نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ بررسی گروه C با حضور شیلی، اروگوئه، اکوادور و بولیوی

groupc

ویژگی های خاص فوتبال بار دیگر تورنمنتی را به همه نشان خواهد داد، تورنمنتی که هیچ یک از بازیکنان دوست ندارند آن را از دست بدهند. قاره آمریکا بار دیگر با برگزاری رقابت های کوپا آمریکا به لرزه در خواهد آمد، تورنمنتی که قدیمی ترین تورنمنت فوتبال ملی در تاریخ است. به همین منظور تیم های شرکت کننده در این رقابت ها به زودی اسامی بازیکنان منتخب برای حضور در این رقابت ها را اعلام خواهند کرد.

پیش‌بینی مسابقات کوپا آمریکا در سایت بتکارت

رقابت برای صدرنشینی در گروه سوم کوپا آمریکا ۲۰۱۹

به همین منظور مربیان هر تیم به دنبال انتخاب بهترین ها برای رسیدن به هدفشان هستند. اسامی که در ادامه آن ها صفت هایی همچون کشنده، مرگبار، ایمن و … با توجه به پستی که در زمین دارند، به چشم می خورد. هر یک از این اسامی می توانند در هر تیم زوجی را تشکیل دهند که قاره را به لرزه بیاورند و برای همین به عنوان اولین گروه به بررسی تیم های برزیل، پرو، ونزوئلا و بولیوی خواهیم پرداخت.

شیلی؛ زوج سانچز و ویدال برای رساندن تیم به سومین قهرمانی پیاپی

الکسیس سانچز و آرتورو ویدال در ترکیب تیم ملی شیلی

قهرمان دو دوره اخیر کوپا آمریکا امیدوار است تا رکورد خود را امسال و در برزیل ارتقا ببخشد و به سومین قهرمانی پیاپی دست پیدا کند. نکته تاریخی این مسئله اینجاست که تنها آرژانتین توانسته طی سال های ۱۹۴۵ ، ۱۹۴۶ و ۱۹۴۷ به سه قهرمانی پی در پی در کوپا آمریکا دست پیدا کند. اگرچه الکسیس سانچز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند انتظار می رود که او تا فرا رسیدن بازی ها به میادین بازگردد و در نوک پیکان خط حمله شیلی قرار بگیرد. سانچز در سه دوره حضور در رقابت های کوپا آمریکا موفق به زدن ۵ گل برای تیم ملی کشورش شده است. آرتورو ویدال نیز که از ارکان اساسی قهرمانی های تیم ملی شیلی در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ بود، در این بازی ها ۶ گله است. این آمار نشان می دهد که زوج الکسیس سانچز و آرتورو ویدال یکی از زوج های ترسناک رقابت های امسال خواهد بود.

اروگوئه؛ زوج های دفاعی و تهاجمی

ادینسون کاوانی و لوئیس سوارز در ترکیب تیم ملی اروگوئه

۹۸ گل از گل های تاریخ تیم ملی اروگوئه توسط زوج هجومی این تیم به ثمر رسیده است. ادینسون کاوانی مهاجم پاری سن ژرمن ۴۵ گله است و لوئیس سوارز بازیکن تیم بارسلونا با ۵۳ گل زده بهترین گلزن تاریخ اروگوئه به شمار می رود. برای رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ این یکی از مرگبار ترین زوج های تهاجمی محسوب می شود. اروگوئه همچنین در نیمکت خود سرمربی با تجربه ای چون اسکار تابارز را می بیند که به دنبال بدست آوردن شانزدهمین قهرمانی برای آبی آسمانی ها خواهد بود. آخرین قهرمانی اروگوئه به سال ۲۰۱۱ در کشور آرژانتین باز می گردد. علاوه بر زوج هجومی، اروگوئه ای ها در خط دفاعی نیز زوج مستحکمی دارند. دیگو گودین و خوزه ماریا خیمنز که در قلب خط دفاع تیم اتلتیکو مادرید نیز ترکیب قدرتمندی را همواره تشکیل داده اند. زوج گودین و خیمنز نشان می دهد که حریفان این تیم برای رسیدن به دروازه فرناندو موسلرا کار بسیار دشواری خواهند داشت. اگرچه اروگوئه علی رغم داشتن تجربه بالا در ترکیب خود یکی از مسن ترین تیم های رقابت ها خواهد بود.

اکوادور؛ والنسیا ها ستاره های اصلی هستند

آنتونیو والنسیا در ترکیب تیم ملی اکوادور

آنتونیو والنسیا کاپیتان افسانه ای اکوادور و انر والنسیا مهاجم گلزن این تیم که با ۲۸ گل زده دومین گلزن تاریخ کشورش محسوب می شود یکی از زوج هایی است که باید به دیدن بازی آن ها در رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ بنشینیم. آنتونیو که به نظر می رسد بعد از پایان بازی ها و در تابستان آتی منچستر یونایتد را بعد از یک دهه ترک خواهد کرد و تنها تمرکز و تعهداتش در حال حاضر روی رقابت های کوپا آمریکا در برزیل است. وی امیدوار است تا با وجود قرار گرفتن در یک گروه سخت تیمش بتواند به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند. انر والنسیا نیز اگرچه در دو بازی دوستانه اخیر تیم ملی کشورش حضور نداشت اما از امیدهای گلزنی اصلی تیم محسوب می شود. انر با تیم تایگرز مکزیک در رقابت های لیگ قهرمانان کونکاکاف شرکت کرد و در جریان پیروزی سه بر صفر مقابل سانتوس برزیل دو گل تیمش را به ثمر رساند.

ژاپن؛ جوانی کلید اصلی شرکت سامورایی ها در برزیل

ریتسو دوان در ترکیب تیم ملی ژاپن

ژاپن با یک زوج جوان در خط دفاعی خود مهیای حضور در این رقابت ها می شود. مدافع مرکزی ژاپن تاکهیرو تومیاسو که در تیم سنت ترویدنس بلژیک بازی می کند و مدافع راست آینده دار این تیم ریتسو دوان که در باشگاه خرونینگن هلند توپ می زند. هر دوی این بازیکنان در ۲۰ سالگی خود به سر می برند و دو یار کلیدی برای تیم ملی ژاپن محسوب می شوند. تومیاسو و دوان در بازی های دوستانه اخیر تیم ملی به میدان رفته اند. هر دو در جام ملت های آسیا نیز در ترکیب ژاپن حضور داشتند، جایی که سامورایی ها در فینال رقابت ها مقابل تیم ملی قطر مغلوب شدند و به مکان دوم رضایت دادند. تاکهیرو و دوان در آن بازی ها از ارکان اساسی و ستون فقرات تیم ملی ژاپن به حساب می آمدند.

پیش‌بینی مسابقات کوپا آمریکا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل