صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA امریکا: پیش بازی هیوستون راکتس- گلدن استیت وریرز

بسکتبال NBA امریکا: پیش بازی هیوستون راکتس- گلدن استیت وریرز

ad banner

بسکتبال NBA امریکا: پیش بازی هیوستون راکتس- گلدن استیت وریرز

در فصل گذشته، دو تیم هیوستون راکتس و گلدن استیت وریرز در فینال کنفرانس غرب با یک دیگر روبرو شدند. جدالی نزدیک که در پایان با پیروزی جنگجویان خاتمه‌یافت. وضعیت فعلی هر دو تیم بسیار خوب است و علاقه‌مندان به بسکتبال، انتظار یک بازی نزدیک و جذاب را دارند. هیوستون از مزیت بازی خانگی برخوردار است و امیدوار است استفن کری به این مسابقه نرسد.

هیوستون راکتس: به روند پیروزی‌ها ادامه بده

بعد از مدت‌ها حالا هر دو ستاره راکتس یعنی، کریس پال و جیمز هاردن در کنار یکدیگر بازی می‌کنند. همین مسئله باعث شده است این تیم بهتر از اوایل فصل به میدان برود. آن‌ها در بازی گذشته خود موفق شدند تا دنور ناگتس قدرتمند را مغلوب کنند. حالا سد محکمی برای شاگردان مایک دی آنتونی فرا‌رسیده است. همان رقیب آشنایی که در سال گذشته مانع از راهیابی آن‌ها به فینال شد. وضعیت این مسابقه با سال قبل، تفاوت‌های بسیاری دارد؛ اما این دلیل نمی‌شود که موشک‌ها حس انتقام‌جویی نداشته باشند. استفاده از پرتاب‌های جیمز هاردن و کریس پال و امید به فتح زیر سبد توسط کلینت کاپلا، امید اصلی قرمز‌های تگزاس برای پیروزی خانگی مقابل گلدن استیت است.

 گلدن استیت وریرز

گلدن استیت وریرز: خاطرات خوب تویوتا‌ سنتر زنده می‌شود؟

حضور ستاره گلدن استیت وریرز، یعنی استفن کری در دیدار مقابل هیوستون راکتس، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بازی کردن او، قطعا توان هجومی جنگجویان را دوچندان می‌کند. صدرنشین کنفرانس غرب، همچنان در نظرسنجی‌های قهرمان بسکتبال آمریکا، در صدر قرار‌دارد. میانگین امتیاز ۱۲۰.۷، قدرت هجومی جنگجویان را نشان می‌دهد. با این وجود، در فاز دفاعی، ضعف‌ها آشکارتر است. نکته بارز دیگر، توان بالای گلدن استیت در پرتاب‌های سه امتیازی است. آمار ۴۲ درصد پرتاب موفق، توپخانه قدرتمند این تیم را آماده‌تر از همیشه نمایان می‌کند.

 گلدن استیت وریرز

مشخصات بازی
ورزشگاه: تویوتا سنتر (استادیوم خانگی هیوستون راکتس)
تاریخ: ۲۵ آبان ۱۳۹۷- ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸
ساعت: ۴:۳۰ بامداد

پیش‌بینی بازی هیوستون راکتس- گلدن استیت وریرز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *