نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مسابقات هفته اول لالیگا اسپانیا فصل ۲۰۱۹/۲۰

laliga

در چارچوب هفته اول لالیگا اسپانیا جمعه شب بیست و پنجم مرداد ماه از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران، دو تیم اتلتیک بیلبائو و بارسلونا، دیدار افتتاحیه لیگ را برگزار می کنند. این دیدار در ورزشگاه خانگی بیلبائو، سن مامس به قضاوت کارلوس دل سرو انجام خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پیش بینی لالیگا اسپانیا ؛ اتلتیک بیلبائو – بارسلونا

کاتالان ها به غیر از شکست برابر چلسی، تمامی دیدارهای دوستانه پیش فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته و آماده پیروزی در نخستین بازی فصل هستند. بیلبائو نیز در چهارده دیدار اخیر خانگی خود در لالیگا اسپانیا بدون شکست بوده است. تقابل های فصل گذشته میان دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسید. خط حمله بیلبائو در هفته های پایانی فصل گذشته همواره توانسته بودند دروازه حریفان خود را باز کنند. آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و لوئیس سوارز به احتمال زیاد خط حمله بارسلونا را در این دیدار تشکیل خواهند داد. با توجه به نبود لیونل مسی در این دیدار، امید گلزنی بارسا به بازیکنان فرانسوی و اروگوئه ای خط حمله خود خواهد بود.

وضعیت و نکات آماری تیم اتلتیک بیلبائو

وضعیت و نکات آماری تیم بارسلونا

در چارچوب هفته اول لالیگا اسپانیا روز شنبه بیست و ششم مرداد ماه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران، دو تیم سلتاویگو و رئال مادرید، به مصاف یکدیگر می روند. این دیدار در ورزشگاه خانگی سلتاویگو، بالایدوس به قضاوت خاویر استرادا فرناندز انجام خواهد شد.

پیش بینی لالیگا اسپانیا ؛ سلتاویگو – رئال مادرید

وضعیت و نکات آماری تیم سلتاویگو

وضعیت و نکات آماری تیم رئال مادرید

در چارچوب هفته اول لالیگا اسپانیا بامداد دوشنبه بیست و هشتم مرداد ماه از ساعت ۰۰:۳۰ به وقت ایران، دو تیم اتلتیکو مادرید و ختافه، به مصاف یکدیگر می روند. این دیدار در ورزشگاه خانگی اتلتیکو، واندا متروپولیتانو انجام خواهد شد.

پیش بینی لالیگا اسپانیا ؛ اتلتیکو مادرید – ختافه

وضعیت و نکات آماری تیم اتلتیکو مادرید

وضعیت و نکات آماری تیم ختافه

لازم به ذکر است در دیدار دیگر های مهم هفته اول لالیگا اسپانیا، شنبه شب بیست و ششم مرداد ماه  راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران، دو تیم والنسیا و رئال سوسیه داد در ورزشگاه مستایا به مصاف یکدیگر می روند. در دیگر دیدار یکشنبه شب بیست و هفتم مرداد ماه راس ساعت ۲۱:۳۰ تیم های اسپانیول و سویا در ورزشگاه کورنیا پرات به مصاف هم می روند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل