نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

matias delight

بتکارت هر روز شما را با آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ های معتبر اروپایی (سری آ، لیگ برتر انگلیس، بوندس لیگا و لالیگا) آگاه خواهد کرد. با اخبار 1 تیر ۹۸ همراه باشید.

آخرین اخبار نقل و انتقالات

جنگ تاتنهام و پاری سن ژرمن بر سر اندومبله

تاتنهام بسیار تلاش میکند تا اندومبله، هافبک فرانسوی باشگاه لیون را به خدمت بگیرد اما حضور پاری سن ژرمن کار آن ها را بسیار سخت کرده است. روزنامه اکسپرس میگوید که قهرمان لیگ فرانسه چند پیشنهاد برای اندومبله را رد کرده است.

تاتنهام علاقه دارد تا این بازیکن را با 71 میلیون پوند جذب کند و این در حالی که رکورد نقل و انتقالات این باشگاه 40 میلیون پوند است.

رئال مادرید دیگر نیمار را نمیخواهد

عدم حمایت هواداران و سایر مشکلات باعث شده است تا رئال مادرید از نبرد برای جذب نیمار دست بکشد.

به گفته AS، پس از اعتراض هواداران رئال مادرید نسبت به علاقه این باشگاه به نیمار، کاپیتان تیم پاری سن ژرمن این باشگاه دیگر تمایلی برای حضور ستاره برزیلی ندارد. یکی دیگر از دلایل این تصمیم، مصدومیت‌های نیمار در دو فصل اخیر بوده است.

فابین دلف میتواند سیتی را ترک کند

با توجه به احتمال جذب رودری از اتلتیکومادرید، فابین دلف میتواند منچسترسیتی را ترک کند. به گزارش دیلی میل، با توجه به حضور رودری در خط هافبک تیم منچسترسیتی و حضور بازیکنانی همچون کوین دی‌بروین و گوندوعان و فیل فودن دیگر جایی برای حضور فابین دلف وجود ندارد.

تیم گالاتاسرای خواهان این هافبک انگلیسی است.

یوونتوس آماده ارائه پیشنهاد 70 میلیون یورویی برای ده لیخت

باشگاه یوونتوس آماده است پیشنهادی به ارزش 70 میلیون یورو برای جذب ماتیاس ده لیخت، کاپیتان تیم آژاکس ارائه کند. پیشنهاد یوونتوس برای ده لیخت قراردادی 5 ساله است و به نقل از روزنامه تلگراف، دستمزد این بازیکن بین 15 تا 20 میلیون یورو در هر فصل خواهد بود.

اخبار نقل و انتقالات – ده لیخت در یک قدمی یوونتوس

تاتنهام میخواهد آسنسیو را با اریکسن معاوضه کند

رئال مادرید به حذب اریکسن علاقه مند است اما تاتنهام تنها در صورتی اریکسن را به آن‌ها خواهد داد که آسنسیو را به عنوان بخشی از قرارداد جذب کند. به نقل از روزنامه سان، با این حال زیدان علاقه‌ای به جدایی آسنسیو ندارد و پیش از این نیز پیشنهاد یوونتوس را برای ستاره اسپانیایی خود رد کرده است.

پیشنهاد 15 میلیون پوندی آرسنال برای کیران تیرنی

توپچی ها به دنبال جذب کیران تیرنی، مدافع باشگاه سلتیک است. پیشنهاد 15 میلیون پوندی آرسنال برای جذب این بازیکن توسط سلتیک رد شده است. به نقل از روزنامه سان اسکاتلند، سلتیک مشکلی برای جدایی این بازیکن ندارد اما تنها به پیشنهاد بالاتر از 25 میلیون پوند پاسخ خواهد داد.

منچستریونایتد در منجلاب سانچز گیر کرده است!

شیاطین سرخ خواهان فروش الکسیس سانچز هستند اما دستمزد بالای این بازیکن باعث شده است تا تیم‌های دیگر نتوانند برای جذب این بازیکن اقدامی کنند. به نقل از روزنامه تایمز، احتمالا منچستریونایتد بخواهد تا یک فصل دیگر با سانچز ادامه دهد و عملکرد خوب این بازیکن در کوپا آمریکا شاید به سولسر امید دهد.

یوونتوس احتمالا دیگر به دنبال پوگبا نباشد

با توجه به احتمال حضور ماتیاس ده لیخت در یوونتوس و رقم انتقال بالای این بازیکن، احتمالا یوونتوس دیگر نخواهد به دنبال هزینه سنگین برای جذب پل پوگبا باشد. به نقل از دیلی میل، یوونتوس احتمالا به دنبال گزینه ارزان تر یعنی آدرین رابیو باشد.

منچسترسیتی رقم فسخ 120 میلیون یورویی کولیبالی را فعال خواهد کرد

منچسترسیتی آماده است تا رقم فسخ قرارداد کولیبالی، مدافع ناپولی را فعال کند. به گزارش توتواسپورت، این مدافع سنگالی مورد نظر تیم یوونتوس نیز بود اما این باشگاه در آستانه قرارداد با ماتیاس ده لیخت قرار دارد.

منچسترسیتی تنها تیمی است که میتواند در انگلیس رقم فسخ قرارداد او را بپردازد، چرا که آن ها کمپانی را از دست داده اند و احتمالا اوتامندی نیز از این باشگاه جدا خواهد شد.

اخبار نقل و انتقالات – آیا کولیبالی سوپرایز فصل جدید منچسترسیتی خواهد بود؟
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل