نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

کریستیانو رونالدو: ژائو فلیکس می‌تواند موفقیت های من را در لالیگا تکرار کند

ژائو فلیکس

کریستیانو رونالدو، ستاره سابق باشگاه رئال مادرید و مهاجم فعلی یوونتوس معتقد است که ژائو فلیکس، خرید جدید باشگاه اتلتیکومادرید می تواند موفقیت های خود را در لالیگای اسپانیا تکرار کند.

مهاجم ۱۹ ساله پرتغالی با مبلغ ۱۲۶ میلیون یورو در تابستان ۲۰۱۹ راهی اتلتیکومادرید شد تا رکورد نقل و انتقالات باشگاه اسپانیایی را بزند و در پیش فصل نیز جزو مهره های خوب دیگو سیمئونه بود.

ژائو فلیکس تبدیل به رونالدویی دیگر خواهد شد؟

رونالدو که طی دوران ۹ ساله حضور خود در رئال مادرید ۴۳۸ بار پیراهن این تیم را برتن کرد و ۴۵۰ گل به ثمر رساند، معتقد است ژائو فلیکس جوان می تواند موفقیت های او را در فوتبال اسپانیا تکرار کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، کریستیانو رونالدو در خصوص هموطن خود بیان کرد:

 آیا فلیکس می تواند موفقیت مرا در اسپانیا تکرار کند؟ به این مسئله بسیار باور دارم زیر ااو یک بازیکن فوق الاعده با پتانسیل بالا است که می تواند رشد کند و به یک فوتبالیست کامل تبدیل شود. شما همین مسئله را در مورد برناردو سیلوا می توانید ببینید؛ اگرچه برناردو در این مورد به بلوغ بیشتری در فوتبال خود رسیده است.

انتقال ژائو فلیکس به اتلتیکو مادرید ۱۲۶ میلیون یورو برای باشگاه اسپانیایی آب خورد. این قیمت موجب شد انتقادات زیادی به اتلتیکومادرید وارد شود که چرا برای یک بازیکن کم تجربه تا این حد هزینه کرده است. کریستیانو رونالدو در ادامه صحبت های خود در واکنش به این موضوع خاطرنشان کرد:

در دنیای فوتبال محاسبه کردن کار سختی است. شما روی پتانسیل بازیکنان شرط می بندید ولی صنعت فوتبال متفاوت است. بدون توجه به پرونده انتقال فلیکس به اتلتیکو مادرید، هر بازیکنی می تواند بیش از 100 میلیون یورو قیمت داشته باشد، حتی اگر خود را به خوبی در سطح بالای فوتبال ثابت نکرده باشد. امروزه پول زیادی در فوتبال جابجا می شود. یک دروازه بان یا یک مدافع می توانند بیش از ۷۰ الی ۸۰ میلیون یورو قیمت داشته باشند. با این قیمت ها موافق نیستم ولی در حال حاضر جهان فوتبال به این شکل پیش می رود و باید به آن احترام گذاشت.

ژائو فلیکس ۱۹ ساله فوتبال خود را از تیم دوم بنفیکا آغاز کرد. او فصل گذشته به تیم اصلی بنفیکا راه یافت و ۴۳ بار پیراهن تیمش را بر تن کرد و طی این مدت ۲۰ گل نیز برای تیم پرتغالی به ثمر رساند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل