نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۵ اردیبهشت در سایت بتکارت

20farvardin 7

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – فینال جام حذفی ایتالیا؛ آتالانتا‫‬‬ – لاتزیو

آتالانتا شگفتی‌ساز این فصل فوتبال ایتالیا، در فینال جام حذفی به مصاف لاتزیو خواهد رفت. آتالانتا که در مرحله نیمه نهایی با شکست ۳-۰ یوونتوس به فینال رسید، در ۱۰ بازی اخیر بدون شکست بوده و ۷ پیروزی و ۳ مساوی داشته است. در سمت دیگر لاتزیو که این بازی در ورزشگاه خانگی‌اش برگزار می‌شود در ۱۰ بازی اخیر ۵ پیروزی، ۴ شکست و ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۳ گل داشته، ۲ بار آتالانتا به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار لاتزیو برنده بوده است.

فوتبال – فینال جام حذفی ترکیه؛ گالاتاسرای – آق‌حصار بلدیه‌اسپور

آق‌حصار بلدیه‌اسپور قهرمان فصل گذشته جام حذفی ترکیه در دومین فینال جام حذفی پیاپی خود به مصاف گالاتاسرای خواهد رفت. آق‌حصار بلدیه‌اسپور در ۵ بازی اخیر خود ۱ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ شکست داشته و گالاتاسرای در ۵ بازی اخیر خود ۴ بار برنده بوده و تنها ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۲ بار آق‌حصار بلدیه‌اسپور برنده بوده، ۲ بار گالاتاسرای به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است. نکته جالب اینکه آق‌حصار بلدیه‌اسپور فصل گذشته در جام حذفی و سوپرکاپ ترکیه موفق شد گالاتاسرای را شکست دهد.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز رم ایتالیا؛ فرناندو ورداسکو – دومینیک تیم

دومینیک تیم نفر شماره ۴ دنیای تنیس در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات ای‌تی‌پی مسترز رم به مصاف فرناندو ورداسکو خواهد رفت که در رتبه ۳۸ جهان قرار گرفته است. دومینیک تیم در ۵ بازی آخر خود ۴ پیروزی و ۱ شکست در فینال مسابقات مادرید برابر جوکوویچ داشته است. در طرف دیگر فرناندو ورداسکو در ۵ بازی آخر خود ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. نکته جالب اینکه فرناندو ورداسکو گربه سیاه دومینیک تیم محسوب می‌شود و در ۳ رویارویی قبلی این دو تنیسور موفق شده رقیب جوان و قدرتمند خود را شکست دهد.

هاکی روی یخ – قهرمانی جهان‌؛ اسلواکی – آلمان

آلمان پس از ۲ پیروزی در سومین بازی از مرحله گروهی مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی جهان‌ به مصاف اسلواکی خواهد رفت که در ۳ بازی قبلی ۱ پیروزی و ۲ شکست داشته است. هر دو تیم در ۱۰ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه، ۵ پیروزی و ۵ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار اسلواکی به پیروزی رسیده و آلمان ۲ بار برنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل