نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آندرس اینیستا: گریزمان و دی یونگ دو خرید استثنایی برای بارسلونا هستند

ini

آندرس اینیستا اسطوره باشگاه بارسلونا به تمجید از دو ستاره جدید بلوگرانا پرداخت و همچنین از بازگشت نیمار به ترکیب کاتالان ها استقبال کرد.

اسطوره بارسا معتقد است این زمان مناسبی برای امضای قرارداد با بازیکنان بزرگی چون آنتوان گریزمان و فرنکی دی یونگ بود. آندرس اینیستا که هم اکنون ۳۵ ساله است بر این باور است که امضای قرارداد با دی یونگ بعنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان حال حاضر دنیا، از موفقیت های اساسی تیم مدیریت باشگاه و یک قدم مثبت برای تیم به حساب می آید. آندرس اینیستا که به همراه داوید ویا در تیم ویسل کوبه آماده رویارویی با بارسلونا در دیداری دوستانه می شود در مورد خریدهای جدید آبی اناری ها صحبت کرد و به تمجید از دو ستاره تازه وارد تیم پرداخت.

صحبت های آندرس اینیستا در مورد خریدهای جدید تیم بارسلونا

آندرس اینیستا در پیراهن تیم ویسل کوبه ژاپن

فرنکی دی یونگ یک خرید استثنایی محسوب می‌شود. حضور او یک گام مثبت برای باشگاه است چون او بازیکنی جوان و با استعداد است و اگر اوضاع به خوبی پیش رود چندسال بعد به رهبر خط میانی تبدیل می شود زیرا در کنار بازیکنان بزرگی بازی می کند که به او فرصت رشد و پیشرفت را می دهند. بارسلونا هر ساله رو به پیشرفت است و بازیکنانی که به تیم اضافه می شوند باید بهتر از نفرات قبلی باشند. این را قبلا گفته ام که گریزمان بازیکنی فوق العاده است. بازیکنی که به خوبی با فضای لیگ و بازیکنان تیم آشناست و حضور او در تیم تاثیرگذار خواهد بود.

آندرس اینیستا فصل گذشته ترکیب بلوگرانا را بعد از سالیان طولانی ترک کرد درحالی که در غیاب او لیونل مسی به کاپیتان اصلی بارسا تبدیل شد و سلطنت لالیگایی ادامه یافت اما یکبار دیگر کابوس بازی های خارج از خانه اروپایی گریبانگیر بارسلونا شد. آبی اناری ها در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از برتری سه گله در نیوکمپ مقابل لیورپول، در بازی برگشت در آنفیلد با چهار گل تحقیر شدند تا برای چهارمین سال پیاپی دستشان از جام کوتاه بماند. اینیستا از جنگیدن تیم سابقش برای بدست آوردن جام اروپایی در فصل آینده می گوید.

سال گذشته اوضاع فوق العاده پیش میرفت تا اینکه یک بازی بد تیم را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد. مسابقاتی که می‌توانستیم در آن قهرمان شویم. نمی‌دانم که چه بازیکنانی باز هم قرار است به تیم اضافه شوند یا خیر اما در حال حاضر فکر می کنم بارسلونا همه فاکتورهای لازم برای موفقیت را دارد.

در حال حاضر دغدغه اصلی هواداران بلوگرانا علاوه بر شروع فصل جدید، مسئله بازگشت نیمار ستاره تیم پاری سن ژرمن به نیوکمپ است. در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص این انتقال به گوش می رسد و آندرس اینیستا مشخصا از بازگشت این ستاره برزیلی به ترکیب کاتالان ها استقبال می کند.

برای من نیمار یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. یکی از بهترین بازیکنانی که در تاریخ بارسلونا حضور داشته است. مسئله بازگشت او مربوط به مدیریت دو باشگاه است اما من فکر می کنم که حضور دوباره او برای تیم مفید خواهد بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل