نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کوین دی بروین: در شرایط جسمانی خوبی قرار دارم

kdb

کوین دی بروین هافبک تیم منچستر سیتی می گوید در حال حاضر شرایط جسمی مناسبی دارد و برای شروع فصل جدید همراه با سیتیزن ها آماده است.

هافبک بلژیکی من سیتی اطمینان دارد مشکلات مربوط به آمادگی بدنی که او را فصل گذشته گرفتار مصدومیت های زیادی کرد اکنون به پایان رسیده است. سه مصدومیت سنگین از ناحیه زانو که دو تا از آنها مربوط به ناحیه رباط زانو و دیگری یک مصدومیت ناخوشایند همسترینگ بود، تعداد بازی های ستاره بلژیکی را در لیگ برتر به تنها ۱۹ بازی محصور کرد. فصلی که در نهایت با قهرمانی منچستر سیتی همراه بود. کوین دی بروین اعتراف می کند که بعد از بازی مقابل تاتنهام در ماه آوریل که با مصدومیت و تقریبا به پایان رسیدن فصل برای او همراه شد، به لحاظ ذهنی از این اتفاقات خسته شده و تنها خواستار به پایان رسیدن این دوره بدشانسی ها بوده است. اما بعد از ریکاوری و حضور در بازی فینال جام حذفی و گلزنی در دیدار پایانی و حالا حضور در دو بازی پیش فصل همراه منچستر سیتی در تور آسیایی آبی ها، این بازیکن به روند سابق خود بازگشته است. دی بروینه پس از پیروزی ۳-۱ و به ثمر رساندن گل اول تیمش در دیداری دوستانه مقابل تیم یوکوهاما مارینوس به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

صحبت های کوین دی بروین در خصوص آمادگی جسمانی اش

در حال حاضر خوب هستم. اتفاقی که سال گذشته برای من رخ داد، ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد. ۱۱ سال است که در فوتبال حرفه ای حضور دارم و فصل گذشته تنها فصلی بود که دچار مصدومیت‌های متعدد شدم. با این حال در پایان فصل، من ۳۲ بازی برای تیم انجام دادم که این تعداد بازی، برابر با مجموع بازی های خیلی از بازیکنان حرفه ای فوتبال در یک سال است. با مصدومیت ها و مشکلات بعد از آن کنار آمده ام. حالا احساس خوبی دارم. خوشحال هستم از اینکه بازیهای پیش فصل را بطور کامل بازی کردم. در فرم خوبی قرار دارم.

منچستر سیتی با پیروزی برابر یوکوهاما مارینوس دیدارهای دوستانه خود را به پایان رساند و حالا باید هفته آینده برای کسب عنوان سوپرکاپ انگلستان ( کامینیوتی شیلد ) به مصاف تیم لیورپول برود. کوین دی بروین از تجربیات حضور در تور پیش فصل در کشورهای چین و ژاپن می گوید.

حضور در رقابت های پیش فصل همواره ماموریت سختی است زیرا شما مسافت زیادی را برای همراهی با تیم طی می کنید و همچنین نیاز دارید تا در فعالیت های فراوان تبلیغاتی حضور داشته باشید. در کنار اینها شما نیاز دارید تا به لحاظ فیزیکی خود را برای دیدار های دوستانه آماده کنید. ماه آگوست به نسبت فضای آرامتری نسبت به جولای دارد. برای ما شروع اصلی کار در سپتامبر است جایی که تمام رقابت های اروپایی آغاز به کار می کنند. مشخصا هفته آینده بازی ای را در پیش داریم که می توانیم با پیروزی در آن یک جام دیگر را به هواداران تقدیم کنیم بنابراین می خواهیم برای آن دیدار آماده باشیم تا در مقابل لیورپول پیروز شویم.

کوین دی بروین در بخش پایانی صحبت های خود به مانند پپ گواردیولا سرمربی تیمش به ارزیابی دیدار دوستانه مقابل یوکوهاما و  ستایش از توانایی های این تیم ژاپنی پرداخت. گواردیولا، یوکوهاما را تیمی با کیفیت فوق العاده توصیف کرده بود و دی بروینه نیز صحبت های سرمربی خود را تایید می کند.

بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. نحوه عملکرد یوکوهاما در میدان من را تحت تاثیر قرار داد. آنها مقابل ما بازی خیلی خوبی انجام دادند و من از نحوه نمایش تیممان راضی هستم. به چنین بازی هایی نیاز داریم تا بیشتر در ریتم بازی قرار بگیریم و فکر می کنم این بازی بهترین راه برای پایان دیدارهای پیش فصل بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل