نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آرسن ونگر : دلیل عملکرد ضعیف پوگبا در منچستریونایتد ، راضی نبودن از شرایط است

46456

آرسن ونگر ، سرمربی افسانه‌ای آرسنال عقیده دارد که دلیل اصلی عملکرد ضعیف پل پوگبا در منچستریونایتد این است که ستاره فرانسوی از حضور در این تیم راضی نیست و در تابستان تمایل داشته است که این تیم را ترک کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال می‌گوید ستاره هموطنش پل پوگبا به این خاطر است که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر حرکات عجیبی نشان می‌دهد که با خود فکر می‌کند منچستریونایتد برای او به اندازه کافی باشگاه بزرگی نیست و او با پیراهن یونایتد نمی‌تواند برای رسیدن به افتخارات بزرگ تلاش کند. به همین خاطر است که ونگر می‌گوید پوگبا به چالشی جدید نیاز دارد. ونگر البته قبول می‌کند که کیفیت بازی پوگبا روی هم‌ رفته افت پیدا کرده ولی معتقد است علت اصلی مشکلات اخیر با یونایتد این است که ستاره فرانسوی تمایل دارد از این تیم جدا شود. مرد فرانسوی در گفتگویی با دیلی میل در این باره گفت:

به نظر نمی‌رسد پوگبا از نظر بدنی به خودش اطمینان کامل داشته باشد و این در حالی است که پوگبا بازیکنی است که قدرت فیزیکی فوق‌العاده‌ای دارد. پوگبا برای درخشش در زمین باید از نظر بدنی در اوج آمادگی باشد. فارغ از این، وقتی بازیکنی می‌خواهد باشگاه را ترک کند و شما مانع از این کار می‌شوید، باید یک روند بازسازی رابطه را از نو آغاز کنید و در این روند که گاهی طولانی خواهد بود اولین چیزی که قربانی می‌شود عملکرد فنی آن بازیکن است. من معتقدم پوگبا طوری رفتار می‌کند که انگار می‌داند یونایتد در حال حاضر نمی‌تواند برای قهرمانی تلاش کند. این نکته در کنار ممانعت باشگاه از انتقال او دست به دست هم داده‌اند تا عملکرد او را خراب کنند.

آرسن ونگر در مورد شرایط پوگبا در منچستریونایتد توضیح می دهد


این در حالیست که گری نویل کاپیتان سابق یونایتد هم به این شرایط معترض است:

آن‌ها در بازی‌های خارج از خانه، ذهنیت لازم برای برنده شدن را ندارند. اجازه می‌دهند بازی مسیر خودش را برود، به نظرم بازی کردن‌شان مشکلی ندارد اما به اندازه کافی بی رحم و فرصت طلب نیستند. کیفیت تیم درست نیست، عمق ترکیب به اندازه کافی خوب نیست و آن‌ها گامی رو به عقب بر می‌دارند. سیستم جذب بازیکنان در طول این سال‌ها افتضاح بوده است و هر مربی بازیکنان منطبق با سبک خودش را به خدمت گرفته است. حالا باید سبک تیم و نحوه یارگیری را اصلاح کنند و سراغ بازیکنان جدید بروند. آن‌ها سه بازیکن مناسب در تابستان به خدمت گرفتند که تا الان بد نبوده‌اند ولی به ۵-۶ نفر دیگر نیاز دارند.

نویل ادامه داده است:

هیچ راه دیگری ندارند، نمی‌توانند عجله کنند، نمی‌توانند فرایند بازار نقل و انتقالات را دست بیاندازند، و نمی‌توان در ژانویه بازیکنان دلخواه را جذب کرد چون باشگاه‌های آن‌ها این اجازه را نخواهند داد. آن‌ها باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا بازیکنانی با کیفیت بالا را به تیم اضافه کنند، آن‌هایی که نمی‌خواهند را از تیم کنار بگذارند و این فرایند باید در سریع‌ترین زمان ممکن رخ بدهد. اما هیچ راه حل سریعی ندارد و باید روشمند کار کرد. امیدوارم به خاطر نتایج ضعیف، از راه خود مبنی بر ایجاد تیمی جوان و پیش رو دست برندارند ولی به مقداری کیفیت و تجربه نیاز دارند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل