نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیشنهاد سنگین چینی ها برای گرت بیل ؛ شماره ۱۱ رئال مادرید در آستانه جدایی

533

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید می تواند به پردرآمدترین بازیکن لیگ چین بدل شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید مستقیما در گفتگو با رسانه ها به گرت بیل اعلام کرده که جایی در برنامه های تیمش ندارد و بهتر است هر چه سریعتر تیم جدید خود را مشخص کند. به گزارش رسانه های بریتانیایی، بیجینگ گوان با ارائه پیشنهادی وسوسه انگیز به گرت بیل وینگر رئال مادرید، قصد دارد وی را به پردرآمدترین بازیکن لیگ چین بدل کند. بیجینگ گوان تنها باشگاه علاقه مند به جذب بیل نیست، اما پیشنهاد دستمزد ۶۰۰ هزار پوندی در هفته (بیشتر از ۳۰ میلیون پوند در سال) می تواند این ستاره فوتبال ولز را راهی لیگ چین نماید.

این باشگاه که برای جذب سدریک باکامبو از ویارئال، ۳۵ میلیون پوند هزینه کرد، توانایی مالی بالایی دارد، بازیکنی که حدوداً ۳۰۰ هزار پوند در هفته دستمزد دریافت می کند. حال اینکه گرت بیل این پیشنهاد را قبول کند، مشخص نیست، زیرا وی ممکن است راهی باشگاه بزرگی همچون پاری سن ژرمن شود. با این حال در صورت حضور بیل در فوتبال چین، وی می تواند رکورد بیشترین دستمزد دریافتی در تاریخ لیگ چین را که باشگاه هبی به ازکوئل لاوتزی (۵۰۰ هزار پوند در هفته) می داد، را بهبود بخشد. این اتفاقات در حالیست که او در عین حال از تمرین کردن غافل نشده و با وجود این همه شایعه، خبر و گمانه‌زنی که این روزها در رسانه‌های دنیا درباره او و مقصد بعدی‌اش مطرح می‌شود با جدیت به تمرین در کنار بازیکنان رئال ادامه می‌دهد. وی دیروز یکشنبه در استادیوم فدکس در واشنگتن به همراه بازیکنان رئال تمرین کرد. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده در اسپانیا، انتقال بیل به احتمال زیاد به باشگاهی چینی انجام خواهد شد و او قرار است بعد از رسمی شدن این انتقال راهی چین شود.

گرت بیل و رئال مادرید یک قدم تا جدایی


نقل و انتقالات لیگ چین در تاریخ ۳۱ جولای بسته می شود و این بدین معناست که بیجینگ گوان کمتر از ۱۰ روز برای جلب رضایت بیل فرصت دارد. شایان ذکر است گرت بیل با مبلغ ۹۱ میلیون یورویی در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوست. این مبلغ (۹۱ میلیون یورو) تا پایان فصل ۲۰۱۵–۲۰۱۶، گرت را گرانترین فوتبالیست تاریخ کرد که پل پوگبابا انتقال ۱۰۵ میلیون یورویی از یوونتوس به منچستر یونایتد رکورد بیل را شکست. در فصل اول حضور در پایتخت اسپانیا گرت بیل به خاطر مبلغ بالای انتقالش زیر ذره بین بود و انتقاداتی از او می‌شد. حتی صحبت‌هایی از اختلاف میان او و کریستیانو رونالدو به گوش می‌رسید که رونالدو در قبال آن سکوت نکرد و ضمن تکذیب اختلافات از گرت بیل حمایت کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل