

در همان زمان بود که روبرتو سامادن، مدیر وقت آکادمی باشگاه اینتر که وی نیز در همان دوره آموزشی یوفا شرکت کرده بود با استراماچونی آشنا شد و او را با خود به این باشگاه برد. استراماچونی در آکادمی اینتر مشغول به فعالیت شد. پس از جدایی سرمربی وقت تیم پریماورای اینتر (تیم زیر ۱۹ ساله ها)، استراماچونی جایگزین وی شد و توانست با پیروزی مقابل آژاکس در دیدار نهایی رقابت های NextGen Series در ۲۱ مارس سال ۲۰۱۲، به عنوان قهرمانی مسابقات باشگاهی زیر۱۹ ساله های اروپا دست یابد.

اینتر

همزمان با این موفقیت، تیم اصلی اینتر به هدایت کلودیو رانیری روزهای خوبی را تجربه نمی کرد. استراماچونی توسط مدیریت اینتر به سمت مربی موقت تیم اصلی منصوب و جایگزین رانیری شد. در ادامه فصل، اینتر توانست نتایج نسبتا خوبی را کسب کند و قرار گرفتن در جایگاه ششم جدول و نیز پیروزی مقابل میلان در دربی دلا مدونینا (که باعث از بین رفتن شانس قهرمانی میلان شد) ماسیمو موراتی، مالک و مدیر وقت اینتر را مجاب کرد تا با این مربی قرارداد رسمی امضا کند. فدراسیون فوتبال ایتالیا با این شرط که استراماچونی تا ژوئن سال ۲۰۱۳ مدرک حرفه ای مربیگری یوفا را کسب کند به وی اجازه داد به عنوان سرمربی در اینتر فعالیت کند.

نراتزوری شروع فوق العاده ای در فصل ۲۰۱۲/۱۳ داشت و تحت هدایت استراماچونی موفق شد به رکورد نزدیک به دو فصل شکست ناپذیری یوونتوس در ورزشگاه جدید خود خاتمه دهد. در ادامه این روند خوب معکوس شد و اینتر در نهایت فصل را در رتبه نهم جدول به پایان رساند. پس از ۱۵ سال، این اولین بار بود که اینتر از رسیدن به رقابت های اروپایی باز می ماند. در انتهای این فصل استراماچونی از کار برکنار شد و جای خود را به والتر ماتزاری داد.

اودینزه

در ژوئن ۲۰۱۴ استراماچونی به عنوان سرمربی اودینزه انتخاب شد اما در انتهای فصل و همزمان با پایان یافتن قرارداد یک ساله اش، از این تیم نیز کنار رفت.

پاناتینایکوس

در نوامبر ۲۰۱۵ استراماچونی با امضای قراردادی یک سال و نیمه تا پایان فصل ۲۰۱۶/۱۷، هدایت پاناتینایکوس یونان را بر عهده گرفت. اما او در این تیم نیز موفق نبود. پاناتینایکوس فصل ۲۰۱۶/۱۷ را بسیار بد آغاز کرد که از جمله نتایج آن می توان به شکست مقابل المپیاکوس و نیز شکست در مقابل آژاکس در هر دو دیدار رفت و برگشت اشاره کرد. این تیم از ۵ دیدار اول خود در مرحله گروهی لیگ اروپا تنها یک امتیاز کسب کرد و از رسیدن به مراحل بالاتر باز ماند. در نهایت این نتایج ضعیف به برکناری استراماچونی در ماه دسامبر ۲۰۱۶ انجامید.

اسپارتا پراگ

در ماه می سال ۲۰۱۷، این مربی ایتالیایی هدایت اسپارتا پراگ از جمهوری چک را بر عهده گرفت و با این باشگاه قراردادی دو ساله امضا کرد. با هدایت استراماچونی این تیم در دو دیدار رفت و برگشت مقابل ستاره سرخ بلگراد در دور سوم انتخابی لیگ اروپا شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. ۳ ماه پس از از این نیز اسپارتا پراگ در دور چهارم رقابت های جام حذفی جمهوری چک از دور رقابت ها حذف شد. سر انجام دوران ماجراجویی این ایتالیایی در جمهوری چک نیز خاتمه یافت و پس از کسب نتایج ضعیف در این تیم، در تاریخ ۶ مارس۲۰۱۸ از هدایت اسپارتاپراگ برکنار شد.

آمار دوران مربیگری آندره آ استراماچونی

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل