نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رسمی؛ جدایی آنتوان گریزمان از تیم اتلتیکو مادرید ؛ مقصد احتمالی: بارسلونا

888 1

آنتوان گریزمان ۲۸ ساله که به عنوان مهاجم در تیم اتلتیکو مادرید توپ می زند، از سال ۲۰۱۴ در این تیم حضور دارد. پیش از این در دوران نوجوانی در مدرسه فوتبال سوسیداد توپ می زد و از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ به رئال سوسیداد منتقل شد و در ۱۸۰ بازی که برای این تیم به میدان رفت توانست ۴۶ گل برای سوسیداد به ثمر برساند و پس از آن از این تیم جدا شد و در سال ۲۰۱۴ پس از گذراندن تست های پزشکی این تیم با ۳۰ میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پیوست.

هم چنین او از همان سال ۲۰۱۴ به تیم ملی بزرگسالان فرانسه دعوت شد قبل از آن در تیم ملی جوانان فرانسه دعوت شده بود و بازی می کرد. بد نیست بدانید اولین گل گریزمان در ۱۷ سپتامبر برای اتلتیکو در حالی به ثمر رسید که او در لیگ قهرمانان اروپا مقابل المپیاکوس به میدان رفت و توانست گل زنی کند ولی در آن بازی تیم اتلتیکو ۳ بر ۲ بازی را به المپیاکوس واگذار کرد. او در سال ۲۰۱۵ با ۲۲ گل زده رکورد کریم بنزما دیگر مهاجم رئال مادرید که به عنوان بازیکن فرانسوی فعالیت می کرد را شکست. او در همان سال با ۲۲ گلی که در ۳۷ بازی زده بود فصل را به پایان رساند و به عنوان تنها بازیکن تیم اتلتیکو مادرید شناخته شد که در ان سال همراه باکریستیانو رونالدو و لیونل مسی جایزه LFP را برنده شد. او فصل ۲۰۱۵ را هم خوب شروع کرد. در تاریخ ۲۲ آگوست او تنها گل تیم اش در شروع لالیگا به تیم لاس پالماس را به ثمر رساند و اتلتیکو صاحب پیروزی شد.بعد از آن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هر دو گل  در برابر گالاتسرای را زد و از آن به بعد هم در لالیگا و تورنمنت های مختلف خوش درخشید. در ۲۳ جون ۲۰۱۶ گریزمان قرارداد جدیدی را اتلتیکو منعقد کرد و تا سال ۲۰۲۱ این قرار داد اعتبار داشت.

پایان کار آنتوان گریزمان و تیم اتلتیکو مادرید

با توجه به اینکه در روزهای اخیر بارسلونا اعلام کرد که سعی دارد این بازیکن ملی پوش را در اختیار بگیرد و از آن جایی که تابستان فعال‌سازی بند فسخ ۱۲۵ میلیون یورویی او وجود دارد و خود گریزمان نیز به این صورت چراغ سبزی به بارسلونا نشان داده و بارسایی ها هم در تلاش اند برای اینکه این مذاکره را رسمی کنند انتظار می رود که او راهی نیو کمپ شود. از آنجایی که لوییس سوارز و فلیپ کوتینیو در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا ضعیف ظاهر شدند، به نظر می رسد که مدیریت باشگاه تصمیم به خرید بازیکن جدیدی در پست مهاجم گرفته است. به احتمال قوی تا چند روز دیگر باید منتظر خبر رسمی از انتقال وی به تیم بارسلونا نیز باشیم.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل