نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ اروگوئه ۱-۰ شیلی؛ صعود هر دو تیم به مرحله بعدی

0 1

در بازی های هفته سوم کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ، شب گذشته ۰۴ تیر ۹۸ در گروه C شیلی و اروگوئه مقابل یکدیگر به میدان رفتند و تیم اروگوئه توانست با یک گل تیم شیلی را مغلوب کند.

 کاوانی فرشته نجات تیم اروگوئه در برابر تیم شیلی در کوپا آمریکا

این بازی از ساعت ۰۳:۳۰ بامداد شب گذشته در استادیوم دوماراکانا برزیل به قضاوت رافائل کلاوس برگزار و اروگوئه با یک گل شیلی را در هم کوبید. برای تیم اروگوئه ادیسون کاوانی در دقیقه ۸۲ گلزنی کرد و تیم اش را به یک برد ارزشمند رساند.

در این بازی سرمربی اروگوئه آقای اسکار تابارز یاران خود را با ترکیب ۴-۲-۲-۲ و سر مربی شیلی آقای رینالدو روئدا بازیکنانش را با ترکیب ۳-۱-۴-۲  به میدان مسابقه فرستاده بودند. در این بازی توپ و میدان بیشتر در اختیار شیلی قرار داشت.

در دیگر بازی این گروه تیم های اکوادور و ژاپن به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید که در خبری جداگانه به شرح آن خواهیم پرداخت.

بدین ترتیب تیم اروگوئه با ۷ امتیاز از سه بازی در صدر جدول و شیلی با ۶ امتیاز در مکان دوم و  ژاپن با ۲ و اکوادور با ۱ امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند و راه یافتگان به مرحله بعدی این رقابت ها تیم اروگوئه و تیم شیلی خواهند بود.

شرح تک گل تیم ملی اروگوئه:

گل اول: در دقیقه ۸۲ بازی ادیسون کاوانی با پاس گل جاناتان رودریگز تک گل بازی را به ثمر رساند و سه امتیاز ارزشمند و تعیین کننده برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها کسب کرد.

از آمار کارت زرد و قرمز در این بازی بدانید: در این بازی فقط یک کارت زرد رد و بدل شد و جییوانی گنزالز بازیکن تیم اروگوئه آن را در دقیقه ۷۰ بازی دریافت کرد.

پیش از این تیم اروگوئه در بازی اول خود در تاریخ ۲۷خرداد ۱۳۹۸ با نتیجه ۴ بر ۰ اکوادور را با گل های نیکولاس لودیرو و ادیسون کاوانی و لوییس سوارز و گل به خودی آرتور مینا شکست داده بود و در بازی دوم خود برابر ژاپن در ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ به یک مساوی ۲-۲  بسنده کرد. گل های تیم اروگوئه را در آن بازی لوییس سوارز از روی نقطه پنالتی و خمینز به ثمر رساندند.

شیلی نیز در بازی اول خود در روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ برابر ژاپن با گل های اریک پولگار و ادواردو وارگس دو گل و الکسیس سانچز به پیروزی ۴ بر ۰ رسید  و در بازی دوم خود در تاریخ ۰۱ تیر ۱۳۹۸ با نتیجه ۲ بر ۱ اکوادور را مغلوب کرد که گل های شیلی را در این بازی پدرو فوئنزالیدا و الکسیس سانچز به ثمر رساندند.

بدین ترتیب بازی های مرحله بعد و دور حذفی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ به شرح زیر خواهد بود: 

شیلی- کلمبیا ۰۸تیر ۹۸ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد به وقت تهران در ورزشگاه آرنا کورینتیانس در سائوپائولو برزیل

اروگوئه- پرو  ۰۸ تیر ۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه آرنا فونته نوا در سالوادور برزیل

به نظر شما نتایج بازی های دور حذفی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ چه خواهد شد و صعود کنندگان به مرحله بعدی رقابت ها کدام یک هستند؟!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل