نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیروزی تورنتو رپترز در پنجمین بازی فینال کنفرانس شرق بسکتبال NBA

2412

در پنجمین بازی برگزار شده در فینال کنفرانس شرق بسکتبال  NBA تیم تورنتو رپترز با غلبه بر میلواکی باکس خود را یک قدم به قهرمانی نزدیک تر کرد.در بازی که شب گذشته برگزار شد تورنتو رپترز با نتیجه ۱۰۵ بر ۹۹ پیروز میدان شد.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

خلاصه بازی و اتفاقات را در متن زیر بخوانید:
این بازی در ورزشگاه خانگی تیم میلواکی،ورزشگاهی که پر از جمعیت بود و تشویق بی امان هواداران نشان از یک بازی زیبا و امتیاز کامل میزبانی را برای تیم میلواکی در بر داشت. ورزشگاهی که نام آن فایسرو فروم است و همه منتظر شروع این بازی بودند.ترکیب ابتدایی دو تیم برای تیم میزبان میلواکی باکس: جیانیس آنتتوکومپو، کریس میدلتون، بروک لوپز، اریک بلدسو، و مالکولم براگدان و برای تیم تورنتو رپترز: کوای لنارد، پاسکال سیاکم، مارک گسول، کایل لاوری، و دنی گرین به میدان مسابقه رفتند.
کوارتر اول را تیم میزبان با حمایت هوادارانش بهتر آغاز کرد و رفته رفته اختلاف بین را افزایش داد.میلواکی با حملات خوب خود و با استفاده از بازیکنان سرعتی توانست اختلاف امتیاز را بیشتر کند و کاملا مشخص بود که از امتیاز میزبانی بهره می برد. اما تورنتو رپترز رفته رفته سعی اشت اختلاف ایجاد شده را جبران کند که تا حدودی موفق شد این کار را انجام دهد ولی باز در نهایت اختلاف به ۱۴ امتیاز رسید و بعد از آن هم این تیم میزبان بود که با اختلاف ۱۰ امتیازی ۳۲ بر ۲۲ پیروز کوارتر اول شد تا هواداران که استرس زیادی را تحمل می کردند از این نتیجه به وجد بیایند و نفس راحتی بکشند. درکوارتر دوم تورنتو رپترز شروع بسیار خوبی داشت و از همان ابتدا موفق به کسب امتیاز شد و با دفاع خوب خود در برابر حملات میلواکی باکس و درخشش بازیکنان تعویضی که به میدان آمدند توانستند جلوی حملات را بگیرند ئ نه تنها اختلاف امتیاز فی ما بین را جبران کند بلکه در دقایقی از تیم میلواکی باکس جلو افتاد ولی تیم میزبان باز هم حملات خود را افزایش داد و اختلاف امتیاز را کم کرد. تورنتو رپترز با درخشش ستارگانش باز هم توانست از میلواکی جلو بیفتد ولی اختلاف امتیاز کلی با پیروزی در کوارتر دوم جبران نشد و در نهایت تیم تورنتو رپترز کوارتر دوم را برد و با نتیجه ۲۴ بر ۱۷ پیروز به رختکن مسابقه رفت و منتظر شروع کوارتر سوم و نیمه دوم بازی ماند و در مجموع امتیازات ۴۹ بر ۴۶ به نفع میلواکی باکس نیمه اول بازی به اتمام رسید. در کوارتر سوم اتفاقات زیبایی رقم خورد.

یک برد دیگر برای تورنتو رپترز در پنجمین بازی فینال کنفرانس شرق بسکتبال NBA


دو تیم نقطه قوت اشان در پرتاب های ۳ امتیازی را به رخ یک دیگر کشیدند و مدام با انجام پرتاب های موفق بازی را به نفع خود می کردند تا هواداران سالن مسابقه را منفجر کنند. تشویق های هواداران میلواکی به حدی زیاد بود که تیم میلواکی بر خلاف کوارتر دوم این بازی را بهتر آغاز کرد و با استفاده از نیمکت نشینان خود باز هم از تیم تورنتو پیش افتاد. رپترز دست از حملات خود بر نداشت تا اینکه در نهایت جورج هیل برای میلواکی بازی را به تساوی کشاند و دو تیم کوارتر سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۶ مساوی شدند و در مجموع باز میلواکی با اختلاف ۳ امتیاز جلو بود و نتیجه ۷۵ بر ۷۲ در پایان کوارتر سوم دیده می شد. در کوارتر چهارم تورنتو رپترز با جدیت بیشتری به زمین مسابقه آمد و موفق هم ظاهر شد. همانند کوارتر قبل باز هم دو تیم پرتاب های ۳ امتیازی موفقی را به ثمر رساندند که از این حیث رکوردار تعداد پرتاب موفق نیز شدند.بد نیست بدانید تیم تورنتو رپترز از ۴۳ پرتاب ۳ امتیازی که انجام داد ۱۸ تای آن موفق شد و امتیاز خود را گرفت و از این حیث رکورد جدیدی برای بسکتبال آن ها ثبت شد. در دقایق آخر رپترز با تیز هوشی بازیکنان خود امتیاز را حفظ کرد و با این که تیم میلواکی میزبان بود کوارتر چهارم صاحب برتری شد و توانست کوارتر جهارم را با نتیجه ۳۳ بر ۲۴ و اختلاف ۹ امتیازی بازی را ببرد و در مجموع امتیازات کلی ۱۰۵ بر ۹۹ پیروز این میدان شود تا میلواکی باکس باز هم بر خلاف این که بازی را بهتر آغاز کرد و تا کوارتر سوم پیش بود و با این که از امتیاز میزبانی بهره مند بود بازی را به تیم تورنتو رپترز واگذار کند و تیم تورنتو رپترز به برد ارزشمندی در خارج از خانه دست پیدا کرد.

آمار کلی بازی برای هر دو تیم:

تیم درصد پرتاب منطقه‌ای درصد پرتاب سه امتیازی ریباند (تهاجمی) اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن‌اور
میلواکی باکس 45.2 32.3 53 (8) 26 2 2 11
تورنتو رپترز 36.9 41.9 45 (10) 19 4 6 6

بهترین بازیکن میدان:

بازیکن دقایق بازی ریباند اسیست امتیاز
کوای لنارد 40 7 9 35
جیانیس آنتتوکومپو 39 6 6 24

همان طور که می بینید امتیاز آورترین بازیکن تورنتو رپترز کووای لارد با ۳۵ و برای میلواکی باکس آنتتوکومپو با ۲۴ امتیاز بود. از نظر تعداد اسیست نیز لنارد آمار ۹ اسیست و ۷ ریباند و جیانیس با ۶ اسیست و ۶ ریباند را برای خود به ثبت رساندند.
بدین ترتیب تیم تورنتو رپترز و میلواکی باکس با ۵ دیداری که در فینال کنفرانس شرق برگزار شد این تیم تورنتو رپترز بود که در مجموع امتیازات کلی ۳ بر ۲ از حریف پیش افتاد تا یک قدم خود را به قهرمانی این دوره از مسابقات نزدیک کند و همه منتظر هستند تا ببینند در بازی بعدی که تیم تورنتو رپترز میزبان است این تیم کانادایی می تواند پیروز و قهرمان این سابقات شود یا خیر. دو تیم باید چشم بر دیدار های آینده داشته باشند تا در نهایت قهرمان این دوره مشخص شود.
بد نیست بدانید چند روز پیش نیز در فینال کنفرانس شرق تیم گلدن استیت در مجموع امتیازات ۴ بر ۰ بر پورتلند تریل بلیزرز پیروز شد و قهرمان این دوره کنفرانس غرب لقب گرفت.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل