نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ ونزوئلا ۳-۱ بولیوی؛ صعود شاگردان دودامل پس از سلسائو

ونزوئلا به همراه برزیل راهی دور بعد کوپا آمریکا شد

در چارچوب رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ تیم ملی ونزوئلا و تیم بولیوی در آخرین بازی گروه A این رقابت ها و در سومین بازی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ونزوئلا توانست با نتیجه ۳ بر ۱ بولیوی را مغلوب کند و همراه با تیم ملی برزیل به مرحله بعدی صعود کند.

پیش بینی کوپا آمریکا در بتکارت

این بازی در استادیوم مینه ایرائو برزیل در حضور ۱۱,۷۴۶ تماشاگر به قضاوت استفن استوویچ برگزار و تیم ونزوئلا توانست با گل های داروین ماچیس (۲ و ۵۵)، جوزف مارتینز (۸۶) و لیونل خوستینیانو (۸۲) برای بولیوی این تیم را مغلوب کند و با ۵ امتیاز از سه بازی برگزار شده در رده دوم جدول گروه A بایستد.

شرح گل های تیم ملی ونزوئلا :
گل اول: در دقیقه ۲ بازی رونالد هرناندز توانست داروین ماچیس را صاحب موقعیت گلزنی کند و او نیز از موقعیت اش استفاده کرد و گل اول تیم اش را به زودی به ثمر رساند.
گل دوم: در دقیقه ۲۲ توماس رینکون بار دیگر داروین ماچیس را صاحب موقعیت کرد و او گل دوم خودش و تیم ملی کشورش را به ثمر رساند.
گل سوم: در دقیقه ۸۶ جفرسون سوتلدو پاسی به جوزف مارتینز داد و او نیز دروازه بولیوی را برای بار سوم باز کرد.
شرح گل تیم ملی بولیوی:
گل اول: در دقیقه ۸۲ دیگو هم تیمی اش لیونل خوستینیانو را صاحب موقعیت کرد و او نیز گل اول تیم اش را به ثمر رساند.

ونزوئلا به همراه برزیل راهی دور بعد کوپا آمریکا شد


از آمار کارت زرد و قرمز در این بازی بدانید: لیونل خوستینیانو و رائول کاسترو تنها برای بولیوی کارت زرد دریافت کردند و تیم ونزوئلا کارتی را دریافت نکرد. پیش از این تیم ونزوئلا در بازی اول خود در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ با تیم پرو به نتیجه ۰ بر ۰ قناعت کرد و در بازی دوم خود برابر تیم برزیل نیز با کسب همین نتیجه در ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ کار خود را در بازی دوم به اتمام رساند. تیم بولیوی نیز در بازی اول خود در روز ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ برابر تیم برزیل ۳ بر ۰ نتیجه را واگذار کرد و در بازی دوم خود در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب تیم پرو شد. در دیگر بازی این گروه نیز تیم برزیل با نتیجه ۵ بر ۰ تیم پرو را شکست داد که در خبر دیگری به صورت جداگانه در اخبار بت کارت می توانید مشاهده فرمایید، به آن پرداخته شده است.
از جدول گروه A تا به این جا بدانید که برزیل از ۳ بازی برگزار شده با ۷ امتیاز صدرنشین است و تیم های ونزوئلا با ۵ و پرو با ۴ و بولیوی با۰ امتیاز رده های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده اند. بدین ترتیب تیم های برزیل و ونزوئلا به عنوان تیم های اول و دوم به دور بعدی این رقابت ها صعود کردند.

پیش بینی کوپا آمریکا در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل