نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

گرت بیل در آستانه پیوستن به لیگ چین ؛ دستمزد ۱ میلیونی ستاره ولزی در هفته

57878

طبق ادعای رسانه های معتبر اسپانیا، تنها جزئیات نهایی برای انتقال گرت بیل به لیگ چین باقی مانده است. طبق شنیده ها او سالیانه ۲۲ میلیون یورو دستمزد می گیرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

گرت بیل از لالیگا راهی لیگ چین می‌شود؟


وینگر ولزی رئال مادرید در آستانه امضای قرارداد با جیانگسو سونینگ چین است و تنها جزئیات کوچکی باقی مانده تا همه چیز نهایی شود. بیل در جیانگسو سالیانه ۲۲ میلیون یورو دستمزد می گیرد و قرارداد او ۳ ساله خواهد بود. دستمزد بیل در رئال مادرید ۱۷ میلیون یورو در سال بود. علاقه تاتنهام به گرت بیل چندان جدی دنبال نشد و مهم ترین رقیب جیانگسو، شانگهای شنهوا بود. در گزارش مارکا، از رقم این انتقال چیزی گفته نشده است.

جیانگسو سونینگ تحت مالکیت گروه ثروتمند سونینگ است. این گروه تجاری ۷۰ درصد از مالکیت اینتر را نیز در اختیار دارند. در همین رابطه منابع انگلیسی مدعی شده اند نمایندگان این وینگر ۳۰ ساله در حال مذاکره با جیانگسو سونینگ بر سر دستمزد هفتگی ۱ میلیون پوندی برای بیل هستند. مذاکرات به خوبی پیش می‌رود اما برای انتقال، هنوز کارهایی مانده تا انجام شود. پنجره نقل و انتقالات در چین، روز چهارشنبه بسته خواهد شد اما جیانگسو سونینگ از بابت جذب بیل، خوش بین است. بد نیست بدانید گرت بیل با مبلغ ۹۱ میلیون یورویی در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوست. این مبلغ تا پایان فصل ۲۰۱۵–۲۰۱۶،بیل را گرانترین فوتبالیست تاریخ کرد که پل پوگبا با انتقال ۱۰۵ میلیون یورویی از یوونتوس به منچستر یونایتد رکورد ستاره ولزی را شکست. در فصل اول حضور در پایتخت اسپانیا گرت بیل به خاطر مبلغ بالای انتقالش زیر ذره بین بود و انتقاداتی از او می‌شد. حتی صحبت‌هایی از اختلاف میان او و کریستیانو رونالدو به گوش می‌رسید که رونالدو در قبال آن سکوت نکرد و ضمن تکذیب اختلافات از گرت بیل حمایت کرد.

وی در صورت انتقال به جیانگسو سونینگ با دستمزد هفتگی ۱ میلیون پوندی، سالانه ۵۲ میلیون پوند کسب خواهد کرد. با توجه به نسبت ارزش پوند به یورو، گرت بیل با انتقال به جیانگسو سونینگ، می‌تواند سالانه دستمزدی معادل ۵۷.۲ میلیون یورو دریافت می‌کند که با این دستمزد، وی بالاتر از لیونل مسی به پردرآمد ترین بازیکن تاریخ فوتبال بدل خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل