نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

زامبروتا: هواداران تیم یوونتوس رویای داشتن نیمار را دارند

neyjuve2

جیانلوکا زامبروتا بازیکن سابق تیم یوونتوس معتقد است بیانکونری پتانسیل اضافه کردن فوق ستاره برزیلی را به ترکیب تیمش دارد.

زامبروتا می گوید هواداران تیم یوونتوس بسیار علاقه مندند تا سران باشگاه بتوانند با نیمار مهاجم پاری سن ژرمن قرارداد امضا کنند. پاری سن ژرمن تمایل نیمار به ترک تیم را صراحتا اعلام کرده است. در روزهای اخیر شایعات بسیار زیادی در مورد بازگشت این ستاره برزیلی به بارسلونا شنیده می‌شود. همچنین تیم یوونتوس نیز به امضای قرارداد با نیمار علاقه مند است. یوونتوس پیشنهاد معاوضه دو بازیکن ترکیبش به علاوه پول را برای جذب نیمار به سران پاری سن ژرمن داده است. ممکن است در راستای خرید نیمار، بلیز متویدی و پائولا دیبالا به باشگاه فرانسوی بپیوندند.

نیمار که در حال حاضر آینده نامشخصی دارد به تازگی از حضور در اردوی تیم پاریسی در کشور چین سرباز زد تا مسئولان این تیم نیز جریمه سنگینی برای ستاره برزیلی خود درنظر بگیرند. با انتقال نیمار به تیم یوونتوس زوج او و کریستیانو رونالدو در خط حمله بانوی پیر شکل خواهد گرفت. اگرچه زامبروتا معتقد است این انتقال مشکل خواهد بود اما احساس می کند هواداران یووه خواهان شکل گرفتنش هستند.

جیانلوکا زامبروتا از علاقه هواداران تیم یوونتوس به نیمار می گوید

هواداران یوونتوس و در واقع تمامی حامیان فوتبال ایتالیا رویای حضور نیمار در سری آ را دارند. پس از جذب کریستیانو رونالدو، این یک انتقال بزرگ دیگر برای فوتبال ایتالیا خواهد بود. با حضور نیمار، یوونتوس به جمع پنج باشگاه دنیا خواهد رسید. برند یوونتوس به سرعت رشد خواهد کرد. این آسان نخواهد نبود اما من احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا را نیز دشوار می‌بینم اگرچه در تاریخ فوتبال بازیکنان زیادی را دیده ایم که به تیم سابق خود بازگشته اند. آخرین مورد جیانلوییجی بوفون بود که بعد از یکسال حضور در پاریس دوباره به یووه بازگشت. همچنین کاکا و آندری شوچنکو در حال حاضر خاطرم می آید که بعد از چندسال دوباره به میلان بازگشتند.

در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون بازگشت پل پوگبا به تیم یوونتوس شنیده می‌شود. مینو رایولا مدیر برنامه های این هافبک فرانسوی صراحتا اعلام کرد موکلش که سابقه قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، ساختار ترک منچستر یونایتد است. جیانلوییجی بوفون، آرون رمزی و آدریان رابیو تاکنون با قراردادی آزاد بصورت رایگان به ترکیب مائوریزیو ساری اضافه شده اند. چهارمین خرید بیانکونری، کاپیتان جوان تیم آژاکس، ماتیاس دلیخت بود که به تازگی با ۷۵ میلیون یورو به این تیم پیوست.

صحبت های زامبروتا در خصوص خریدهای تابستانی یوونتوس

یووه همیشه نام‌های بزرگی را در لیست خریدش داشته است. اگر آنها می‌خواهند تیمی رقابتی برای بازی‌های اروپایی داشته باشند تا پس از سال‌ها بتوانند قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرند، مجبور به صرف هزینه‌های بالا برای داشتن بهترین بازیکنان هستند. درست مثل کاری که تابستان گذشته با جذب کریستیانو رونالدو انجام دادند. آنها تاکنون با خرید بازیکنان آینده داری نظیر دلیخت سرمایه گذاری بی‌نظیری انجام داده اند. حضور پوگبا احتمالا شانس یوونتوس را برای بالا ماندن در سطح بازی‌های اروپایی افزایش می‌دهد. از پانزده سال پیش تاکنون زمان زیادی گذشته و فوتبال تغییرات زیادی به خود دیده است. یووه سرمایه گذاری بلندمدتی را روی بازیکنان جوان متولد سالهای ۱۹۹۸ به بعد انجام داده است. بطور مثال مریح دمیرال که نشان داده آینده درخشانی پیش رو دارد و ماتیاس دلخیت که تنها ۱۹ ساله است و پیش از این ارزش‌هایش را در آژاکس نشان داده است. یوونتوس نیاز به سرمایه گذاری در خط دفاع دارد زیرا آنها همچنان به حضور جورجیو کیلینی و لئوناردو بونوچی وابسته هستند، دو بازیکنی که دیگر جوان نیستند و سالهای آخر حضورشان را در ترکیب بیانکونری می‌گذرانند. آندره بارزاگلی نیز به تازگی بازنشست شده بنابراین یووه نیاز به جذب مدافعان بزرگ دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل