نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ برزیل ۵-۰ پرو؛ صعود بدون دردسر طلایی پوشان به دور بعد

5858

در چارچوب رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ تیم ملی برزیل و تیم پرو در گروه A این رقابت ها و در سومین بازی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم برزیل توانست با نتیجه ۵ بر ۰ پرو را مغلوب کند. این بازی در استادیوم آرنا آرنا کورینتیانس برزیل در حضور ۴۵,۰۶۷ تماشاگر به قضاوت فرناندو راپالینی برگزار و تیم برزیل توانست با گل های کاسمیرو (۱۲) و فیرمینو (۱۹) و اورتون (۳۲) و آلوز (۵۳) و ویلیان (۹۰) پرو را مغلوب کند و با ۷ امتیاز از سه بازی برگزار شده در صدر جدول گروه A بایستد .

پیش بینی کوپا آمریکا در بتکارت

شرح گل های تیم ملی برزیل :
گل اول: در دقیقه ۱۲ بازی یک کرنر برای تیم برزیل به دست آمد که از سمت چپ ارسال شد و این توپ به کاسمیرو رسید و او دروازه را گشود.
گل دوم: در دقیقه ۱۹ فیرمینو با دروازه بان پرو کشمکش داشتند و توپ دروازه بان پرو پس از شوت به فیرمینو برخورد کرد و به تیرک دروازه خود. مجددا توپ بازگشت داده شد و به فیرمینو رسید و او پس از جا گذاشتن دروازه بان دروازه را برای بار دوم باز کرد.
گل سوم: در دقیقه ۳۲ فیلیپه کوتینیو پاسی به اورتون سوارس داد و او با یک شوت مهار نشدنی دروازه پرو را برای بار سوم باز کرد.
گل چهارم: در دقیقه ۵۳ آلوز توسط فیرمینو صاحب موقعیت تک به تک شد که توانست از موقیعت استفاده کند و گل چهارم برزیل را به ثمر برساند.
گل پنجم: در دقیقه ۹۰ بازی اورتون سوارس ویلیان را صاحب یک موقعیت شوت زنی کرد و او با یک شوت از کناره گل پنجم برزیل را وارد دروازه پرو کرد.

صعود برزیل به دور بعد کوپا آمریکا


از آمار کارت زرد و قرمز در این بازی بدانید: کاسمیرو قبل از به ثمر رساندن گل اول خودش و مسابقه در دقیقه ۱۰ ، تیاگو سیلوا در دقیقه ۷۸ از برزیل و یوشیمار یوتون در دقیقه ۱۶ و لوئیس ادوینکولا در دقیقه ۸۱ از پرو کارت زرد دریافت کردند. پیش از این تیم برزیل در بازی اول خود در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ با نتیجه ۳ بر ۰ تیم بولیوی را با گل های فیلیپ کوتینیو دو گل و اورتون سوارس یک گل، شکست داده بود و در بازی دوم خود برابر تیم ونزوئلا در ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ به یک مساوی ۰-۰ بسنده کرد. تیم پرو نیز در بازی اول خود در روز ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ برابر تیم ونزوئلا به نتیجه مساوی ۰-۰ دست پیدا کرد و در بازی دوم خود در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ با نتیجه ۳ بر ۱ بولیوی را شکست داد.

در دیگر بازی این گروه نیز ونزوئلا با نتیجه ۳ بر ۱ تیم بولیوی را شکست داد. از جدول گروه A تا به این جا بدانید که برزیل از ۳ بازی برگزار شده با ۷ امتیاز صدرنشین است و تیم های ونزوئلا با ۵ و پرو با ۴ و بولیوی با۰ امتیاز رده های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.  بدین ترتیب تیم های برزیل و ونزوئلا به عنوان تیم های اول و دوم به دور بعدی این رقابت ها صعود کردند.

پیش بینی کوپا آمریکا در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل