نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آلوارو موراتا: انتقال به اتلتیکو مادرید بهترین اتفاق دوران فوتبالم بود

morata

آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی تیم اتلتیکو مادرید دوران سختی را در استمفورد بریج تحمل کرد اما در حال حاضر در جستجوی یافتن موفقیت دوباره در کشور زادگاهش می‌باشد.

موراتا مهاجم اتلتیکو مادرید در صحبت‌هایی اظهار داشت که بازگشت به باشگاهی که فوتبال را ابتدا در آنجا آغاز کرده، بهترین اتفاقی است که میتوانست در دوران فوتبالش رقم بخورد. بازیکن ۲۶ ساله فوتبالش را در آکادمی جوانان روخی بلانکو در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد قبل از آنکه در سال ۲۰۱۰ به تیم رقیب یعنی رئال مادرید بپیوندد. آلوارو موراتا در ژانویه ۲۰۱۹ بعد از آن که نتوانست در دوران حضورش در چلسی تاثیر مهمی در تیم انگلیسی داشته باشد، با انتقالی قرضی به تیم دوران کودکی خود اتلتیکو مادرید پیوست. در این تابستان سران دو باشگاه به توافقی دست یافتند که طی آن قرارداد این بازیکن در جولای ۲۰۲۰ دائمی شود. ملی پوش اسپانیایی از بازگشت به ترکیب روخی بلانکوس خوشحال است و این انتقال را از بهترین اتفاقات زندگی خود می داند.

صحبت های آلوارو موراتا در خصوص بازگشت به اتلتیکو مادرید

حضور در اتلتیکو بهترین چیزی بود که میتوانست برایم اتفاق بیافتد. اگر بتوانم جامی را با اتلتیکو برنده شوم برایم ارزش زیادی خواهد داشت، بیشتر از هر عنوانی که در گذشته کسب کرده ام زیرا این حس متفاوتی است.

آلوارو موراتا در ۱۷ حضور در نیم فصل دوم فصل گذشته طی تمام رقابت‌ها، موفق شد ۶ مرتبه برای تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه گلزنی کند. در فصل آینده با توجه به پیوستن آنتوان گریزمان به بارسلونا وظیفه این بازیکن بیشتر از قبل هم خواهد شد. موراتا در خصوص بازیکنان جدا شده از اتلتیکو صحبت کرد.

بازیکنان بزرگی باشگاه را ترک کردند. خصوصا بازیکنانی که شخصیت رهبری در تیم داشتند. دوست داشتم که آنها همچنان در باشگاه بمانند اما هر کس شرایط خاص خودش را دارد و مسیر متفاوتی را دنبال میکند. گریزمان بازیکن بزرگی است. نیازی نیست به شما بگویم که او چه کیفیت بالایی دارد. آنتوان یکی از بهترین بازیکنانیست که اتلتیکو مادرید در سالهای اخیر داشته است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل