نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

چند پیشنهاد خارجی برای کریم انصاری فرد ؛ کریم شاگرد جرارد می شود؟

abgnh

تابستان سال گذشته، کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان پس از جام جهانی به تیم ناتینگهام فارست انگلیس پیوست و با این تیم در چمپیونشیپ حضور داشت تا یکی از لژیونر های کشورمان در فوتبال اروپا باشد.

چند پیشنهاد خارجی برای کریم انصاری فرد ؛ مهاجم تیم ملی ایران همچنان در فوتبال اروپا به کار خود ادامه خواهد داد؟

کریم انصاری فرد که از سال ۲۰۱۴ در اروپا حضور دارد، ظاهرا همچنان کارش را در این قاره ادامه خواهد داد. وی که امسال در ناتینگهام فارست بازی می کرد، عملکرد خوبی نداشت. او در ۱۲ دیدار برای تیمش به میدان رفت و فقط ۲ گل به ثمر رساند که آمار خوبی نبود. مسئولان و هواداران تیم از عملکرد وی راضی نیستند و احتمالا به زودی از ناتینگهام فارست جدا خواهد شد تا خیلی زود کارش در این تیم انگلیسی پایان یابد. کریم انصاری فرد پیش از این در تیم های اروپایی اوساسونا اسپانیا، پانیونیوس یونان و المپیاکوس یونان بازی کرده است که بهترین عملکرد را در لیگ یونان داشته است و توانست با عملکرد خوبش در این لیگ، راهی انگلیس شود.

شنیده می شود که استیون جرارد او را برای گلاسکو رنجرز اسکاتلند می خواهد. جرارد که سرمربی این تیم اسکاتلندی است، بازی این بازیکن ایرانی را پسندیده و خواهان حضورش در تیمش است. همچنین وی از تیم یونانی آریس پیشنهاد دارد که شاید برای بازگشت به دوران خوبش، این تیم را انتخاب کند. همچنین شنیده می شود که کریم انصاری فرد چند پیشنهاد از لیگ های ترکیه و آلمان دارد و باید منتظر ماند و دید تا چه حد این شنیده ها حقیقت دارند.

این بازیکن در تیم های ایرانی پرسپولیس تهران، سایپا تهران و تراکتورسازی تبریز هم سابقه بازی دارد که از تیم های مطرح ایرانی هستند. اما هیچ شایعه ای در خصوص بازگشت او به لیگ برتر ایران وجود ندارد و احتمالا باز هم کارش را در اروپا ادامه خواهد داد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل