نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۰ بهمن در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

روز سه‌شنبه و در مهم‌ترین مسابقات ورزشی دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا، با حضور دو تیم ایرانی و مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود. در دیگر مسابقات ورزشی مهم، حسین وفایی در مسابقات آزاد چین به مصاف رقیب خود می‌رود و در مسابقات تنیس بازی‌های جذاب و حساسی در رقابت‌های مختلف انجام می‌شود. در این مطلب شش مسابقه مهم ۳۰ بهمن را بررسی می‌کنیم.

اسنوکر – China Open؛ حسین وفایی – حماد میاح

حسین وفایی پس از درخشش در مسابقات اسنوکر آزاد ولز و صعود به جمع ۴ نفر برتر این مسابقات در اولین دور از رقابت‌های آزاد چین به مصاف حماد میاح نفر شماره ۱۱۷ جهان خواهد رفت. وفایی نفر شماره ۳۷ جهان در ۵ مسابقه قبلی ۴ پیروزی و تنها ۱ شکست داشته و حماد میاح در ۵ بازی قبلی تنها ۱ بار برنده بوده و در ۴ مسابقه شکست خورده است

تنیس – ای‌تی‌پی ریو دو ژانیرو برزیل؛ مارکو سسچیناتو – آلیاژ بدن

مارکو سسچیناتو نفر شماره ۱۷ دنیای تنیس در مرحله یک شانزده نهایی ای‌تی‌پی ریو دو ژانیرو به مصاف گربه سیاه همیشگی خود آلیاژ بدن نفر شماره ۸۳ جهان خواهد رفت. سسچیناتو در ۵ بازی قبلی ۴ پیروزی ئ تنها ۱ شکست داشته و آلیاژ بدن در ۵ بازی قبلی ۳ بار برنده بوده و در ۲ بازی شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تنیسور همیشه آلیاژ بدن با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسیده و سسچیناتو حتی در یک ست هم نتوانسته برابر آلیاژ بدن به پیروزی برسد.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا؛ الریان – سایپا

در آخرین دور از مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان علی دایی در تیم سایپا به مصاف الریان قطر خواهند رفت. الریان در ۵ بازی قبلی خود ۳ بار به پیروزی رسیده، ۱ بار شکست خورده و ۱ مساوی داشته است. در سوی دیگر سایپا در ۵ بازی آخر خود ۲ مساوی، ۲ شکست و ۱ پیروزی کسب کرده است. نکته اینکه ۵ بازی قبلی الریان ۲۳ گل داشته و این تیم در ۵ بازی، ۱۷ گل به ثمر رسانده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا؛ الغرافه – ذوب آهن

در دیگر مسابقه لیگ قهرمانان آسیا، الغرافه قطر به همراه مهدی طارمی به مصاف ذوب آهن ایران خواهد رفت. الغرافه در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. اما در سوی دیگر، ذوب آهن که این روزها شرایط خوبی ندارد در ۱۳ مسابقه قبلی خود در وقت‌های قانونی بازی به پیروزی نرسیده و در مرحله قبلی نیز با پیروزی در وقت‌های اضافه موفق به صعود به این مرحله شد. نکته جالب اینکه در ۵ مسابقه آخر ذوب آهن تنها ۳ گل به ثمر رسیده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ المپیک لیون – بارسلونا

دو تیم بدون شکست لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم خواهند رفت. بارسلونا در ۶ مسابقه دو گروهی به ۴ پیروزی و ۲ مساوی رسید و المپیک لیون در ۶ مسابقه مرحله گروهی ۵ مساوی و ۱ پیروزی برابر منچستر سیتی کسب کرد. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم که ۲۱ گل داشته، ۳ بار بارسلونا به پیروزی رسیده و ۲ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ لیورپول – بایرن مونیخ

دو مدعی قهرمانی مسابقات این فصل لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی حساس‌ترین مسابقه امشب دنیای ورزش را برگزار می‌کنند که هر دو تیم در لیگ‌های داخلی در رتبه دوم جدول قرار دارند. بایرن مونیخ در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و لیورپول در ۵ بازی قبلی بدون باخت بوده و ۳ پیروزی و ۲ مساوی به دست آورده است. نکته اینکه لیورپول در ۳ مسابقه قبلی خانگی در لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده و ۸ گل به ثمر رسانده است. در ۲ رویارویی آخر این دو تیم لیورپول موفق به شکست بایرن مونیخ شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل