نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

یو اس اوپن آمریکا ۲۰۱۹:شگفتی بزرگ با حذف نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس دنیا

2 2

نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان در مرحله یک هشتم نهایی یو اس اوپن آمریکا ۲۰۱۹ در ست سوم بازی در مقابل استن واورینکا انصراف داد و در کمال شگفتی از دور رقابت ها کنار رفت. راجر فدرر اما صعود بی دردسری را مرحله یک چهارم نهایی تجربه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

حذف مدافع عنوان قهرمانی نواک جوکوویچ از یو اس اوپن آمریکا

این بازی که ساعاتی پیش به اتمام رسید، شگفتی بزرگی را رقم زد و مدافع عنوان قهرمانی یعنی نواک جوکوویچ از دور این رقابت ها کنار رفت. واورینکا که یک بار دیگر نیز در فینال تنیس اوپن آمریکا جوکوویچ را شکست داده بود بار دیگر موفق شد در یک بازی حساب شده و برتر او را شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند. او ست اول را با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد. ست دوم را نواک بهتر آغاز کرد و در ابتدای ست با نتیجه ۴ بر ۱ پیش افتاد و طرفداران وی امیدوار شدند تا شاید او به بازی بازگردد ولی در ادامه واورینکا با نتیجه ۷ بر ۵ و با یک بازی حساب شده توانست در ست دوم نیز نواک  جوکوویچ را مغلوب کند. سرانجام جوکوویچ پس از بریک شدن در سومین گیم از ست سوم انصراف داد و واورینکا برنده این دیدار شد.جالب است بدانید در ۳۸ بازی اخیر این دومین شکست نوله بود. اولین شکست او به نیمه نهایی رولان گاروس و شکست مقابل دومینیک تیم بر می گردد.


راجر فدرر سوییسی نیز با نتیجه ۳ بر ۰ دیوید گوفن را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.گریگور دیمیتروف نیز با همین نتیجه الکس دمینور را برد و راهی دور یک چهارم شد.
در دیگر بازی دنیل مدودف و دومینیک کوپفر با هم به رقابت پرداختند. کوپفر موفق شد در ست اول با نتیجه ۶-۳ به پیروزی برسد. کوپفر ست دوم را نیز قدرتمند آغاز کرد و از حریف روس خودش پیش افتاد اما مدودف توانست به بازی برگردد و با نتیجه ۳-۶ ست دوم را پیروز شود. در ست سوم نیز مدودف موفق شد عملکرد خوب خودش در ست قبل را تکرار کند و با نتیجه ۲-۶ پیروز شود. اما کوپفر ست چهارم را باز هم با یک بریک آغاز کرد اما نتوانست از این بریک دفاع کند و بازی برابر شد. هر دو بازیکن عملکردی کم اشتباه در ادامه به نمایش گذاشتند تا سرانجام بازی به تای بریک برسد. در تای بریک اما مدودف مقتدر نشان داد و با نتیجه ۱-۷ به پیروزی رسید.

دیدارهای مهم امشب:
الکساندر زورف- شوارتزمن
رافائل نادالح مارین چیلیچ

بخش زنان:

اشلی بارتی زن شماره ۲ تنیس جهان و وانگ از کشور چین با هم به رقابت پرداختند و در کمال شگفتی وانگ موفق شد بارتی را شکست دهد.
در بازی دیگر نیز کونتا از بریتانیا توانست کارولینا پلیشکووا زن شماره ۳ جهان را شکست دهد و به دیدار یک چهارم نهایی راه پیدا کند.
سرنا ویلیامز کهنه کار نیز موفق شد پترا مارتیک و اسویتولینا موفق شد مدیسون کیز را شکست دهند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل