نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کوپا آمریکا ۲۰۱۹؛ اکوادور ۱-۲ شیلی؛ خط و نشان قرمزها برای رقبا

052445

در چارچوب رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ مدافع عنوان قهرمانی تیم شیلی و تیم اکوادور در گروه C این رقابت ها و در دومین بازی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم شیلی توانست با نتیجه ۲ بر ۱ اکوادور را مغلوب کند. این بازی در استادیوم آرنا فونته نووا برزیل به قضاوت پاتریسو لوستائو برگزار و تیم شیلی توانست با گل های فوئنزالیدا در دقیقه(۸) و سانچز در دقیقه(۵۱) برای شیلی – والنسیا در دقیقه (۲۶) برای اکوادور این تیم را مغلوب کند و با ۶ امتیاز از دو بازی برگزار شده در صدر جدول بایستد.

ادامه موفقیت تیم شیلی در کوپا آمریکا ۲۰۱۹


شرح گل ها

گل اول شیلی: این گل توسط ارسال یک کرنر از سمت راست به ثمر رسید. به این ترتیب که بعد از ارسال کرنر فوئنزالیدا با یک شوت زمینی توانست در دقیقه ۸ و لحظات ابتدایی دروازه اکوادور را باز کند.
گل دوم شیلی: این گل با جایگیری صحیح الکسیس سانچز به ثمر رسید و این بار نیز توپ از سمت راست ارسال گردید و او نیز که در جای مناسبی قرار گرفته بود در حالی که بازی ۱-۱ بو توانست گل اول خودش و گل دوم قرمزها را در دقیقه ۵۱ به ثمر برساند تا گل پیروزی بخش شیلی نیز لقب گیرد.
تک گل اکوادور: این گل که منجر به گل مساوی اکوادور برابر شیلی شد توسط یک ضربه پنالتی به ثمر رسید. به این صورت که دروازه بان تیم قرمزپوش بر روی بازیکن اکوادور خطا و داور پنالتی اعلام کرد و در نهایت در دقیقه ۲۶ بازی والنسیا توپ را درون دروازه زد تا نتیجه آن موقع ۱-۱ شود.
از آمار کارت زرد و قرمز در این بازی بدانید: که این بازی نسبتا خشن ۹ کارت زرد و یک کارت قرمز داشت. از تیم اکوادور مندز، آنخل منا، رابرت آربولدا، کارلوس گرزو، پدرو ولاسکو کارت زرد و گابریل آچیلیر کارت قرمز دریافت کردند و از تیم شیلی گابریل آریاس، ژان بوسژور، مائوریسیو ایسلا، آرتور ویدال از داور کارت زرد دریافت کردند.
پیش از این تیم شیلی در بازی اول خود در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ با نتیجه ۴ بر ۰ تیم ژاپن را شکست داده بود و تیم اکوادور نیز در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۴ بر مغلوب تیم اروگوئه شده بود.
از جدول گروه C تا به این جا بدانید که شیلی از ۲ بازی برگزار شده ۶ امتیاز صدرنشین است و تیم های اروگوئه با ۴ و ژاپن با ۱ و اکوادور با۰ امتیاز رده های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.

بازی های بعدی گروه C به شرح زیر است

اکوادور- ژاپن ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد
شیلی- اروگوئه ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد

به نظر شما چه نتایجی در سومین بازی گروه C این رقابت ها رقم خواهند خورد و تیم های صعود کننده به دور بعدی چه تیم هایی می باشند؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل