نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ سرخیو آگوئرو و گلایه از وضعیت کمک داور ویدئویی

agueroalvez

سرخیو آگوئرو مهاجم تیم ملی آرژانتین بعد از حذف تیمش از رقابتهای کوپا آمریکا ۲۰۱۹ به انتقاد از نحوه قضاوت داور اکوادوری در دیدار مقابل برزیل پرداخت.

مهاجم تیم منچستر سیتی معتقد است روی این بازیکن در اواسط نیمه دوم درست پیش از آنکه گابریل ژسوس زمینه ساز گل دوم برزیل شود، در محوطه جریمه سلسائو خطای پنالتی رخ داده است. بامداد امروز و در جریان مرحله نیمه نهایی رقابتهای کوپا آمریکا ۲۰۱۹ برزیل و آرژانتین در دیداری سنتی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با دو گل گابریل ژسوس و روبرتو فیرمینو به سود میزبان به پایان رسید. آگوئرو مهاجم آرژانتین ادعا می کند که در جریان به ثمر رسیدن گل دوم برزیل، سیستم کمک داور ویدئویی مقصر اصلی بوده است. اواسط نیمه دوم بود که میزبان با تک گل همتیمی آگوئرو در منچسترسیتی یعنی گابریل ژسوس از آلبی سلسته پیش بود تا اینکه در دقیقه ۷۰ ستاره آرژانتینی در محوطه جریمه توسط دنی آلوز سرنگون شد. رودی زامبرانو داور اکوادوری مسابقه دست خود را به نشانه عدم خطا به سمت بازیکنان آلبی سلسته نشان داد و درست برگشت همان توپ زمینه ساز ضدحمله برزیل و گل دوم آنها شد. علی رغم حضور کمک داور ویدئویی در جریان بازیهای کوپا آمریکا ۲۰۱۹، صحنه پنالتی توسط داوران بازبینی نشد تا لیونل مسی کاپیتان آرژانتین بعد از اتمام بازی با لحنی تند این تصمیم را مزخرف بخواند! سرخیو آگوئرو نیز با نظر کاپیتان تیمش موافق و معتقد است انجام آن خطا در شلوغی محوطه جریمه باعث شده تا همبازیانش دست از بازی بردارند و همین زمینه ساز گل فیرمینو بوده است.

صحبت های آگوئرو پس از حدف آرژانتین از کوپا آمریکا ۲۰۱۹

احساس خوبی نداریم. گل دوم برزیل کاملا بحث برانگیز بود. خوان فویت به هوای اینکه داور بازی را متوقف می کند سر جای خود متوقف شد. سیستم کمک داور ویدئویی تا قبل از بازی امروز خیلی عالی عمل میکرد. شگفت انگیز است! ما به چنین مسائلی درون زمین توجهی نداریم اما دنی آلوز از پشت کاملا مرا سرنگون کرد. من نمی دانم چرا داور صحنه را بازبینی نکرد. در آن لحظه ممکن بود صحنه را واضح ندیده باشد اما به ما گفته بودند سیستم VAR همانند داور پنجم عمل می کند!

شکست آرژانتین در بازی برابر سلسائو بدین معنی است که انتظار آنها برای فتح عناوین قهرمانی حداقل تا یکسال دیگر بیشتر طول خواهد کشید. ابرقدرت آمریکای جنوبی در رده بزرگسالان از سال ۱۹۹۳ و قهرمانی در کوپا آمریکا، به جز قهرمانی المپیک (که آن هم عمدتا با بازیکنان زیر ۲۳ سال انجام می شود) نتوانسته جام قهرمانی را به خانه ببرد. با وجود شروع ضعیف در رقابتهای امسال، آرژانتین هر بازی نسبت به قبل بهتر شد و عملکرد خوبی را از خود ارائه داد. آگوئرو که ۹۴ بازی ملی در کارنامه دارد نسبت به آینده این تیم تحت هدایت لیو اسکالونی خوشبین است.

این شرایط برای خیلی از بازیکنان جدید است. با وجود حذف از کوپا آمریکا ۲۰۱۹ با احساس خوبی جام را به پایان میبریم. بسیاری از هم تیمی هایم پیشتر حضور در چنین رقابتی را تجربه نکرده بودند اما با این حال عملکرد مناسبی از خود نشان دادند. آنها آینده تیم ملی هستند. مطمئن باشید که شرایط تغییر خواهد کرد و ما باید به این بازیکنان اعتماد به نفس کافی بدهیم.

لازم به ذکر است برد برزیل در این دیدار آنها را به فینال ماراکانا رساند تا سلسائو بعد از سال ۲۰۰۷ بار دیگر به فینال کوپا آمریکا برسد. حریف برزیل یکی از تیمهای شیلی یا پرو خواهد بود. آرژانتین نیز برای پایان دادن به حسرت ۲۷ ساله، سال آینده با میزبانی خودش در پی قهرمانی کوپا آمریکا ۲۰۲۰ خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل