نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کیلیان امباپه : همیشه عنوان های تیمی را به جوایز فردی ترجیح می دهم

54646 2

کیلیان امباپه مهاجم ۱۹ ساله تیم فوتبال ملی فرانسه و تیم پاری سن ژرمن که یکی از امیدهای کسب توپ طلا ۲۰۱۹ محسوب می شود در مصاحبه ای که به آن خواهیم پرداخت اعلام داشت که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از کسب طلا برایش با ارزش تر و زیبا تر است.

سایت گل نوشت او با همین سن و سال کم علاوه بر کسب قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ همراه تیم فرانسه، در طی سه سالی نیز که در تیم پاری سن ژرمن فرانسه نیز حضور دارد هر سه بار قهرمان فرانسه شده است ولی از کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بازمانده است که به نظر می رسد این جام برای او اهمیت زیادی دارد. او امسال مشتری های زیادی را در پی خود می بیند که مهم ترین آن تیم رئال مادرید است و این بازیکن گران قیمت در صورت انتقال به تیم رئال مادرید قطعا به یکی از گران ترین انتقالات تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد ولی از آن که فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید رابطه حسنه و نزدیکی را با سران پاری سن ژرمن دارد دوست ندارد این بازیکن جوان را به زور پول و بدون رضایت کادر پاریسی ها وارد جمع کهکشانی ها کند و از آن جایی که کادر فنی تیم پاری سن ژرمن از این انتقال راضی نیستند ولی رئال مادرید پیشنهاد بالایی مالی به آن ها جهت انتقال او داده اند، این نقل و انتقال در هاله ای از ابهام و نا مشخص قرار دارد چرا که هنوز اخبار جدی پیرامون رد پاریسی ها یا تایید کهکشانی ها به گوش نخورده است. کهکشانی ها که در این تابستان در حالی که هنوز به صورت جدی حتی مذاکرات باشگاه های دیگر شروع نشده فعلا رکورد نقل و انتقالات را شکسته اند و حدود ۴۰۰ میلیون یورو و حتی بیشتر صرف خرید بازیکن های جدید همانند ادن هازارد، لوکا یوویچ، مندی و چندین ستاره دیگر کرده اند و به نظر می رسد هنوز این خرید ها ادامه خواهد داشت و گزینه هایی از قبیل پوگبا، امباپه، اریکسن و حتی ده لیخت نیز به گوش می خورد و باید دید آیا پرز موفق می شود که این فوق ستاره جوان را به مادرید بیاورد یا خیر. به گزارش خبرنگار نشریه ESPN او به چند سوال پاسخ داد که در زیر خواهید خواند.

کیلیان امباپه ستاره تیم پاری سن ژرمن


فوتبالیست مورد نظر شما کیست؟

فوتبالیست های زیادی برایم وجود دارند که به آن ها علاقه مندم. از پله برزیلی و مارادونا و زیدان و هم اکنون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی گرفته که همواره بازیکنان مورد علاقم بوده اند زیرا که دنیای فوتبال بزرگان زیادی را به خود دیده است و همواره هر کدام در دوره خود درخشیده اند.

بعضی ها شما را امسال مستحق دریافت توپ طلا می دانند نظر شما در این خصوص؟

از نظر من قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مهم از کسب جایزه فردی توپ طلا است زیرا کسب قهرمانی اروپا به کار گروهی شما بر می گردد و سال ها در یاد و تاریخ فوتبال ثبت خواهید شد زیرا فوتبال یک ورزش گروهی است و از نظر من جایزه این چنینی بیشتر از جایزه فردی توپ طلا ارزش دارد زیرا شاید شما توپ طلا ببرید ولی سال بعد به کمی افت از یادها بروید بنا بر این همیشه ترجیح می دهم که قهرمانی در اروپا را تجربه کنم زیرا شما وقتی قهرمان اروپا شوید و بتوانید در آن بازی ها نیز بدرخشید شانس زیادی برای کسب عنوان توپ طلا دارید و اصولا کسی که بتواند در این بازی ها خوش بدرخشد و قهرمانی را نیز تجربه نماید یکی از نامزدهای کسب توپ طلا خواهد شد. فوتبال یک ورزش تیمی است و من عناوین تیمی را به عناوین فردی ترجیح می دهم.

وی در ادامه اذعان داشت:

همواره کسب عناوین فردی و بهترین بازیکن تاریخ هدف اصلی ام نبوده است بلکه هدفم این است که پس از این که فوتبالم به اتمام رسید به خودم افتخار کنم و خوشحال باشم که هر چه در توان داشته ام برای تیمی که برای آن بازی می کرده ام گذاشته ام. این که در اختیار تیم باشی و با تمام قوا بازی کنی به شما اجازه خواهد داد که عناوین فردی را نیز کسب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل