نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۳ اردیبهشت در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ تورینو – یوونتوس

دربی شهر تورین در شرایطی برگزار می‌شود که یوونتوس به مقام قهرمانی سری آ رسیده و تورینو با حضور در رتبه ششم امیدوار به کسب پیروزی و رسیدن به رتبه‌های بالاتر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. یوونتوس در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و تورینو در ۵ بازی اخیر ۳ بار به پیروزی رسیده و با ۲ مساوی بدون شکست بوده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۴ بار یوونتوس بدون دریافت گل به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ ماشین‌سازی تبریز – سپاهان

سپاهان اصفهان جدی‌ترین تعقیب کننده پرسپولیس در صدر جدول در هفته بیست و هشتم میزبان تیم رده سیزدهمی ماشین سازی خواهد بود. سپاهان در ۵ بازی اخیر خود ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و فعلا در رتبه سوم جدول است. در سمت دیگر ماشین سازی در ۵ بازی اخیر ۳ مساوی و ۲ شکست داشته و با پیروزی در این بازی می‌تواند تا ۵ پله در جدول صعود کند. در ۳ رویارویی قبلی این سپاهان و ماشین سازی، سهم هر تیم ۱ پیروزی بوده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ سپیدرود رشت – نفت مسجد سلیمان

در حساس‌ترین مسابقه پایین جدول لیگ برتر، نفت مسجد سلیمان تیم رده چهاردهم جدول میزبان تیم رده پانزدهمی سپیدرود خواهد بود. برنده این بازی حساس می‌تواند حضور خود در لیگ برتر و سقوط رقیب را به دسته پایین‌تر قطعی کند. نفت مسجد سلیمان در ۵ بازی اخیر ۲ مساوی و ۳ شکست داشته و سپیدرود رشت در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۳ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۳ رویارویی قبلی نفت مسجد سلیمان و سپیدرود، در ۲ مسابقه نفت مسجد سلیمان ۱-۰ به پیروزی رسیده و در یک بازی سپیدرود ۱-۰ برنده بوده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ آربی لایپزیگ – ماینتس

آربی لایپزیگ تیم رده سوم جدول که در ۵ بازی اخیر به پیروزی رسیده، در هفته سی و دوم به مصاف ماینتس خواهد رفت که در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفته است. ماینتس در ۵ بازی اخیر ۳ شکست و ۲ پیروزی داشته و در مسانه جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۳ گل داشته، ۳ بار آربی لایپزیگ به پیروزی رسیده، ۱ بار ماینتس برنده بوده و ۱ بازی مساوی شده است.

بسکتبال – لیگا آ‌س‌ب اسپانیا؛ ساسکی باسکونیا – بارسلونا

بارسلونا صدرنشین مسابقات بسکتبال لیگا آ‌س‌ب اسپانیا، در هفته بیست و هشتم میزبان ساسکی باسکونیا خواهد بود. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه، ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۴ بار بارسلونا به پیروزی رسیده و ۱ بار ساسکی باسکونیا به پیروزی رسیده است.

تنیس – ای‌تی‌پی مونیخ آلمان؛ مارتون فوچوویچ – مارکو سسچیناتو

مارکو سسچیناتو نفر شماره ۱۹ تنیس جهان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی مونیخ، به مصاف مارتون فوچوویچ خواهد رفت که در رتبه ۳۵ دنیای تنیس قرار گرفته است. هر دو تنیسور در ۵ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مسابه ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته‌اند. در ۲ رویارویی قبلی این دو تنیسور، مارتون فوچوویچ موفق شده با نتیجه ۲-۰ مارک سسچیناتو را شکست دهد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل